[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
140
Ah zei die dat in de wolvensjet. Fijn dat je dit nog even met ons deelt dan weet ik nu zeker dat je ketterse wolf bent
Nee omdat ik met hem op discord aan het praten of hij er was gezien ik misschien mijn water moest gaan inzetten. Ik had ongeveer 1 minuut de tijd tussen het switchen van al jullie stemmen op mij en dat mike offline ging tot na de dl, dus ik moest ineens super snel beslissen wie ik waterde, dus niet de meest doordachte keuze kunnen maken
 
Reactiescore
1.276
Nee omdat ik met hem op discord aan het praten of hij er was gezien ik misschien mijn water moest gaan inzetten. Ik had ongeveer 1 minuut de tijd tussen het switchen van al jullie stemmen op mij en dat mike offline ging tot na de dl, dus ik moest ineens super snel beslissen wie ik waterde, dus niet de meest doordachte keuze kunnen maken
Tuurlijk maatje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ah zei die dat in de wolvensjet. Fijn dat je dit nog even met ons deelt dan weet ik nu zeker dat je ketterse wolf bent

Dash waarom vond je mij wolf omdat ik op ownage stemde maar nu ga je er zelf op.
 
Reactiescore
140
Wel grappig dat ik blijkbaar als goedje veel verdachter speel dan als slechtje?
 
Reactiescore
723
Mijn trein had helaas wat vertraging en de vele pijltjes en smal scherm maak ik wellicht fouten bij het tellen.
Ik fiets naar huis.
Over 15min uitslag


```
Azzandra --> ownage 1
Bappos ---> candiu --> legende --> jokersbrain --> legende van het noorden --> ownage 2
Bloodwolf --> ownage 3
Calamus ----> ownage 4
Candiu --> bappos 1
Chmegers --> jokersbrain 1
Dash --> legende van het noorden --> ownage 5
Jokersbrain --> victorious 1
Legende ---> candiu ---> ownage 6
MOH --> joker ---> legend --> ownage 7
Ownage --> candiu --> legende van het noorden 1
rover ram ----> ownageforyou --> simeco --> legende --> bappos 1
Simeco --> jokersbrain --> legende van het noorden --> ownage 8
spieder --> sule silmad 1
Sule --> speeder --> jokersbrain --> candiu --> bappos 2
victorious --> jokersbrain --> legende van het noorden --> bappos --> ownage 9
```
Dag 3
Oh, ik dacht dat het nog spannend was tussen legende en ownage
Maar met 9 stemmen is @OwnageForYou de lynch
Hij was priester
 
Reactiescore
1.276
Oei volgens een heeeeel aantal hier betekent dit ook dat ik dood moet, toch? TOCH?

Koekenbakkers
 
Bovenaan