Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser17303

Guest
Links vanonder staat dat het om 03.30u deze nacht aangepast is.
 

DeletedUser5456

Guest
Het kaartje is deze nacht verkeerd geupdate, oa TFC en FearUS zijn nog niet aangepast.

Klopt, database was niet goed geupdate, waardoor hij de kaartjes met oude data heeft aangemaakt. Dit vanavond aangepast en kaartjes handmatig geupdate.
 

DeletedUser

Guest
Netjes!

Ik hoor er wel in te staan, zowel bij ODA met voorwaarden als zonder, maar wsl ben ik 1 van die spelers die 't kaartje uitsluit.
 

DeletedUser5456

Guest
Netjes!

Ik hoor er wel in te staan, zowel bij ODA met voorwaarden als zonder, maar wsl ben ik 1 van die spelers die 't kaartje uitsluit.

Door de update van twplus klopt mijn regular expression niet meer helemaal. Als ik tijd heb zal ik er eens naar kijken waarom je er niet op staat. Er vanuitgaand dat je aan de voorwaarden voldoet. De moraalbrekerskaart is nog in ontwikkeling, want die komt op de meeste werelden toch niet helemaal goed uit de verf.
Of misschien wordt jouw totaal gewoon door 40 gedeeld ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nu pas dat ik niet aan 1 van de voorwaarden voldoe voor het kaartje met voorwaarden ODA, ik zit namelijk in een stam met 13 leden (wel stamgemiddelde van 2.5 mil maargoed), helemaal niet bij stil gestaan. Maar dan zal ik wel op het ODA kaartje zonder voorwaarden moeten verschijnen als het goed is. Als dat nog in experimentele fase is dan zal het binnenkort wel kloppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nu pas dat ik niet aan 1 van de voorwaarden voldoe voor het kaartje met voorwaarden ODA, ik zit namelijk in een stam met 13 leden (wel stamgemiddelde van 2.5 mil maargoed), helemaal niet bij stil gestaan. Maar dan zal ik wel op het ODA kaartje zonder voorwaarden moeten verschijnen als het goed is. Als dat nog in experimentele fase is dan zal het binnenkort wel kloppen.

ik heb er ook een maandje niet opgestaan, dus geduld, jouw tijd komt hopelijk ook :)

zal je zeker in het oog houden :)
 

DeletedUser19486

Guest
ik heb er ook een maandje niet opgestaan, dus geduld, jouw tijd komt hopelijk ook :)

zal je zeker in het oog houden :)

Volgens mij stond jij er niet op omdat je meer dan 20 dorpen had verloren. Dus geen kwestie van geduld, maar gewoon een kwestie van aan de voorwaarden voldoen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nu pas dat ik niet aan 1 van de voorwaarden voldoe voor het kaartje met voorwaarden ODA, ik zit namelijk in een stam met 13 leden (wel stamgemiddelde van 2.5 mil maargoed), helemaal niet bij stil gestaan. Maar dan zal ik wel op het ODA kaartje zonder voorwaarden moeten verschijnen als het goed is. Als dat nog in experimentele fase is dan zal het binnenkort wel kloppen.

je staat rang 18? is dat misschien niet de reden?
 

DeletedUser19486

Guest
Misschien worden dorpen die je van jezelf geedeld hebt ook meegeteld. Ik zie namelijk dat dat er nogal een pak zijn bij jou :)

Ik denk dat als je vanaf nu geen dorpen meer verliest (ook niet aan jezelf) dat je vanaf 21 december op het kaartje erbij staat ;)
 

DeletedUser

Guest
En het ormazd account na zoveel maand uit de top tien. :( En die cluster ziet er ook niet meer al te mooi uit. Nog even benadrukken dat dit niet mijn werk is. :p
 

DeletedUser14228

Guest
wat zeg je dan over deze hier: Maruten?

EDIT: Ik zie dat hij herbegonnen is daar :p, toch wel vreemd dat hij nog bij jullie verblijft dan;
 
Bovenaan