[Speeltopic] WvW #340

Deleted User - 487966474

Guest
ah dan snap ik hem toch

mono waarom verdenk jij nu al én mij én 1 van die 3? gaat wel erg snel zo??
Waarom voel jij je nual genoodzaakt om jezelf te gaan verdedigen? Begin je het nual warm te krijgen?
 
Reactiescore
1.736
Vrienden vorig potje was ik net geen burgemeester geworden en jullie weten hoe dat is afgelopen. Stem wijs stem MOH
 
Reactiescore
276
Waarom voel jij je nual genoodzaakt om jezelf te gaan verdedigen? Begin je het nual warm te krijgen?
Waarom doe jij nu ongeveer hetzelfde wat simeco vorige ronde bij jou deed?

Toen was simeco de wolf en zette de spotlight op jou als goedje. Jij dit keer de wolf en Rob het goedje?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waarom voel jij je nual genoodzaakt om jezelf te gaan verdedigen? Begin je het nual warm te krijgen?
waar verdedig ik me? ik vraag waarom jij zo snel al zoveel mensen verdenkt, het gaat nieteens specifiek over mezelf? ;d

deze opmerking heel verdacht die ga ik bijhouden
 

Deleted User - 487966474

Guest
Waarom doe jij nu ongeveer hetzelfde wat simeco vorige ronde bij jou deed?

Toen was simeco de wolf en zette de spotlight op jou als goedje. Jij dit keer de wolf en Rob het goedje?
Alleen ik reageerde er niet op zoals rob doet. Hij begint zich al gelijk te verdedigen, iets wat ik totaal niet deed.

Edit: en simeco bleef alleen op mij, ik heb er al 4 genoemd ondertussen.
 

Deleted User - 487966474

Guest
waar verdedig ik me? ik vraag waarom jij zo snel al zoveel mensen verdenkt, het gaat nieteens specifiek over mezelf? ;d

deze opmerking heel verdacht die ga ik bijhouden
Je vraagt letterlijk waarom ik jou nual verdenk, dus je staat al klaar om je te gaan verdedigen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik vraag waarom je én mij én 1 van die drie verdenkt

voor de niet geoefende lezer wilt dit zeggen waarom je nu al zo snel meerdere mensen verdenkt. dat jij het als verdediging ziet wijst eerder op een projectie van een soort gedrag waar je bewust of onbewust mee kampt

vreemd vreemd
 
Reactiescore
408
Babbos maar 2 wolven dat lijkt me weinig op 21
Zeg je via een omweg dat je zelf een wolf bent
 
Reactiescore
1.279
Alleen ik reageerde er niet op zoals rob doet. Hij begint zich al gelijk te verdedigen, iets wat ik totaal niet deed.

Edit: en simeco bleef alleen op mij, ik heb er al 4 genoemd ondertussen.
Dit nomineer ik als domste post van de dag. Gefeliciteerd, je hebt 4 mensen verdacht genoemd. Tis dag 1 er is niet eens een bm gekozen en je loopt al jezelf op te trutten dat je al 4(!) Mensen verdacht vindt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Waarom voel jij je nual genoodzaakt om jezelf te gaan verdedigen? Begin je het nual warm te krijgen?

Dat deed jij vorig potje ook na je eerste verdachtmaking, waarom ik toen jou ook verdacht vond.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
er zijn 2 dingen die me opvallen

1: cl post meer dan 1x per dag
2: cl weet nog iets van het vorig potje

noah leg uit svp ik snap er niets van
 
Reactiescore
1.804
gegroet vrienden
uiteraard is de enige juiste BM voor wakkerdam goeie ouwe smieco, stemmen mogen dus mijn kant op
als alternatief mag CL het zeker proberen, indien hij mij zijn rechterhand maakt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cl maakt mij al rechterhand sorry maat
 
Bovenaan