[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
558
overigens wel serieuze blunder van mijnentwege dat ik niet onmiddellijk na xena haar beschuldigingen op de lycantroop doorhad dat zij sjamaan was, en dat het zo lang duurde eer ik het gezien had,
desondanks was ik toch nog het eerste goedje dat het doorhad riprip
 
Reactiescore
276
overigens wel serieuze blunder van mijnentwege dat ik niet onmiddellijk na xena haar beschuldigingen op de lycantroop doorhad dat zij sjamaan was, en dat het zo lang duurde eer ik het gezien had,
desondanks was ik toch nog het eerste goedje dat het doorhad riprip
Ik vond je ook een van de betere spelers idd, goed gespeeld!
 
Reactiescore
1.491
overigens wel serieuze blunder van mijnentwege dat ik niet onmiddellijk na xena haar beschuldigingen op de lycantroop doorhad dat zij sjamaan was, en dat het zo lang duurde eer ik het gezien had,
desondanks was ik toch nog het eerste goedje dat het doorhad riprip
Dit was inderdaad je grootste blunder
 
Reactiescore
48
Ja en wolven maar denken dat combino jager was terwijl ik allang gezegd had dat hij lycantroop was ...
Ggd wolven :)
 
Reactiescore
1.014
Wijze burgers wat waren jullie vragen eigenlijk
Hoeveel priesters en ketters er in zaten.

Maar dat was 1 om 1. Dus niet wat ik hoopte op dat moment.
 
Reactiescore
48
Weet je hoelang ik over t zoeken gedaan heb voor ik een wolfje had lol ...had al 3 bekeken voor ik raak had :)
 
Reactiescore
1.014
Ik was de ketterse haha, had ik jullie in het ootje genomen.
Dat zeker. Maar voor korte duur ;-)

@Rinske waarom heb je je niet laten verleiden tot drankje water gooien daarna? Bappos vroeg erom. En om dat er niemand reageerde opperde hij zich tot DE priester
 
Reactiescore
1.491
Dat zeker. Maar voor korte duur ;-)

@Rinske waarom heb je je niet laten verleiden tot drankje water gooien daarna? Bappos vroeg erom. En om dat er niemand reageerde opperde hij zich tot DE priester
Dit werkte overigens goed, maar Dash gooide zijn eigen glazen in door door te blijven gaan. Daardoor was het duidelijkheid dat hij ziener was en dus lunch.
Persoonlijk geen slimme zet als ziener in mijn ogen, hij had veel meer voor de goedjes kunnen betekenen.
 
Bovenaan