[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
986
Dit werkte overigens goed, maar Dash gooide zijn eigen glazen in door door te blijven gaan. Daardoor was het duidelijkheid dat hij ziener was en dus lunch.
Persoonlijk geen slimme zet als ziener in mijn ogen, hij had veel meer voor de goedjes kunnen betekenen.

dash inderdaad heel dramatisch gespeeld maar goed wat verwacht je ook van iemand die in zijn broek schijt
 
Reactiescore
1.577
meesterlijke vertoning al zeg ik het zelf

laatste dag wat anticlimax wegens algemene inactiviteit maar een hele dag discussiëren met Time zou ons niet vooruit helpen plus daar had ik geen zin in?
 
Reactiescore
1.271
Dit werkte overigens goed, maar Dash gooide zijn eigen glazen in door door te blijven gaan. Daardoor was het duidelijkheid dat hij ziener was en dus lunch.
Persoonlijk geen slimme zet als ziener in mijn ogen, hij had veel meer voor de goedjes kunnen betekenen.
Mah gast. Ik gokte op een heks of een bengel die capaciteiten had. Ik had alleen de pech dat @Speeder. bengel was. Anders had ik ook Wbjimo nog gezien en was ik de held van het potje?
 
Reactiescore
272
Je zou maar vermoord worden door een Heks die denkt dat hij een wolf is ofzo :s

Gefeliciteerd slechtjes!
 
Reactiescore
1.485
Mah gast. Ik gokte op een heks of een bengel die capaciteiten had. Ik had alleen de pech dat @Speeder. bengel was. Anders had ik ook Wbjimo nog gezien en was ik de held van het potje?
Typisch Dash, het ligt altijd aan een ander!

Toen je op mij vol ging wist je nog helemaal niet de rol van Wbjimo
 
Reactiescore
1.013
Bovenaan