[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.013
Reactiescore
276
Dat zeker. Maar voor korte duur ;-)

@Rinske waarom heb je je niet laten verleiden tot drankje water gooien daarna? Bappos vroeg erom. En om dat er niemand reageerde opperde hij zich tot DE priester
Omdat drankje op ketterse wolf gooien geen zin heeft en als dash goedje is dan kon ineens iedereen denken dat ik de ketterse wolf was en de Lynch ineens van bappos afgaat en op een goedje gaat

Dus dacht ik bewaar hem maar even
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
276
Ik vroeg: Hoeveel G/S koppels in het spel zaten. Antwoord was 0.

2de vraag was: Hoeveel Priesters er in de game zaten. Antwoord was 1.

En iets later gooide die ene priester haar drankje over me :(
Goede vragen :)

En je had maar goed moeten blijven! Toen je geïnfecteerd werd had je moeten afslaan en weigeren :b
 
Reactiescore
3.576
Goede vragen :)

En je had maar goed moeten blijven! Toen je geïnfecteerd werd had je moeten afslaan en weigeren :b

Ik leer elke game weer bij!


Overigens, mijn complimenten nog naar MVP van het potje Antrahxxol:

1682716235659.png


Hij wist 3 dagen voor dat ik het zelf wist, dat ik een slechtje was. Dit kunnen enkel de allergrootste.
 
Reactiescore
1.013
en nee. Was zeker geen wraakactie dat ik Nonkel BM maakte.

Zo ben ik ook weer niet. Wil natuurlijk ook dat de goedjes winnen. Of iig de partij waar ik bij hoor in een potje
 
Reactiescore
986
Ik was welpje trouwens dus daarom in het begin beetje waardeloos want als ik te actief ben ga ik altijd dood

Mooi gespeeld voor de rest denk ik van de wolfjes, chmegers en hond waren ook wel sterk

Beetje verrassend dat ik nooit verdacht was naar het einde toe. Een beetje focussen op inactieve moh en af en toe nonkel en blaasoor verdenken was blijkbaar genoeg
 
Reactiescore
2.181
Ik was welpje trouwens dus daarom in het begin beetje waardeloos want als ik te actief ben ga ik altijd dood

Mooi gespeeld voor de rest denk ik van de wolfjes, chmegers en hond waren ook wel sterk

Beetje verrassend dat ik nooit verdacht was naar het einde toe. Een beetje focussen op inactieve moh en af en toe nonkel en blaasoor verdenken was blijkbaar genoeg

Omdat je zo steady op moh bleef verwachte ik dat je goedje was. Well played alleeen de inactieve kant stelde me teleur
 
Reactiescore
986
Omdat je zo steady op moh bleef verwachte ik dat je goedje was. Well played alleeen de inactieve kant stelde me teleur

Het was ook wel weekend natuurlijk en het begin van het potje dus ja er waren wel een hoop inactievelingen, maar goed, opt einde wel actiever gespeeld dan een pak goedjes denk ik dan
 
Reactiescore
2.181
Het was ook wel weekend natuurlijk en het begin van het potje dus ja er waren wel een hoop inactievelingen, maar goed, opt einde wel actiever gespeeld dan een pak goedjes denk ik dan

Dat klopt, ik blame natuurlijk niet alles naar jullie. Beide kanten had teveel inactiviteit
 
Reactiescore
1.690
Nonkel wolf verbaast me niks dat lag er zo dik bovenop. Blond daarentegen zag ik niet aankomen. Ik verwachtte time want die deed behoorlijk overdreven zoals wolfjes doen als de overwinning een zekere zaak lijkt.
 
Reactiescore
48
Ik keek op dag 1 naar bloodwolf , dag 2 time , dag 3 antrax.... dag 4 blaasorkest
Die dagen durfde ik als sjamaan dus bijna niet mee te stemmen ..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
jammer dat ik gelunst werd ik had namelijk blond en nonkel door op het einde van mijn laatste dag rip rip
 
Reactiescore
397
Was misschien te actief
Begin van het potje
Zorgde dat candiu me graag dood wou
Plus stemmen van slecht en van de gebroeders was mijn lot bestempeld
Zat wel goed op watblaasje en op Xena
Had ook effe de simeco gebroeder theorie getest
Hoopte dat de goedjes het konden afmaken maar dat lukte niet
 
Bovenaan