Casual 3 - Overgang naar gewone wereld

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742
Beste spelers,

Zoals sommigen misschien (net) hebben gemerkt is Casual 3 nu volledig overgegaan naar een normale wereld. De aanvalsblokkeringen zijn weggehaald, edelkosten zijn gehalveerd en dominantievoorwaarden zijn ingesteld:

- Een stam wint bij 65% dominantie en wanneer hij deze voor 20 dagen kan behouden.

De begindorpen van andere spelers kunnen dus ook geëdeld worden. Mocht dit gebeuren is er de mogelijkheid om naar Casual 5 over te stappen.

We wensen jullie veel succes en spelplezier toe!

Jullie Tribal Wars.nl Team

PS:
Aanpassingen werden doorgevoerd conform deze aankondiging:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-5-en-toekomst-van-casual-werelden.198050/
(mocht daar nog onduidelijkheid over zijn)

Laatst bewerkt:
Reactiescore
273
De mogelijkheid om naar casual 5 over te stappen is ook mogelijk zonder je eerste dorp te verliezen.
Gister zonder een dorp te verliezen naar casual 5 verhuist

Reactiescore
273
Beste spelers,

....

De begindorpen van andere spelers kunnen dus ook geëdeld worden. Mocht dit gebeuren is er de mogelijkheid om naar Casual 5 over te stappen.
....

Dit verwijst naar de begindorpen. Mocht dit (het verliezen van je begindorp) gebeuren, is er de mogelijkheid om naar casual 5 over te stappen.
Sorry, ik lees nogal letterlijk :p

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742
Weet ik, daarom dat ik vraag of het in de IGM wel stond (wat ook zo is, vlug gecontroleerd), gezien het hier idd zo op te vatten is :p :D

DeletedUser69112

Guest
Weet ik, daarom dat ik vraag of het in de IGM wel stond (wat ook zo is, vlug gecontroleerd), gezien het hier idd zo op te vatten is :p :D

Zat je weer aan de karmelieten bij het versturen? :eek:

Bovenaan