[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
223
Goed, gezien al die stemmen op mij zie ik als enige uitweg claimen.

Hierbij gelijk me informatie voor het geval ik dood ga, veel meer moeite ga ik ook absoluut niet doen. Doe ermee wat je moet doen wanneer ik dood ben.

Eerste: Speeder wijze wolf
Tweede: Victorious wijze wolf
Derde: Legende goed
Vierde: Moh goed

Houd verder al die meelopers goed in de gaten.
 
Reactiescore
1.804
ik heb even snel door de eerste 30 pagina's gescrolld en er vallen me twee zaken op
  • Sule post idd wel wat verdachtmakingen naar speeder op na de eerste nacht. Nadien verwatert dit wel enigszins en hij drukt er zo goed als nooit op door, ondanks het feit dat speeder zijn stem overal dubbel telt.
  • De wolven kregen een voordeel door de inactiviteitsdood van rinske. Maar ik zag nu dat er bij de goedjes op dag 1 of 2 ook een inactiviteitsdode viel @miketijger krijgen wij hiervoor ook een compensatie???? Te meer omdat er op dag 0 wel lunch maar geen lynch was (= extra nadeel goedjes)
Straks lees ik nog eens de lynch van gisteren erop na.
 
Reactiescore
1.804
Priesteractie

Jokersbrain gooit water over speeder. Al snel begint het te branden en komen haren naar boven die beginnen te smelten. @Speeder. was wolf.

DL wordt uitgesteld naar 23u
gvd spieder was helemaal geen wijze wolf?

sluwe jij smerige leugenaar
 
Reactiescore
1.804
als sule silmad overigens wolf is zou het me niet verbazen dat het topic vol staat van halve verdachtmakingen van wolf tot wolf, zoals speeder en sule in het begin deden, en sule het ook richting CI deed op de vorige pagina
 
Reactiescore
223
Stond idd gewoon wolf bij, ook geen bezwaar om met de bewezen goedjes mee te gaan nu, dus Silmad
Nog zo'n vieze meeloper die niet zelf kan nadenken

Als er wolf bij stond had ik toch gewoon wolf gezegd??? En als het me eigen team was al helemaal??

Ik heb wijze wolf doorgekregen, er is gewoon gesjoemeld nav Rinskes dood.
 
Reactiescore
723
ik heb even snel door de eerste 30 pagina's gescrolld en er vallen me twee zaken op
  • Sule post idd wel wat verdachtmakingen naar speeder op na de eerste nacht. Nadien verwatert dit wel enigszins en hij drukt er zo goed als nooit op door, ondanks het feit dat speeder zijn stem overal dubbel telt.
  • De wolven kregen een voordeel door de inactiviteitsdood van rinske. Maar ik zag nu dat er bij de goedjes op dag 1 of 2 ook een inactiviteitsdode viel @miketijger krijgen wij hiervoor ook een compensatie???? Te meer omdat er op dag 0 wel lunch maar geen lynch was (= extra nadeel goedjes)
Straks lees ik nog eens de lynch van gisteren erop na.
Er wordt geen verdere compensatie meer gegeven. Ik kon de infectie ook anoniem laten doorgaan.
@miketijger waren acties mogelijk in nacht 1 of alleen BM/Lunch?
Ze waren mogelijk
 
Reactiescore
3.584
VICTORIOUS

Hopelijk zijn er nog een aantal die wel durven spelen en durven nadenken

Dus je hebt Vic al gezien als wolf na DL 2. En toen ik gisteren overwoog om mijn priest water te gooien over o.a Vic zei je er niks over?

Je trok enkel je lynch stem op mij terug. Omdat ik ook jouw in het vizier had. Als je goedje was en ziener dan had je mij aangeraden om op Vic te gaan.

En dit past ook in mijn eerdere theorie dat ik mijn water ging smijten op iemand die makkelijk mee liep. Jij trok je stem al snel terug in de hoop ik jouw niet meer als optie zou zien.

Lijkt me inderdaad duidelijk. Sluwe
 
Bovenaan