Casual 3 - Overgang naar gewone wereld

Reactiescore
746
Beste spelers,

Zoals sommigen misschien (net) hebben gemerkt is Casual 3 nu volledig overgegaan naar een normale wereld. De aanvalsblokkeringen zijn weggehaald, edelkosten zijn gehalveerd en dominantievoorwaarden zijn ingesteld:

- Een stam wint bij 65% dominantie en wanneer hij deze voor 20 dagen kan behouden.

De begindorpen van andere spelers kunnen dus ook geëdeld worden. Mocht dit gebeuren is er de mogelijkheid om naar Casual 5 over te stappen.

We wensen jullie veel succes en spelplezier toe!

Jullie Tribal Wars.nl Team

PS:
Aanpassingen werden doorgevoerd conform deze aankondiging:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/casual-5-en-toekomst-van-casual-werelden.198050/
(mocht daar nog onduidelijkheid over zijn)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
273
De mogelijkheid om naar casual 5 over te stappen is ook mogelijk zonder je eerste dorp te verliezen.
Gister zonder een dorp te verliezen naar casual 5 verhuist
 
Reactiescore
273
Beste spelers,

....

De begindorpen van andere spelers kunnen dus ook geëdeld worden. Mocht dit gebeuren is er de mogelijkheid om naar Casual 5 over te stappen.
....

Dit verwijst naar de begindorpen. Mocht dit (het verliezen van je begindorp) gebeuren, is er de mogelijkheid om naar casual 5 over te stappen.
Sorry, ik lees nogal letterlijk :p
 

DeletedUser69112

Guest
Weet ik, daarom dat ik vraag of het in de IGM wel stond (wat ook zo is, vlug gecontroleerd), gezien het hier idd zo op te vatten is :p :D

Zat je weer aan de karmelieten bij het versturen? :eek:
 
Bovenaan