[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.577
Hint Combino zou kunnen wijzen op slet (bimbo), jager of wolf.

Hint zou ook kunnen zijn dat wolven geen lunch hebben opgegeven?

Over de andere spelers (wiens rol we kennen, behalve bloodwolf) zie ik niet meteen een tip
 
Reactiescore
2.193
Hint Combino zou kunnen wijzen op slet (bimbo), jager of wolf.

Hint zou ook kunnen zijn dat wolven geen lunch hebben opgegeven?

Over de andere spelers (wiens rol we kennen, behalve bloodwolf) zie ik niet meteen een tip

De slet hint snap ik dan niet maar ik zie het als wolf of jager.
 
Reactiescore
1.577
Verschil is dat je het altijd last minute doet. Wolf toch opgeven is anders dan iemand volgen en er op blijven ondanks wat er gebeurt
Gezien we nog een opgegroeide welp zoeken is de stemming op bappos niet meteen een relevante referentie

Bij WBJIMO haalde ik mijn stem van Candiu, waardoor het van 3-3 plots naar 4-2 ging maar goed

Thanks, wie zou jij nu stemmen en wie is zijn medewolf
Ik neig naar jou en moh/materlott maar zou morgen eens alle lynchstemmen op een rijtje willen zetten
 
Reactiescore
2.193
Gezien we nog een opgegroeide welp zoeken is de stemming op bappos niet meteen een relevante referentie

Bij WBJIMO haalde ik mijn stem van Candiu, waardoor het van 3-3 plots naar 4-2 ging maar goed


Ik neig naar jou en moh/materlott maar zou morgen eens alle lynchstemmen op een rijtje willen zetten

Sorry maar als je me echt als wolf ziet, is heel je geloofwaardigheid weg. Ik help letterlijk met elke wolf om 'm eruit te krijgen hoe durf je me te verdenken.

Stemming wbjimo ga ik checken, dat kan wel het verschil maken maar ik ben geen wolf.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hebben de wolven misgegokt en de slet willen lunchen en de jager hier gepakt
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Helaas voor de goedjes is hier geen sprake van.

Mokermoh is de lynch en hij was zelf de slet.
Combinobrobimo was de lunch hij was gebroeder en nog een andere vagfe rol waar ik er 10 van heb ingestopt terwijl de ziener doodging op dag 2.

Dit houdt in dat wolven Nonkel En Blond hebben gewonnen.
 
Bovenaan