[Speeltopic] WvW #361

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
DASH

Geinfecteerd vermoed ik. Helaas ik ben ik er vanavond niet. Ik ben geen slechtje overigens, maar succes.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Oei, Bappos goedje had ik echt niet gedacht.

Weet niet zo goed wat ik nu van Dash en Victorious moet vinden en welke andere conclusies we hieruit kunnen trekken.
Bappos niet verwacht dat hij goed was?
Dash en ik slecht?
Ik raad je aan om nogmaals na te lezen wie er opperden om spieder te wateren:

Gooi je water over Victorious of speeder dan

Sorry drukke avond.

@JokersBrain als die claim klopt. Gooi dan maar op sluwe of speeder

Ik ben ook voorstander van Spieder bewateren (is dat het goede woord?), speelt een totaal ander potje dan de vorige. Helemaal niet op jacht.
@Speeder. was wolf.
Sule Silmad
 
Reactiescore
277
Bloodwolf, wie zijn volgens jou de slechtjes?
Goede vraag. Ik dacht gisteren vrij zeker te zijn met OFY, Rover, Candiu en Dash/Bapp als g/s, maar ondertussen bleek OFY een slechte Priester en Bappos geen g/s.

1. Sule -> Slechtje? Stemt alleen op goedjes
2. Dash -> Slecht deel van niet-g/s?
6. Chmegers -> Denk goedje
7. rover ram -> Speelt wolfs
11. Calamus Incendium -> Geen idee
13. BloodWolf14 -> Bewezen goed
15. De LEGENDE van het Noorden -> Bewezen goedje
16. Simeco -> Geen idee
17. victorious -> Goedje?
18. Jokersbrain -> Bewezen goed
21. Candiu -> Infectie
22. Azzandra -> Geen idee
31. MOH -> Geen idee

Kortom: Ik neig nu naar Silmad, Dash, Rover en Candiu als opties.

Ik heb even naar Silmad zitten kijken en die gast stemt nooit op de lynch van de dag, maar stemt wel consistent op goedjes.

Wat mij verder opvalt is dat Dash als g/s werd genoemd door meerderen, Bappos nu lunch is (op basis van verdenking g/s?) en niemand verder valt over deze lunch. Want als wolfjes ook Dash/Bapp g/s verdenken, dan is Dash toch gewoon wolfje met goedje Bappos als lunch?

Candiu lijkt me infectie.

En Rovertje stemt laat mee op Jan lynch 1, stemt op goedje Bappos lynch 2 en loopt afgelopen lynch keihard chaos te veroorzaken met z'n stemwissels om op Bappos te eindigen.

Zeg maar wie van de vier we gaan lynchen. Candiu lijkt een goede optie.
 
Reactiescore
559
CI lijkt me burgerke.
Als die wolf zou zijn, (of eender welke interessante rol) dan had hij hier in dit topic al epistola vol geschreven.
 
Reactiescore
277
Ik heb net CL's posts door zitten nemen. Lijkt me wel goedje idd. Dash zou eventueel infectie kunnen zijn, maar dan heeft hij idd bewust Speeder opgegooid voor drankje.

Ik heb ook Speeders posts doorgenomen: Wat me hierin opvalt is dat hij Silmad veel noemt en af en toe quote, maar nooit hard doorzet op hem. Stemt wel 2x op Silmad, maar nooit op een moment dat die in gevaar is.
 
Reactiescore
1.804
CI was sterk begonnen maar sinds een aantal dagen draagt die zo goed als niks meer bij en vervalt hij in matige posts, zou dus een prima infectietarget kunnen zijn.

Overigens eens met het wolfs spelen van sluwe, viel me ook sterk ook.
Ik heb net CL's posts door zitten nemen. Lijkt me wel goedje idd. Dash zou eventueel infectie kunnen zijn, maar dan heeft hij idd bewust Speeder opgegooid voor drankje.

Ik heb ook Speeders posts doorgenomen: Wat me hierin opvalt is dat hij Silmad veel noemt en af en toe quote, maar nooit hard doorzet op hem. Stemt wel 2x op Silmad, maar nooit op een moment dat die in gevaar is.
dit is ook scherp opgemerkt. Spieder is exact het soort persoon dat dit doet als hij wolf is.

Ik zou dus overwegen sluwolf silmad eruit te stemmen. Ik zou de gebeurtenissen van gisterenavond ook eens moeten herlezen om een definitief oordeel en mogelijke andere verdachten te benoemen.
 
Reactiescore
1.277
Vind het prima om op sluwe te gaan ja.

Maar reageer is ff man kwaaiemus
 
Bovenaan