Zoekresultaten

  1. Poo.

    Auto-Updating Maps W76

    Beste spelertjes, Zoals je gemerkt hebt werken de Auto-Maps al eventjes niet meer. Voor deze reden heb ik de Mapping tool van Paul the Paladin (een Discord bot die ik heb gebouwd ter ondersteuning van de EN Community Server) uitgebreid en laat ik hem ook auto-updating maps genereren. Hij...
  2. Poo.

    Wijziging Community Management

    Beste community, Na iets meer dan drie jaar als Community Manager en iets minder dan 5 jaar als teamlid moet ik met pijn in het hart aankondigen dat deze post mijn laatste zal zijn als Community Manager van Tribal Wars Nederland. Vanaf morgen,1 juni, ga ik andere uitdagingen binnen InnoGames...
  3. Poo.

    Automatische accountverwijdering

    Beste spelers, Vandaag willen we belangrijke informatie met jullie delen in verband met jullie spelaccounts. Vanaf 22 mei 2018 zullen de volgende wijzigingen doorgevoerd worden: We zullen automatisch alle spelaccounts die niet hebben ingelogd in het spel voor 12 (of meer) maanden verwijderen...
  4. Poo.

    Wijzigingen in de Spelregels

    Beste spelers, We hebben gemerkt dat de spelregels wel eens durven verschillen over de verschillende markten heen, en dat sommige regels verouderd zijn. Daarom is besloten de spelregels te standaardiseren overheen alle spelmarkten van Tribal Wars. Deze wijziging zal vanaf 17 April actief zijn...
  5. Poo.

    Feedback Regelwijziging

  6. Poo.

    Beest van Zwartberg keert terug!

    Beest van Zwartberg! Zo lang als ze zich al kunnen herinneren wordt de bevolking van het naburige dorp "Caerbannog" geteisterd door het verschrikkelijke beest die zich verschuilt bovenaan de Zwartberg. Zolang men al weet ligt het dorp in de schaduw van deze berg. Al eeuwen teistert het beest...
  7. Poo.

    Beest van Zwartberg rerun- feedback

  8. Poo.

    Forum update 14/02

    Beste forumgebruikers, Op woensdag 14/02 zal het forum een update krijgen. Tussen 13 en 15 uur zal het platform tijdelijk, en mogelijk onregelmatig, onbereikbaar zijn. Gelieve hiermee rekening te houden. We verontschuldigen ons alvast voor het mogelijke ongemak. We wensen jullie nog veel...
  9. Poo.

    Casual 3 gewonnen door Hippo!

    Casual 3 gewonnen door Hippo! Beste spelers, Vandaag sluiten we Casual 3 af. Casual 3 is in de afgelopen periode omgevormd tot een normale wereld en die kent nu zijn einde! Deze wereld werd gewonnen door Hippos with Attitude. Ze wisten de dominantievoorwaarden te behouden en verzamelden...
  10. Poo.

    Wereld 59 gewonnen door Vix-V

    Wereld 59 Beste spelers, Wereld 59 komt eraan! Wereld 59 gaat van start op woensdag 22 november omstreeks 11uur. De pre-registraties zijn alvast begonnen, dus schrijf je snel in! De instellingen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 (100%) - Commando's: Aanvallen...
  11. Poo.

    Feedback topic Wereld 59

    Mag hier :)
  12. Poo.

    Classic 15 gewonnen door Platy!

    Beste spelers, Het is tijd voor onze 15de Classic! Dit is een spelwereld voor gevorderde spelers! Op deze wereld zijn de meeste Premium Functies ook gedeactiveerd. Classic 15 zal starten op maandag 6 november omstreeks 11 uur! De preregistraties zijn alreeds begonnen, dus schrijf je snel in...
  13. Poo.

    Halloween

    Beste spelers, De griezelige feesten zijn daar! Om de tijd van het jaar, die je de schrik op het lijf jaagt, te vieren zal de machtige raaf onze kluis voor een korte duur openen om je de kans te geven om mythische items te winnen die je kunnen helpen op het slagveld. Het evenement zal starten...
  14. Poo.

    Casual 3 - Overgang naar gewone wereld

    Beste spelers, Zoals sommigen misschien (net) hebben gemerkt is Casual 3 nu volledig overgegaan naar een normale wereld. De aanvalsblokkeringen zijn weggehaald, edelkosten zijn gehalveerd en dominantievoorwaarden zijn ingesteld: - Een stam wint bij 65% dominantie en wanneer hij deze voor 20...
  15. Poo.

    Grappige IGM's

    Ook deze kan niet ontbreken. Ik begin alvast: :engel::rolleyes: Doet wel enigzins pijn :(
  16. Poo.

    Infographic 2017

    Beste spelers, Zoals sommigen zich misschien nog herinneren van onze 10de verjaardag hadden we een "infographic" gemaakt om de vooruitgang die het spel heeft gemaakt over de laatste jaren heen voor te stellen. Gezien we net onze 14de verjaardag hebben gevierd dachten we dat dit ons een mooie...
  17. Poo.

    Feedback W57 & Rune-Oorlogen

    Feedback mag hier :)
  18. Poo.

    Een Oude Legende

    Geruchten van krachten die lang vergeten zijn, in bezit van verdorven leiders veroorzaken ze pijn De stenen ontwaken uit een diepe rust, wekken de veroveraar zijn strijdlust Ze geven de ene kracht, de andere verliest al zijn macht De strijders moeten ze controleren, om te bewijzen dat men met...
  19. Poo.

    Verjaardagsclassic - enc1

    Beste spelers, 10 jaar geleden werd InnoGames opgericht (bekijk ook onze bedrijfsgeschiedenis). Tribal Wars was het spel dat alles begon! Om deze belangrijke gebeurtenis te vieren lanceren we een speciale wereld op onze internationale versie. Deze wereld zal instellingen bevatten gelijk aan...
  20. Poo.

    Wereld 56 gewonnen door Terra

    Wereld 56 Beste spelers, Wereld 56 komt eraan! Zoals jullie de voorbije dagen hebben gemerkt hebben we de keuze voor de instellingen aan de community gelaten. Na een stemming kwam de suggestie van @Leaving Behind met een overgrote meerderheid uit de bus. Bekijk de suggestie hier (click!)...
Bovenaan