[Speeltopic] WvW #342

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wooolfke u bent gevangen lalalala
 
Reactiescore
1.532
dat is vreemd dat het me de vorige keer als slechtje wel lukte, ik merk vooral iemand op in jouw persoon die wilt doen alsof hij "meedenkt" op een post die duidelijk niet serieus bedoeld is; of verwacht je echt dat ik wil dat een burger zich meldt??

een simeco valt ook onder deze groep
zeer goedkope comeback over "meedenkt" die het vorige potje al is uitgemolken, ik verwacht meer van je
 
Reactiescore
1.014

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
zeer goedkope comeback over "meedenkt" die het vorige potje al is uitgemolken, ik verwacht meer van je
ik heb je gevangen je moet niet zo persoonlijk worden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
het is dat het zo vroeg in het spel is en ik niet verwacht dat de slechtjes zo snel zich in een discussie willen gooien dat je mijn stem nog niet hebt

maar ik gok wel dat simeco alles van de zijlijn meeleest op dit moment
 
Reactiescore
1.804
helemaal niet gekskes, beter dan een random liens en grote kans op een goedjes rol eruit die in de toekomst nog nuttig kan blijken???
beter een kans op een slechtje lynchen dan 100% zeker een burger lynchen toch? gekke redenering alweer
het is dat het zo vroeg in het spel is en ik niet verwacht dat de slechtjes zo snel zich in een discussie willen gooien dat je mijn stem nog niet hebt

maar ik gok wel dat simeco alles van de zijlijn meeleest op dit moment
helaas maat ik zat in meeting
overigens kan je op mijn profiel gewoon zien of ik meelees of niet, itt 'anderen' heb ik dit niet afgeschermd?
 
Reactiescore
1.804
Dit is wel een gekke opmerking, valt me op dat niemand hier nog iets over heeft gezegd.

Waarom zou je iemand als BM stemmen omdat deze zich sterk verdedigd? Verdedigd tegen wat?
ik vermoed dat hij bedoelt 'verdedigt tegen onterechte aanvallen' immers zegt hij iets later dat je hem snel doorhebt als wolf?
echter dit is enkel mijn interpretatie
 
Reactiescore
338
Idd wat simeco zegt. Verdedigen is misschien verkeerde woordkeuze. Je bent actief en zoekt mee. Toch als je goedje bent. Vandaar mijn stem
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd wat simeco zegt. Verdedigen is misschien verkeerde woordkeuze. Je bent actief en zoekt mee. Toch als je goedje bent. Vandaar mijn stem
laat dit nu wel een valsstrik zijn die je voor jezelf opzet; elk potje is anders dus nu kan hij je gewoon de foute richting insturen moest hij slechtje zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
beter een kans op een slechtje lynchen dan 100% zeker een burger lynchen toch? gekke redenering alweer

helaas maat ik zat in meeting
overigens kan je op mijn profiel gewoon zien of ik meelees of niet, itt 'anderen' heb ik dit niet afgeschermd?
een ambtenaar werkt niet meer op vrijdag, zeker geen mietings?? maar goed ik hoor je
 
Reactiescore
1.498
Ik baseer mijn analyse over individuen op basis van meerdere potjes dan het getal 1.

Als onkundige voetballers, je meest bedreven voetballer het plein afstampen zou ik indien weer fit deze bedreven voetballer gewoon weer aanvoerder maken.

Je stemt al jaren op Bloodwolf wou je zeggen.

Geen idee, ken de man pas recent. Meestal ga ik voor KS als die meedoet.


Hier stem je nog op Tigor. Na dit potje is Bloodwolf gelyncht op dag 1, dus wat is er veranderd?

sorry kan het niet laten maar ik heb iemand gevangen


Even nog de leugens van Jokersbrain op een rijtje.
Valt mij op dat velen hier niet op inhaken. Ik heb tot nu toe nog geen betere theorie gezien, dus jokersbrain lynchen voor nu beste optie.
 
Reactiescore
338
laat dit nu wel een valsstrik zijn die je voor jezelf opzet; elk potje is anders dus nu kan hij je gewoon de foute richting insturen moest hij slechtje zijn

Je had dit niet mogen zeggen he, dat was de tactiek Rob
 
Reactiescore
3.584
Even nog de leugens van Jokersbrain op een rijtje.
Valt mij op dat velen hier niet op inhaken. Ik heb tot nu toe nog geen betere theorie gezien, dus jokersbrain lynchen voor nu beste optie.

Als de eind conclusie van je theorie is dat een goedje eruit moet. Is het oftewel een slechte theorie ofwel een goede theorie door de ogen van een wolf.

Ik kan me vergissen maar was jij niet 1 van de personen die vond dat Bloodwolf zijn theorieën op basis van BM stemmen onzin was vorig potje?
 
Reactiescore
1.498
Als de eind conclusie van je theorie is dat een goedje eruit moet. Is het oftewel een slechte theorie ofwel een goede theorie door de ogen van een wolf.

Ik kan me vergissen maar was jij niet 1 van de personen die vond dat Bloodwolf zijn theorieën op basis van BM stemmen onzin was vorig potje?
Ik heb het niet over je BM stem, ik heb het over je leugens omtrent je BM stem.
Daar heb je nog steeds geen verklaring voor en er is geen enkele reden waarom je als goedje daarover zou liegen.
 
Reactiescore
3.584
Ik heb het niet over je BM stem, ik heb het over je leugens omtrent je BM stem.
Daar heb je nog steeds geen verklaring voor en er is geen enkele reden waarom je als goedje daarover zou liegen.

Ik heb de leugen nog niet gelezen. Ik stem op Bloodveld omdat ik hem goed vind spelen (subjectief).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
bappos ik snap de hele post jegens jokers niet zo goed, is er context bij de citaten? wat is dat met de post van anthraxxol? etc etc
 
Reactiescore
1.699
ik snap niet dat er mensen zijn die anders dan jokersbreentje stemmen. die man liegt en bedriegt dat het zwart op wit gedrukt staat.

bewezener gaan we ze niet krijgen en bappos zit hiermee gewoon goed.
 
Reactiescore
1.699
bappos ik snap de hele post jegens jokers niet zo goed, is er context bij de citaten? wat is dat met de post van anthraxxol? etc etc
bappos ik snap de hele post jegens jokers niet zo goed, is er context bij de citaten? wat is dat met de post van anthraxxol? etc etc
Het topic is pas 6 paginas dus wellicht kan je het lezen en zelf tot dezelfde conclusie komen dat jokersbreentje de boel bij elkaar liegt?
 
Bovenaan