[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
534
Yube omdat hij een hoop onzin uitkraamt.Het is dan wel een vervanger, maar zoveel is er deze ronde nog niet gezegd. Gezien de goede post van Sules vanmorgen, snap ik zijn stem dus echt niet.

Deze was me even ontschoten, maar hier kan ik me wel in vinden. Heb een beetje een dubbel gevoel bij Yube. Ik vraag me ook af waar Yube ineens vandaan komt. Als de spelleiding zelf moeite heeft genomen om een vervanger te zoeken dan denk ik niet dat het om een simpele rol gaat. Kan natuurlijk ook een goed speciaaltje zijn, maar in dat geval verwacht ik wel wat beter speurwerk dan mij random aan te wijzen.
 

DeletedUser17472

Guest
je geeft zelf al aan dat het veilige stem is. En nu zijn jullie beiden afwezig vandaag.

Lees ik hier een afspraak tussen jou en AB. En nu vandaag druk on chat?
Geen idee wat je hier bedoelt, maar voor mij kom je wel op de wolvenlijst erbij. Als jij iets aan het zoeken bent om mij wolf te maken, is dat voor mij een redenen om jou beter in de gaten te houden. Vorig potje had ik een fout gevoel over je en was je ziener. Maar nu houd ik je in de gaten.
 
Reactiescore
534
Speeder is denk ik vrij onschuldig. Het is aan zijn overige post-gedrag (buiten wvw om) wel te merken dat hij het forum gewoon even op een lager pitje heeft staan. Dit was al vóór dit potje begon. Het zou me eerder niks verbazen als hij gewoon burger is en daarom wat motivatie mist omdat hij het wat saaier vind.
 
Reactiescore
976
Deze was me even ontschoten, maar hier kan ik me wel in vinden. Heb een beetje een dubbel gevoel bij Yube. Ik vraag me ook af waar Yube ineens vandaan komt. Als de spelleiding zelf moeite heeft genomen om een vervanger te zoeken dan denk ik niet dat het om een simpele rol gaat. Kan natuurlijk ook een goed speciaaltje zijn, maar in dat geval verwacht ik wel wat beter speurwerk dan mij random aan te wijzen.

Heb je Miccie gisteren zien zeggen: "spelleiding, laat mij maar dood vallen ik heb het te druk"?

Zou hij zijn wolvenmaten niet aandoen én zou volgens mij eerder in de wolvenchat gecommuniceerd worden.

Yube vervangt Miccie.
 
Reactiescore
1.707
hahaha dit is echt heel zwak antraxx. je verdenkt mij omdat ik 'al' je posts printscreen, ik het voor schmeger op neem (juist niet? ik doe dat om jouw redenatie te achterhalen en mocht ik die juist vinden met je mee gaan?) en omdat ik actief ben op discord. als ik hier nu vertel waarom ik actief ben op discord wordt ik binnenkort om dezelfde reden als CI niet meer geaccepteerd op het vrije forum?
nee omdat je liegt over mijn gemaakte posts :d

stop toch met alles verdraaien en geef je over. ga lekker tw spelen man
 
Reactiescore
1.537
@Speeder. je bent nu al weer een tijdje online en was ook online na mijn laatste post richting jou.
wat vind jij van mike, sule en lyonn?

Miketijger:

  • Begint over dat je ervaring nodig hebt om te mogen stemmen op bosbietje.
  • Daarmee doelt hij op vvhaaren de schoenenwinkel, en gaat daar vervolgens op door.
  • Stemt vervolgens op Sule omdat hij het zielig vindt voor Meister.
  • Heeft het vandaag helemaal niet meer over vvhaaren?
Sule:

  • Gisteren al aangegeven dat ik denk dat Sule goedje is, vanwege zijn andere speelstijl tov vorige potje.
  • Ook het bijhouden van de stemming als je onder vuur ligt kan ik zeeer goed begrijpen, want volgensmij is Sule nieuwe speler; lijkt er zin in te hebben en dan wil je ongeacht of je goedje/slechtje bent er gewoon niet uit.
Lyonn:

  • Was vorig potje gewoon burger toch als ik het goed heb? Was toen aan het trollen en lijkt nu de inactieve serieuze rol aan te nemen.
Van deze drie vind ik wellicht alleen Miketijger en Lyonn verdacht waarin Lyonn de gene is waar ik het eerste op zou stemmen. Voor nu vind ik het alleen niet genoeg, hij geeft gisteren aan vanaf vandaag meer tijd te hebben maar heeft nog niks gepost, dus hoop dat er nog wat gaat komen vandaag?
 
Reactiescore
1.014
Geen idee wat je hier bedoelt, maar voor mij kom je wel op de wolvenlijst erbij. Als jij iets aan het zoeken bent om mij wolf te maken, is dat voor mij een redenen om jou beter in de gaten te houden. Vorig potje had ik een fout gevoel over je en was je ziener. Maar nu houd ik je in de gaten.
Ziener? Vorig potje? Nee.

Waarom een veilige stem zonder onderbouwing een dag later nog volhouden als die persoon niet meer online is geweest.

Duidelijker?
 
Reactiescore
534
Heb je Miccie gisteren zien zeggen: "spelleiding, laat mij maar dood vallen ik heb het te druk"?

Zou hij zijn wolvenmaten niet aandoen én zou volgens mij eerder in de wolvenchat gecommuniceerd worden.

Yube vervangt Miccie.

Of juist wel. Als hij het daadwerkelijk wat drukker heeft in rl en daarom minder actief en aanwezig kan zijn. Als het mijn maten geweest waren had ik ze liever een actiefje gegund
 
Reactiescore
1.537
Zoals ik aangaf Dash had ik gister echt maar een paar minuten. Over Lyonn ben ik niks tegengekomen en heb snel mn stem uit moeten brengen, heb alleen wat over Sule en Meister gezien en dus ook m'n keuze uit één van die twee ;-).


Dat is echt gelul? Valt me op dat je gewoon heel veel wolven vindt. Ik heb gelezen dat zijn bm-stem-verhaal-gelul ervoor zorgt dat jij hem wolfje vindt. En je ontwijkt m'n vraag weer en countert hem, ik zou graag antwoord willen waarom je niet verder gaat op Chmegers vandaag. Viel me in vorige potje namelijk erg op dat wolven vaak iemand (of voornamelijk een mede-wolf) verdacht willen maken maar daar dan niet verder op doorgaan... Dit is alles van je:

Bekijk bijlage 21760
Het spijt me oprecht dat ik niet door ben gegaan op cnegers. Er is tenslotte niet door hem gepost vandaag dus hoe kan het dan toch dat ik vandaag niks nieuws tegen hem heb :D
kijk speeder is wel actief op discord maar weigert te reageren op mij in dit spel omdat hij zich ongekend vast heeft gezet :)
beter kort en krachtige statements dan die kansloze ellendig lange posten die toch niemand leest?
speciaal voor speeder ga ik een theorie maken over cmegers!!



veel blabla en dan eindigen met een soort van: ondanks dat ik nutteloos ben ga ik doen alsof ik wel nutteloos kan zijn door stemmen te tellen ofzo.


waar deze post over gaat weet ik niet maar waarschijnlijk nergens?



we leven nu anderhalf uur later en hoop dat je buikje vol zit.
goede bedenkingen heb je wel gepost ik ben trots op je?


nu blij speeder. ?

nu vragen jullie je af, waarom stem je dan niet op cmegers,, daar gaat je theorie toch over? Ja dat klopt beste mensen maar smegers heeft pas 3 berichten gepost dus hem gun ik nog de kans om het tegendeel te bewijzen. speeder daarentegen komt met 'al' mijn posts in een printscreen, terwijl alle posts die ik vandaag inhoudelijk heb gemaakt voor het gemak even worden weggelaten.
Verder kwam hij met het verwijt dat ik vandaag niet door ben gegaan op sneger. Beetje een raar verwijt aangezien sneger helemaal geen posten durft te maken omdat ik hem ook al in het nauw heb gedreven.

dus op sneger stemmen heeft geen zin ik wacht gewoon tot hij morgen sterft aan inactiviteit?

overigens was speeder wel actief op discord. Maar niet hier. Dit zaakje stinkt naar wolvendrollen?
nee omdat je liegt over mijn gemaakte posts :d

stop toch met alles verdraaien en geef je over. ga lekker tw spelen man

Als er iets is dat ik niet doe in dit spel dan is het verdraaien? Ik zou m'n eigen statement wel behoorlijk ontkrachten als ik er in diezelfde post een afbeelding bij staat van wat jij hebt gestuurd, ik herhaal toch gewoon wat jij hebt gezegd?

Als ik daar onder kijk dan ben jij meer degene die snel 'draait' van mening en doet juist onjuiste aannames? je allerlaatste zin in je laatste post is dan wel weer hetgeen dat je goed hebt :tongue: :redface: :redface:
 
Reactiescore
976
Of juist wel. Als hij het daadwerkelijk wat drukker heeft in rl en daarom minder actief en aanwezig kan zijn. Als het mijn maten geweest waren had ik ze liever een actiefje gegund

Ja akkoord, maar dan ga je toch niet aan de spelleiding IN het topic vragen om je te laten doodvallen? Hij dacht dus in eerste instantie dat hij werkelijk dood zou vallen. Met je wolvenmaten heb je meteen een hechte relatie en die ga je niet op deze manier naaien. Een wil om te stoppen wordt in principe eerst in de chat vermeld, waarna wolvenmaten dan zeggen dat hij vervangen kan worden. Die post in het topic is desgevallend compleet overbodig.
 
Reactiescore
534
Ja akkoord, maar dan ga je toch niet aan de spelleiding IN het topic vragen om je te laten doodvallen? Hij dacht dus in eerste instantie dat hij werkelijk dood zou vallen. Met je wolvenmaten heb je meteen een hechte relatie en die ga je niet op deze manier naaien. Een wil om te stoppen wordt in principe eerst in de chat vermeld, waarna wolvenmaten dan zeggen dat hij vervangen kan worden. Die post in het topic is desgevallend compleet overbodig.

Nu je het zo benoemd kan ik me wel voorstellen dat het in dat geval iets anders was gelopen. Ben wel nog steeds van mening dat de kans groter is dat het om een andere speciale rol zal gaan. Witte wolf bijvoorbeeld. Of gewoon een goed speciaaltje.
 
Reactiescore
1.537
Miketijger:

  • Begint over dat je ervaring nodig hebt om te mogen stemmen op bosbietje.
  • Daarmee doelt hij op vvhaaren de schoenenwinkel, en gaat daar vervolgens op door.
  • Stemt vervolgens op Sule omdat hij het zielig vindt voor Meister.
  • Heeft het vandaag helemaal niet meer over vvhaaren?
Sule:

  • Gisteren al aangegeven dat ik denk dat Sule goedje is, vanwege zijn andere speelstijl tov vorige potje.
  • Ook het bijhouden van de stemming als je onder vuur ligt kan ik zeeer goed begrijpen, want volgensmij is Sule nieuwe speler; lijkt er zin in te hebben en dan wil je ongeacht of je goedje/slechtje bent er gewoon niet uit.
Lyonn:

  • Was vorig potje gewoon burger toch als ik het goed heb? Was toen aan het trollen en lijkt nu de inactieve serieuze rol aan te nemen.
Van deze drie vind ik wellicht alleen Miketijger en Lyonn verdacht waarin Lyonn de gene is waar ik het eerste op zou stemmen. Voor nu vind ik het alleen niet genoeg, hij geeft gisteren aan vanaf vandaag meer tijd te hebben maar heeft nog niks gepost, dus hoop dat er nog wat gaat komen vandaag?
Kan jij zo'n zelfde post maken @ItsDash , ben benieuwd waarom juist deze 3 in jouw ogen en waarom je dat van mij wil weten?
 

DeletedUser17472

Guest
Ziener? Vorig potje? Nee.

Waarom een veilige stem zonder onderbouwing een dag later nog volhouden als die persoon niet meer online is geweest.

Duidelijker?
Je hebt mij gered, ik was zelf ziener.

Maar ik blijf bij AB en ik heb gisteren al gezegd waarom. Zijn stem op Sules sloeg nergens op, bovendien is hij veel minder actief, ook nu nog. Werktijd is gedaan en anders kun je in de pauze altijd nog wel iets zeggen lijkt me.
 
Reactiescore
1.707
en ondertussen heeft cneger nog steeds geen post gemaakt op advies van zijn medewolven. blijf maar onder de radar jongen dan laten we speeder wat raaskallen. volgens mij gaat het echt zo :D
 
Reactiescore
1.707
Zoals ik aangaf Dash had ik gister echt maar een paar minuten. Over Lyonn ben ik niks tegengekomen en heb snel mn stem uit moeten brengen, heb alleen wat over Sule en Meister gezien en dus ook m'n keuze uit één van die twee ;-).


Dat is echt gelul? Valt me op dat je gewoon heel veel wolven vindt. Ik heb gelezen dat zijn bm-stem-verhaal-gelul ervoor zorgt dat jij hem wolfje vindt. En je ontwijkt m'n vraag weer en countert hem, ik zou graag antwoord willen waarom je niet verder gaat op Chmegers vandaag. Viel me in vorige potje namelijk erg op dat wolven vaak iemand (of voornamelijk een mede-wolf) verdacht willen maken maar daar dan niet verder op doorgaan... Dit is alles van je:

Bekijk bijlage 21760

lees het dikgedrukte dan parasiet. DIT IS ALLES VAN JE.
dat is helemaal niet ALLES VAN ME!!!!!!!!

je liegt dat je barst. jij bent zo hard wolf.
 
Reactiescore
1.014
Je hebt mij gered, ik was zelf ziener.

Maar ik blijf bij AB en ik heb gisteren al gezegd waarom. Zijn stem op Sules sloeg nergens op, bovendien is hij veel minder actief, ook nu nog. Werktijd is gedaan en anders kun je in de pauze altijd nog wel iets zeggen lijkt me.

Net als jij ;-)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
hahaha dit is echt heel zwak antraxx. je verdenkt mij omdat ik 'al' je posts printscreen, ik het voor schmeger op neem (juist niet? ik doe dat om jouw redenatie te achterhalen en mocht ik die juist vinden met je mee gaan?) en omdat ik actief ben op discord. als ik hier nu vertel waarom ik actief ben op discord wordt ik binnenkort om dezelfde reden als CI niet meer geaccepteerd op het vrije forum?

wat
 
Reactiescore
1.537
en ondertussen heeft cneger nog steeds geen post gemaakt op advies van zijn medewolven. blijf maar onder de radar jongen dan laten we speeder wat raaskallen. volgens mij gaat het echt zo :D
lees het dikgedrukte dan parasiet. DIT IS ALLES VAN JE.
dat is helemaal niet ALLES VAN ME!!!!!!!!

je liegt dat je barst. jij bent zo hard wolf.
Alles van je wat er toe doet. Of moet ik je trollposts meenemen? Enige die hier aan het raaskallen is dat ben jij en er gaat nu in je hoofd om dat omdat ik vraag waarom chmegers een wolf is in jouw ogen, ik nu de wolf ben die het voor hem opneemt? Geloof me, als ik er niet over begonnen was had niemand het meer gedaan en dus er zou precies 0% reden voor me zijn als ik wolf zou zijn het dan zo gemakkelijk voor een medewolf zou opnemen, en daarom zeg ik nogmaals -wat ik in een eerdere post ook al aan gaf- dat ik wilde weten waarom je dat zo denkt zodat ik je weleens gelijk kan geven en dan mee zou kunnen gaan. Dat is de enige reden achter m'n post naar jou, dat dat mij verdacht maakt voor jou, daar snap ik werkelijk waar niks van?
 
Bovenaan