Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser19486

Guest
OMGWTFBBQ weet je dat niet?

(voor ik weer een infraction krijg geef ik maar het antwoord) Dat is als van iemand al z`n dorpen worden overgenomen en hij opnieuw moet beginnen in de rim.
 

DeletedUser14103

Guest
Het lijkt me wel handig om ook een overzicht in te voeren van de top15 ODA spelers ALGEMEEN (offence & defence)
Nu hebje zo'n kaartje met enkele offence

Dit zou je een overzicht geven van waar de grootste veldslagen plaats vinden...
 

DeletedUser5456

Guest
Het lijkt me wel handig om ook een overzicht in te voeren van de top15 ODA spelers ALGEMEEN (offence & defence)
Nu hebje zo'n kaartje met enkele offence

Dit zou je een overzicht geven van waar de grootste veldslagen plaats vinden...

Be my guest. De ODD ranking vind ik geen toegevoegde waarde hebben, omdat je zelf geen invloed hebt over hoe vaak je aangevallen wordt. Daarnaast kan je op boerderijwerelden beter de aanvallen dodgen dan opvangen, omdat je je dorpen toch niet vol troepen kan zetten.

Wel zit ik nog te denken over een kaartje van de top10stammen en daarop weergegeven de overgenomen dorpen in een bepaalde periode. Hiermee zou je dan kunnen zien aan welke grenzen er gevochten word.
 

DeletedUser19486

Guest
Be my guest. De ODD ranking vind ik geen toegevoegde waarde hebben, omdat je zelf geen invloed hebt over hoe vaak je aangevallen wordt. Daarnaast kan je op boerderijwerelden beter de aanvallen dodgen dan opvangen, omdat je je dorpen toch niet vol troepen kan zetten.

Wel zit ik nog te denken over een kaartje van de top10stammen en daarop weergegeven de overgenomen dorpen in een bepaalde periode. Hiermee zou je dan kunnen zien aan welke grenzen er gevochten word.

Op TWstats heb je een overzichtje van grootste winnaars en verliezers, zowel van spelers als van stammen. Misschien kun je hier iets mee doen?
 

DeletedUser

Guest
worden die kaartjes niet zaterdag nacht geupdate ? het is ondertusse zondag middag en is nog geen update :p
 

DeletedUser5456

Guest
Dan haal je de kaartjes waarschijnlijk nog uit je cache vandaan.
 
Bovenaan