[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
999
Well well well

Candiu vertrouwt dus nonkel ?? Of is dit een protestactie ???

Gvd ik ben het noorden kwijt

Combino en time

ZIJN JULLIE GOED OF NIET
 
Reactiescore
1.577
Candiu speelde zo wolfs??? Goed we mogen er niet meer naast zitten

Als time wolf is btw verklaart het wel dat hij nog steeds leeft.. ;-)
Dit is geen slechte theorie eigenlijk gezien de spelers die nog overblijven. Sowieso ook atypisch dat .Time uit een lynchstemming blijft

Moh en Nonkel laatste wolven
Combino ipv een van die 2 ook mogelijk
Waarom niet blond?

godverdomme dit meen je niet candiu waarom spartelde je zo gvd

Moh en nonkel dus
Waarom niet .Time of Combino?

Opvallend dat .Time en blond elkaar niet noemen.
 
Reactiescore
2.193
Candiu speelde zo wolfs??? Goed we mogen er niet meer naast zitten


Dit is geen slechte theorie eigenlijk gezien de spelers die nog overblijven. Sowieso ook atypisch dat .Time uit een lynchstemming blijft



Waarom niet blond?


Waarom niet .Time of Combino?

Opvallend dat .Time en blond elkaar niet noemen.

Maar candiu en ik waren toch wolf? Nu zie je opeens een 1 2tje met materlotti en ik?
 
Reactiescore
999
Nonkel maakt rare sprongen

Mss zijn moh en combino gewoon de stille wolven? Zolang wij op elkaar vliegen zijn zij de lachende derden
 
Reactiescore
1.577
TRIBALWARS MEETING

23 mensen kwamen bijeen om het dode forum triebelwers weer leven in te blazen. Ongeveer een week zou er in het pitoreske dorpje Tienen een kamp worden gehouden waar men gezamenlijk ideeën zouden opbrengen.

Traditiegetrouw begon dit met een voorstelrondje van de leden. Smieco trapte af en stelde zich voor als 'Mister TW 2011', helaas was daar evenveel van over als het forum sinds 2011. In een hoekje zat Dash op zijn laptop alle informatie keurig bij te houden in zijn excelsheetje.
De volgende die zich voor zou stellen was bloodwolf, voor hij zijn zin begon werd deze luid onderbroken door een blikje veltins die werd opengetrokken door MOH, gevolgd door 'interesseert me toch allemaal geen hol joh' en stak zijn peukje op.
Speeder verrast dat hij niet de enige is met buitenlandse roots wijst naar een persoon in het uiteinde van de driehoek waar we inzitten, wie is dat? Voor sultan serhat de kans krijgt om zich v oor te stellen, begint iedereen te mompelen. Wie de fuck is dit? En al snel vermoeden mensen dat we een grepolitaan hebben in de TW meeting.
Niet in staat om zichzelf te verdedigen pakken nonkel jos en rinske hem vast en brengen hem bij Candiu, die de leiding heeft over het kamp. Wat doen we er mee? Candiu twijfelt even maar is dan toch resoluut; ja die maken we af. Iemand die dit wil doen?
Combimbo stelt zich direct kandidaat en neemt serhat mee ergens de bossen in en komt na een uurtje alleen terug. Einde tw meeting van serhat

Hij was: wijze burger

Door al het gedoe was men, tot vooral onsteltenis van kalemus, vergeten te eten. Er was geen lunsj.

Hier zou een hintje in zitten
 
Reactiescore
2.193
Dat bewijst niets? Ik deed dat namelijk ook en toch staat je stem op mij.

Ik wil je gerust voordeel van de twijfel geven ivm vroege lynchstem op WBJIMO, maar je weet net als ik dat je een medewolf zeker durft opofferen

Ik was bij bappos vroeg, bij wbjimo vroeg en begon op xena(ookal is dat hulpje die wss nog niet eens in chat zat).

Je gaat me echt niet zeggen dat een wolf dat doet. Als materlotti wolf is, wie is zijn medewolf?
 
Reactiescore
2.193
Volgens andere was dit de hint

Combimbo stelt zich direct kandidaat en neemt serhat mee ergens de bossen in en komt na een uurtje alleen terug. Einde tw meeting van serhat

Is ook de reden dat combino nergens verdacht word -> jager
 
Reactiescore
2.193
Dat bewijst niets? Ik deed dat namelijk ook en toch staat je stem op mij.

Ik wil je gerust voordeel van de twijfel geven ivm vroege lynchstem op WBJIMO, maar je weet net als ik dat je een medewolf zeker durft opofferen

Verschil is dat je het altijd last minute doet. Wolf toch opgeven is anders dan iemand volgen en er op blijven ondanks wat er gebeurt
 
Reactiescore
999
Nu goed ja jullie kunnen beiden wel in cirkeltjes draaien maar opt einde van de rit kan het evengoed moh of combino zijn

Combino denk in jager door de hint

Nonkel denk ik eerder wolf dan time maar goed dat kan ook omgekeerd

Moh blijft voor mij het verdachtst
 
Bovenaan