[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
1.498
Denk jij dat een slechtje niet wat bewuster op zijn woorden zou letten? Vooral nadat jij hem nog aanspreekt ook?

Al moet ik wel toegeven dat ik het net als Babbos opvallend vind dat je enkel bovenstaande punt eruit pikt. Jokersbrain licht verdedigen, daarnaast nog wat goodwill kweken bij Bloodwolf.

Waarom geef je overigens niet gelijk dit antwoord, maar als je een stem krijgt wel gelijk?
Ik denk dat hij het niet doorhad dat hij erop gepakt zou worden en zich er nu nonchalant probeert uit te kruipen met wat hulp.

Heb geen betere argumenten gezien tot nu toe.
 
Reactiescore
1.804
ik kan me wel vinden in een lynch op jokersbreen en ook bij rob slaat mijn wolfdar voorlopig tilt!!

Ik ben wel benieuwd naar de mening van @ItsDash over het potje tot nu. Ik zie dat hij de afgelopen potjes bijna elk potje wel een vorm van slechtje is geweest en steeds op dag 1 maar weinig tot niet post en nu ook weer enkel wat boze opmerkingen plaatst. Vorig potje ben je ook de dans ontsprongen tot het einde van het spel en maakte je dag 1 ook basically alleen wat kutopmerkingen naar Bloodwolf. Zie ik hier een herhaling van vorig potje?
sterk opgemerkt idd
ik verwacht iets meer van dash de komende dagen dan de voorbije potjes
 
Reactiescore
276
Bijzonder dat je dit eruit pikt en niet reageert op de leugens van Jokersbrain. Wat is je mening daarover?
Omdat ik de leugens zelf niet zo zie maar eerder dat het onhandig verwoord is door joker
Al moet ik wel toegeven dat ik het net als Babbos opvallend vind dat je enkel bovenstaande punt eruit pikt. Jokersbrain licht verdedigen, daarnaast nog wat goodwill kweken bij Bloodwolf.
Waarom zou ik goodwill willen kweken bij blood? Ik pikte dat eruit omdat ik het daar niet mee eens ben
 
Reactiescore
293
Lees mijn posts door op pagina 2 en 3. Daar staat zwart op wit dat hij liegt.
Graag dan nogmaals je mening.
Ik heb het even voor je teruggelezen.
Het kan aan mij liggen, maar ik zie de leugens niet direct?

Waarom geef je overigens niet gelijk dit antwoord, maar als je een stem krijgt wel gelijk?
Ik vind het onzinnig dat ik een verklaring moet geven, waarom ik een BM stem op iemand zet. Tsja als je dit dan direct moet bekopen met een lynchstem heb ik maar besloten om een verklaring te geven.
 
Reactiescore
399
Ik heb het idee dat babbos aan het aan dwingen op een lynch op joker
Vind het overkomen dat je in een tunnel zit of je bang ben voor de inzicht van joker
 
Reactiescore
3.584
Leugen 1:
Jokersbrain zegt: ik stem meestal op KS voor BM. Ik laat met quotes van zijn laatste twee potjes zien dat het niet zo is.

Leugen 2:
Hij zegt BM te baseren op meerdere potjes, maar zegt vervolgens Bloodwolf pas net te kennen.

Extra argument erbij:
Twee potjes geleden was Bloodwolf nog niet zijn BM stem waard. In de tussentijd is Bloodwolf op dag 1 gelyncht dus er is geen aanleiding die zijn mening zou moeten veranderen.

Reactie op leugen 1: Wat begrijp je niet aan het woord 'meestal' dit heeft een andere definitie als het woord 'altijd'. Leugen 1 dus ontkracht als geen leugen.

Reactie op leugen 2: Definitie van 'net kennen' staat geen zwart witte regelomschrijving voor, dit is subjectief. Meerdere potjes is recent tegenover dat iemand al 20 potjes meedoet. Leugen 2 ontkracht als geen leugen.

Reactie op extra argument: Je legt het al fout uit. BM stem gebeurt op de eerste dag, dat Bloodwolf daarna nog een heel erg actief potje speelt mag dus meegeteld worden bovenop het vorige potje waarin die de eerste dag erg actief was wederom. Dus er is wel aanleiding om mijn mening te veranderen op basis van 2 potjes ipv 1 potje zoals jij beweerd. Ook ontkracht bij deze.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Simeco voorlopig zodat hij ook wat aandacht krijg
 
Reactiescore
1.804
heeft iemand de stemming bijgehouden? immers word ik liever niet gelyncht wat is dezen??
 
Reactiescore
1.014
Uiteraard :engel:
 
Reactiescore
1.014
Joker 3
Simeco 2
Duvel 1
Wbjimo 1
 
Reactiescore
3.584
ik kan me wel vinden in een lynch op jokersbreen en ook bij rob slaat mijn wolfdar voorlopig tilt!!


sterk opgemerkt idd
ik verwacht iets meer van dash de komende dagen dan de voorbije potjes

Overigens een zeer mooi meeloopstem die mij erg opvalt.
 
Bovenaan