[Speeltopic] WvW #340

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.283
er zijn 2 dingen die me opvallen

1: cl post meer dan 1x per dag
2: cl weet nog iets van het vorig potje

noah leg uit svp ik snap er niets van

Vorige potjes speelde ik ook al vrij goed
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788

Deleted User - 487963986

Guest
Waarom doe jij nu ongeveer hetzelfde wat simeco vorige ronde bij jou deed?

Toen was simeco de wolf en zette de spotlight op jou als goedje. Jij dit keer de wolf en Rob het goedje?
Waarom spring jij hier zo op? Terwijl de echte verdachte het gewoon negeren?

Je vraagt letterlijk waarom ik jou nual verdenk, dus je staat al klaar om je te gaan verdedigen.
Wie stem jij als je nu moest stemmen?
 
Reactiescore
277
Sorry hoor, maar ik vond CI vorige spellen erg matig aanwezig. Niet de beste keuze imo.

Ik ga zelf gewoon weer voor Mono. Was goed aanwezig en was een van de weinigen die in mijn ogen hard naar wolfjes op zoek was. Veel fijnere speelstijl dan de hit and run tactieken die 70% van de spelers hier gebruiken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.283
Sorry hoor, maar ik vond CI vorige spellen erg matig aanwezig. Niet de beste keuze imo.

Ik ga zelf gewoon weer voor Mono. Was goed aanwezig en was een van de weinigen die in mijn ogen hard naar wolfjes op zoek was. Veel fijnere speelstijl dan de hit and run tactieken die 70% van de spelers hier gebruiken.

Omdat ik constant op dag 1 of 2 wordt geluncht ja? :D

Dat circlejerke van jullie van 'vroeger' begint wel irritant te worden, so what dat monobear actief was, als bm heeft hij de goedjes naar echt een belachelijk hard verlies geleid.
 
Reactiescore
409
Babbos wat me logisch lijkt is zeker 3 of meer
Heb effe gekeken in vorige spellen daar zat er 3 en 1 hulpje in en met minder spelers
Maar wat een normale verhouding is onbekend bij mij
Dit is mijn eerste keer dat ik dit spelletje speelt
Maar wat is volgens jullie een waarschijnlijke verhouding
 

Deleted User - 487966474

Guest
Omdat ik constant op dag 1 of 2 wordt geluncht ja? :D

Dat circlejerke van jullie van 'vroeger' begint wel irritant te worden, so what dat monobear actief was, als bm heeft hij de goedjes naar echt een belachelijk hard verlies geleid.
Het is dat jij veel hebt gedaan vorig potje. Ik heb tenminste iets gedaan.
 

Deleted User - 487966474

Guest
@Tigor93
ah dan snap ik hem toch

mono waarom verdenk jij nu al én mij én 1 van die 3? gaat wel erg snel zo??

Waarom doe jij nu ongeveer hetzelfde wat simeco vorige ronde bij jou deed?

Toen was simeco de wolf en zette de spotlight op jou als goedje. Jij dit keer de wolf en Rob het goedje?
Rob of rinske op dit moment

Rob voelde zich al te aangevallen terwijl het te zien was dat ik nergens serieus was en dat op dag 1 een manier is om al reacties te krijgen. Ipv over vorige potjes te blijven praten of over een rechterhand linkerhand, misschien iemand ook zin om CI zijn voetbankje te zijn?!?!

En rinske omdat hij rob al zit te verdedigen, wolfje met voorkennis, of een goedje dat iedereen wil gaan beschermen?
 
Reactiescore
277
Omdat ik constant op dag 1 of 2 wordt geluncht ja? :D

Dat circlejerke van jullie van 'vroeger' begint wel irritant te worden, so what dat monobear actief was, als bm heeft hij de goedjes naar echt een belachelijk hard verlies geleid.
Vorig speel leefde je tot het einde en ik heb je niet meer zien doen dan 3/4 posts per dag maken met een inhoud van 2 zinnen. En als je dat wel deed heeft het zo veel invloed gehad dat het me niet is bijgebleven.

En ik kan een hele discussie met je gaan voeren over vorig spel en hoe we dat verloren hebben maar dat heeft geen zin.

Feit blijft dat Mono actiever is dan jij en ik zijn speelstijl fijner vind. En circlejerk van vroeger?? Sorry, maar WBJ speelde ook in die tijd en die zie je mij ook niet als BM kiezen toch? Komt omdat die qua speelstijl gelijk is aan jou en ik dat dus niet BM-waardig vind.
 
Reactiescore
1.503
Vorig speel leefde je tot het einde en ik heb je niet meer zien doen dan 3/4 posts per dag maken met een inhoud van 2 zinnen. En als je dat wel deed heeft het zo veel invloed gehad dat het me niet is bijgebleven.

En ik kan een hele discussie met je gaan voeren over vorig spel en hoe we dat verloren hebben maar dat heeft geen zin.

Feit blijft dat Mono actiever is dan jij en ik zijn speelstijl fijner vind. En circlejerk van vroeger?? Sorry, maar WBJ speelde ook in die tijd en die zie je mij ook niet als BM kiezen toch? Komt omdat die qua speelstijl gelijk is aan jou en ik dat dus niet BM-waardig vind.
Dus jij bent enthousiast over de hagelstorm aan drogredenen van monobear dit potje?
 

Deleted User - 487963986

Guest
@MonoBear ik vind het voor jou doen een beetje te simpel.


Babbos wat me logisch lijkt is zeker 3 of meer
Heb effe gekeken in vorige spellen daar zat er 3 en 1 hulpje in en met minder spelers
Maar wat een normale verhouding is onbekend bij mij
Dit is mijn eerste keer dat ik dit spelletje speelt
Maar wat is volgens jullie een waarschijnlijke verhouding
1 op 4 of 1 op 5 slechtjes, maar wie of wat maakt nie uit voor nu. Beter is om gewoon te zoeken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
mono blijft bij het feit dat ik me aan het verdedigen zou zijn terwijl dat totaal niet het geval is

of slechtje of heel slecht aan het spelen wat denk jij @BloodWolf14 wij zaten al eerder in deze situatie?
 
Reactiescore
277
Dus jij bent enthousiast over de hagelstorm aan drogredenen van monobear dit potje?
Drogreden of niet, het trekt reacties los waardoor er een grotere kans is wolfjes te vinden. Of ik het eens ben met zijn argumenten is een ander verhaal. Er is in ieder geval een groot verschil tussen nu al mensen aanspreken en uitlokken of met 3 nutteloze onliners per dag aan komen zetten.

Gelieve mijn vraag ook te beantwoorden ^^
 
Reactiescore
277
mono blijft bij het feit dat ik me aan het verdedigen zou zijn terwijl dat totaal niet het geval is

of slechtje of heel slecht aan het spelen wat denk jij @BloodWolf14 wij zaten al eerder in deze situatie?
Op het moment denk ik er niet veel van. Ik zou wel zeggen dat goedjes zich net zo hard verdedigen als wolfjes volgens mij. Jij die jezelf verdedigt zegt dus niets over jouw alliantie. Waar Mono echter wel gelijk in heeft is dat wolfjes zich vaak sneller aangevallen voelen ook al is er niets aan de hand. In dit geval gooide Mono alleen wel een directe aanval naar Rob dus zijn verdediging is op zn plek.
 
Bovenaan