[Speeltopic] WvW #342

Reactiescore
999
hoi iedereen

ik stel mij kandidaat voor burgemeester als ervaren rot

stemmen mogen dus mijn kant op
 
Reactiescore
1.804
overigens vind ik het onderonsje tussen KS en Candiu heel opmerkelijk en doet het me denken aan het onderonsje tussen Blue en mezelf vorig potje?
 
Reactiescore
1.286
overigens vind ik het onderonsje tussen KS en Candiu heel opmerkelijk en doet het me denken aan het onderonsje tussen Blue en mezelf vorig potje?
goed punt, enkel was je toen nog enkel bengel en geen LIEVELING. maar het staat GENOTEERD,
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
is er vandaag ook al lynsj?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
bm stemmen mogen nog steeds hier naartoe trouwens ik stel zelden teleur!!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wie wilt er liensj zijn ik stel voor dat een burger of slechtje zichzelf opoffert. Een burger zodat we niet teveel verliezen, en een slechtje spreekt voor zich

Burgers mogen zich NU melden
 
Reactiescore
1.804
wie wilt er liensj zijn ik stel voor dat een burger of slechtje zichzelf opoffert. Een burger zodat we niet teveel verliezen, en een slechtje spreekt voor zich

Burgers mogen zich NU melden
ik heb liever dat wolven zich melden ipv burgers maatje??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ook maar we moeten serieus blijven; dit gaan ze niet doen

Stelletje spelbedervers
 
Reactiescore
1.804
dus offeren we maar een burger op? wat een gekke logica rob
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dus offeren we maar een burger op? wat een gekke logica rob
helemaal niet gekskes, beter dan een random liens en grote kans op een goedjes rol eruit die in de toekomst nog nuttig kan blijken???
 
Reactiescore
1.532
ik zie vooral iemand die niet zo goed om weet te gaan met een slechtjesrol en z'n chats nog meer in z'n 'combinos' opstelt dan normaal met skes, liens en sjet. ik hou je in de gaten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik zie vooral iemand die niet zo goed om weet te gaan met een slechtjesrol en z'n chats nog meer in z'n 'combinos' opstelt dan normaal met skes, liens en sjet. ik hou je in de gaten.
dat is vreemd dat het me de vorige keer als slechtje wel lukte, ik merk vooral iemand op in jouw persoon die wilt doen alsof hij "meedenkt" op een post die duidelijk niet serieus bedoeld is; of verwacht je echt dat ik wil dat een burger zich meldt??

een simeco valt ook onder deze groep
 
Bovenaan