Welkom op Wereld 78

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
als je niet kan roven of farmen maakt zeker bij de start het enige verschil of je PP boost of niet..... Spelers met alleen een PA zijn kansloos op zulke werelden...

Hoef je het niet mee eens te zijn wat mij betreft.... het aantal spelers op de wereld zegt mij genoeg

Ja ben ik niet met je eens nee. Als je toevallig een buur hebt die veel PP boost zal je je speelstijl daarop moeten aanpassen. Zal niet leuk zijn, dat is zeker. Je zal meer deff moeten maken en je start zal zeker trager zijn. Je zal jezelf blij moeten maken met een "minder" dorp (bijv. iemand die kleiner in punten aantal is) en van daaruit verder werken.

It is what it is, maar niks is onmogelijk. Het probleem van mensen die flink met de beurs aan de slag gaan, is dat ze vaak de omgeving afschrikken en tegen zich werken. Ook dat kun je in je voordeel gebruiken.
 
Reactiescore
1.380
Ja ben ik niet met je eens nee. Als je toevallig een buur hebt die veel PP boost zal je je speelstijl daarop moeten aanpassen. Zal niet leuk zijn, dat is zeker. Je zal meer deff moeten maken en je start zal zeker trager zijn. Je zal jezelf blij moeten maken met een "minder" dorp (bijv. iemand die kleiner in punten aantal is) en van daaruit verder werken.

It is what it is, maar niks is onmogelijk. Het probleem van mensen die flink met de beurs aan de slag gaan, is dat ze vaak de omgeving afschrikken en tegen zich werken. Ook dat kun je in je voordeel gebruiken.

Als je op de juiste manier je start opbouwt en je gs lvls wat boost kan je met 20k heel ver komen zoals wij.
Ik heb nu voor het eerst gezien hoe het moest door een nieuwe co. Voorheen deed ik het altijd fout en koste het mij veel meer maar op deze manier is het echt een eitje met 10/20k pp

20k heb je serieus zo terug als je een wereld farmt. Misschien 2 werelden maar ik hoor spelers die 20k makkelijk pakken op een wereld dus dat boost valt wel mee. Bij ons we doen het alleen op de juiste manier. Wat slimmer is zijn de events. Die maken tegenwoordig het verschil in het spelletje en dat zouden ze wel mogen minderen of eruit halen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Als je op de juiste manier je start opbouwt en je gs lvls wat boost kan je met 20k heel ver komen zoals wij.

20k heb je serieus zo terug als je een wereld farmt. Misschien 2 werelden maar ik hoor spelers die 20k makkelijk pakken op een wereld dus dat boost valt wel mee. Bij ons we doen het alleen op de juiste manier. Wat slimmer is zijn de events. Die maken tegenwoordig het verschil in het spelletje en dat zouden ze wel mogen minderen of eruit halen.

Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik ging er wel even vanuit dat de persoon hier zijn frustraties uitte omdat hij zelf geen pp heeft. :)
 
Reactiescore
54
Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik ging er wel even vanuit dat de persoon hier zijn frustraties uitte omdat hij zelf geen pp heeft. :)


XD nee totaal niet ik boost zelf ook wel eens PP bij start en events ga ik niet ontkennen.... Maar ik zie gewoon weinig mogelijkheden voor de niet pp spelers

Maar me MB geeft meestal meer pp uit als mij XD ofniet @Road Runner
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Je bedoeld iaa? Die geeft zelf ook uit hoor haha. Denk je dat HOH op W75 zonder pp bovenaan kon staan?

Ik heb w75 nooit gedaan, dus geen idee: had de naam niet eens bekeken. ^^

XD nee totaal niet ik boost zelf ook wel eens PP bij start ga ik niet ontkennen.... Maar ik zie gewoon weinig mogelijkheden voor de niet pp spelers

Dan snap ik je: dan blijft mijn post wel staan natuurlijk.
 
Reactiescore
54
Ja ben ik niet met je eens nee. Als je toevallig een buur hebt die veel PP boost zal je je speelstijl daarop moeten aanpassen. Zal niet leuk zijn, dat is zeker. Je zal meer deff moeten maken en je start zal zeker trager zijn. Je zal jezelf blij moeten maken met een "minder" dorp (bijv. iemand die kleiner in punten aantal is) en van daaruit verder werken.

Tijdje geleden dat je hebt gespeeld dan zeker? want dit werkt echt zo niet meer.... treinen kunnen klaar zijn voor eindebeginners bescherming met PP terwijl je zonder pp misschien net je mijntjes op lvl 20 hebt....

It is what it is, maar niks is onmogelijk. Het probleem van mensen die flink met de beurs aan de slag gaan, is dat ze vaak de omgeving afschrikken en tegen zich werken. Ook dat kun je in je voordeel gebruiken.

Dat klopt, MAAR tegenwoordig is het meer R2W dus worden zeker de PP spelers vaak meegenomen naar volgende fase,s als je kijkt naar top stammen.. Inplaats van het hier tegen op te nemen..... Tuurlijk zijn er voorbeelden dat dit niet gebeurt maar in veel gevallen wel.... Zeker als een account ervaring heeft
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Die mensen hebben vaak echt een trein van niks, de troepen stellen geen reet voor. Zoals ik zei: je zult met je omgeving moeten samenwerken. Verder wordt d trein (omdat de troepen al bagger zijn) meestal niet gesplit gestuurd, waardoor je easy kunt cancelsnipen.
 
Reactiescore
1.226
Ja ben ik niet met je eens nee. Als je toevallig een buur hebt die veel PP boost zal je je speelstijl daarop moeten aanpassen. Zal niet leuk zijn, dat is zeker. Je zal meer deff moeten maken en je start zal zeker trager zijn. Je zal jezelf blij moeten maken met een "minder" dorp (bijv. iemand die kleiner in punten aantal is) en van daaruit verder werken.

Iemand die door het uitgeven van pp GS inkomsten kan vergaren en zodoende zowel gebouwen als troepen kan laten draaien heeft altijd een voorsprong op iemand die in het begin minder GS te besteden heeft en misschien wel keuzes moet maken tussen troepen of gebouwen. De extra GS inkomsten die een spender heeft kan niet rechtgetrokken worden door farmen/roven (met deze instellingen), ik denk dat @InactiveAsAlways dat bedoelt.
 
Reactiescore
54
precies dat @CostaRica Bedankt! Verder wens ik iedereen gewoon veel speelplezier, voor zover dat dus zal gaanXD!
 
Reactiescore
244
Ja ben ik niet met je eens nee. Als je toevallig een buur hebt die veel PP boost zal je je speelstijl daarop moeten aanpassen. Zal niet leuk zijn, dat is zeker. Je zal meer deff moeten maken en je start zal zeker trager zijn. Je zal jezelf blij moeten maken met een "minder" dorp (bijv. iemand die kleiner in punten aantal is) en van daaruit verder werken.

It is what it is, maar niks is onmogelijk. Het probleem van mensen die flink met de beurs aan de slag gaan, is dat ze vaak de omgeving afschrikken en tegen zich werken. Ook dat kun je in je voordeel gebruiken.

Ik denk ook wel dat een wereld met deze instellingen hoe je het ook draait of keert voor beginnende spelers of spelers die geen of weinig pp hebben veel moeilijker is om te kunnen opboksen tegen pp-abusers. Vaak heb je een groot deel van de pp-abusers die puur abusen en amper of niet farmen/ roven waardoor je de scheve verhouding iets of wat kunt rechttrekken. Door deze instellingen kan je als je een beetje abused altijd een veel groter voordeel hebben. Je kan je dan wel aanpassen aan je pp-abusende concurrent maar als hij het iets of wat goed doet dan kan je nog niet bijna zijn groei bijhouden waardoor je 9/10 het onderspit gaat delven.

Laat ons hopen dat er snel een w79 komt met leuke instellingen want ik denk dat er op deze wereld echt amper tot niet serieus gespeeld gaat worden :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Iemand die door het uitgeven van pp GS inkomsten kan vergaren en zodoende zowel gebouwen als troepen kan laten draaien heeft altijd een voorsprong op iemand die in het begin minder GS te besteden heeft en misschien wel keuzes moet maken tussen troepen of gebouwen. De extra GS inkomsten die een spender heeft kan niet rechtgetrokken worden door farmen/roven (met deze instellingen), ik denk dat @InactiveAsAlways dat bedoelt.

precies dat @CostaRica Bedankt! Verder wens ik iedereen gewoon veel speelplezier, voor zover dat dus zal gaanXD!

Ah kijk, dan is het mij helder! De verhelderende woorden van Bram waren nodig. Dat is natuurlijk waar, daar ben ik het volledig mee eens. :)
 
Reactiescore
1.145
Als je op de juiste manier je start opbouwt en je gs lvls wat boost kan je met 20k heel ver komen zoals wij.
Ik heb nu voor het eerst gezien hoe het moest door een nieuwe co. Voorheen deed ik het altijd fout en koste het mij veel meer maar op deze manier is het echt een eitje met 10/20k pp

20k heb je serieus zo terug als je een wereld farmt. Misschien 2 werelden maar ik hoor spelers die 20k makkelijk pakken op een wereld dus dat boost valt wel mee. Bij ons we doen het alleen op de juiste manier. Wat slimmer is zijn de events. Die maken tegenwoordig het verschil in het spelletje en dat zouden ze wel mogen minderen of eruit halen.


Zeker eens.
Daarna als je beetje weet hoe je moet pp farmen pak je zelfs easy 50k pp per wereld.
En denk dat 20k pp zelfs nog aan de hoge kant is als je echt budget pp boost kun je met zo'n 5k pp denk ik al rond plek 10 staan op dit moment.
 
Reactiescore
54
Ah kijk, dan is het mij helder! De verhelderende woorden van Bram waren nodig. Dat is natuurlijk waar, daar ben ik het volledig mee eens. :)


Top, fijn dat iemand anders JOU het wel duidelijk kon maken, wat ik bedoelde ;)
 
Reactiescore
1.019
yes dan hoef je niet eens gs te kopen, al is de hoge gs factor ook wel een factor waardoor de top niet heel ver uitloopt atm
 
Reactiescore
1.380
Zeker eens.
Daarna als je beetje weet hoe je moet pp farmen pak je zelfs easy 50k pp per wereld.
En denk dat 20k pp zelfs nog aan de hoge kant is als je echt budget pp boost kun je met zo'n 5k pp denk ik al rond plek 10 staan op dit moment.

met 5k ga je top tien niet redden maar wel met 10k. Wij hebben denk ik 20k erin zitten nu wat ook wat minder had kunnen zijn.
Daarbij is dit wel een wereld voor beginners omdat je niet kan farmen. Je krijgt echt veel gs per uur als je gs max lvl zijn en heb je niks meer van de beurs nodig. Nu hebben wij ook nog een zwarte vlag dus gaat het al snel met gs.
 
Reactiescore
1.893
met 5k ga je top tien niet redden maar wel met 10k. Wij hebben denk ik 20k erin zitten nu wat ook wat minder had kunnen zijn.
Daarbij is dit wel een wereld voor beginners omdat je niet kan farmen. Je krijgt echt veel gs per uur als je gs max lvl zijn en heb je niks meer van de beurs nodig. Nu hebben wij ook nog een zwarte vlag dus gaat het al snel met gs.
Hoe bedoel je dit?
 
Reactiescore
1.380
Hoe bedoel je dit?

Heel simpel.
als je gs lvls hoog hebt hoef je niks te kopen want dan krijg je meer dan genoeg gs binnen. Met een gs vlag en die 20% komt er in no time zoveel binnen dat dat meer dan voldoende is en na 2 dagen geen beurs meer nodig gehad alleen moet je je focus wel op gs leggen en dat doen de meeste niet.

dus voor beginners een prima wereld omdat je ook geen voordeel kan halen met farmen wat wij heel graag doen eigenlijk.
Je kan ook al zien dat de beursen al snel vol lopen op deze wereld.
 
Reactiescore
11
Die snelheden van de GS zijn naar mijn mening veels te snel, is volgens mij zelfs sneller dan een Classic wereld. Speelsnelheid: 2, Productiesnelheid: 4 + die bonussen zit je al snel aan productiesnelheid 6 ofzo. 4 + 50% aan bonussen..
 
Reactiescore
1.145
Classic is wel hoger over het algemeen.
Sure je kunt op deze wereld wel hoger halen dan op classic
9600 base
+ 9600 ~ 100% bonus dorp
+ 960 ~ 10% permanent gs buff
+ 960 ~ 10% stam productie bonus
+ 960 ~ 10% castle assault bonus
+ 1440 ~ 15% ridder bonus
+1920 ~ 20% gs productie pp
+2880 ~ 30% oorlogsinspanning
+1728 ~ zwarte gs productie vlag
+1728 ~ vlaggen booster
= 31.776 gs per uur

Maar realistisch gezien staan meeste buffs hiervan natuurlijk niet aan.
classic is het iig zeker hoger, daar zit je meestal rond de 22k.
 
Bovenaan