[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
723
"niet eens een idee hoe ik mij gewoon [moet] [ge]dragen"
"het is niet dat ik al wolf ben geweest om het verschil te merken voor een eerste dag als wolf of een eerste dag als burger te spelen"
"als je me nu een typische wolfje vind op dag 1, dan vind ik dat jammer, maar misschien kan ik daaruit leren"

Dit is de twee verdachte post van Mike. Ik lees in het bovenstaande een impulsieve onbedoelde schuldbekentenis.

EDIT: Stem alvast op Mike.
Zou je dan buiten mij (evt. straks) nog een verdachte willen geven? Dan kan ik daar mijn oordeel over vellen en niet doelloos sterven.
 
Reactiescore
2.193
Wat zou je lynchvolgorde mbt Mike, Sule en Anthraxxis zijn?

Voor een wof een statement maken over schoenenwinkel zou best wel dom zijn, je tekent dan al mogelijkheden weg.

Mike vind ik altijd raar spelen en anth is een troller. Ik zou dan eerder voor candiu gaan bijvoorbeeld.
 

DeletedUser40402

Guest
Ja, reddingsactie voor Mike, je hebt zonet 3 wolven gevangen. Knap werk!

Zoals zo vaak geef ik mijn kijk op een situatie. Het staat Mike vrij om er zelf nog op te reageren.

Vind het wel weer stilletjes vandaag. Het is dat ik op werk zit en beperkt in research tijd zit maar deze avond vlieg ik er weer in! Hopelijk gaat Glenn dat niet weer heel verdacht vinden??

Waar zit onze Glenn eigenlijk. Eerst op Candiu gaan, niemand volgt en dan maar mij eruit pikken met als uitleg 'zijn BM theorie maar niemand volgt en dan springt hij maar op een andere (AB)'

Zijn uitleg is exact wat hijzelf deed. Iets wat ik als wolf ook regelmatig doe, een goedje pakken op iets wat je zelf als wolf ook aan het doen bent.

Je neemt in eerste instantie weinig risico om op mij te gaan. Omdat ik een verdachte speelwijze heb door heel aanwezig te zijn. Je zet uit het niets een lynch stem op mezelf, ik reageer er vervolgens 2x op en krijg nog altijd geen reactie. We hebben je die avond niet meer gezien. Waarom niet doorgedrukt op mij? Was je niet zeker dat ik een slechtje ben, schrik om teveel aandacht te krijgen? In ieder geval erg wolfs gedrag, lynch plaatsten en je niet meer laten zien. Typisch wolfjes die subtiel op de achtergrond willen vertoeven. Echt gezogd naar slechtjes heb je in ieder geval niet gedaan iets wat wel wel gewoon zijn van je ipv deze oppervlakkige houding. Je kwam ook vrij agressief over iets wat ik niet merkte in het vorige potje toen je goedje was.

Beetje op Candiu zitten voor iets banaal waar je veel posts aan geweid hebt (risicoloze activiteit vertonen) dan maar een makkelijke lynch op Joker zetten zonder nog te reageren verder in de avond of op mijn reacties. Heb je hoger zitten dan dat.

Wat vinden @materlotti en @Westkip hier o.a van?

Goed, zoals beloofd ga ik hier wat uitgebreider op reageren.

Ten eerste ging ik niet op Candiu. Ik stelde wat vragen, waar ik geen antwoord op kreeg (enige reden waarom ik er meer dan 1 post aan besteedde) en sloot af met: vreemd dat je niet antwoord, ik hou je in de gaten. In mijn ogen is dat niet op iemand gaan, maar is dat gewoon wat aanduiden.

Op jou ben ik wel gegaan ja. Denk je dat het slim is op jou te gaan als wolf? Nota bene ik heb vorig potje meegemaakt dat je niet zomaar loslaat. De kans was 100% dat je hier gewoon later op terug kwam en dat bleek ook. De reden dat ik niet direct doorging en me afzijdig hield is omdat ik aan het afwachten was, ballonnetje opsmijten bij een actief speler en kijken wie de ballon wil pakken. Helaas niemand dus. Zoals ik hierboven al zei, als ik schrik had om teveel aandacht te krijgen was er 1 iemand die ik niet moest aanvallen en dat ben jij wel.

Klopt overigens wel dat ik vorig potje niet zo agressief speelde, maar potje daarvoor was ik ook niet zo actief. Ik probeer wat speelstijlen uit, het een beetje leuk houden voor mezelf. Deze keer wat agressiever dus. Spreken risicoloos spelen en agressief spelen elkaar niet wat tegen? Ik denk dat ik me juist uit het risicoloze gebied gehaald heb door 2 actieve spelers aan te vallen, wat ik wel prima vind hoor.
 
Reactiescore
1.707
kijk speeder is wel actief op discord maar weigert te reageren op mij in dit spel omdat hij zich ongekend vast heeft gezet :)
 
Reactiescore
534
Sule
Ten eerste vind ik zijn berichten raar en wisselt hij van targets. Ten tweede vind ik zijn bm stem op mij nergens op slaan, een reden die niet bestaat en ik wil geen eens bm worden.

Deze post van Vvhaaren vind ik ook zeer verdacht. Reden één dat ik van target wissel is niet van toepassing. Ik heb voor deze post niet van target gewisseld, zelfs niet van verdachte. Dit heb ik gisteren ook gezegd maar hier geen reactie op gehad. Wat heb je te verbergen? De tweede reden kan ik me in vinden, alleen was dit al een stuk eerder op de dag. Als dit je enige valide reden was voor een stem op mij, had je hem ook eerder kunnen plaatsen. Hiervoor heb je mij geen enkele keer benoemd of op mij gereageerd. Een makkelijke stem uit het niks nadat AB eerst op mij stemde.

@vvhaaren ik krijg hier al 2 dagen geen antwoord op. Komt er nog uitleg? Waarom zeg jij bijvoorbeeld dat ik van targets wisel terwijl ik dat niet deed? Ga je je stem op mij nog uitleggen?
 

DeletedUser40402

Guest
Iedereen mag er toch voor gaan of niet soms? Ik was toevallig onlinebij beide dus ik dach, ik probeer het gewoon.

Zeker mag iedereen er voor gaan. Maar ik hoop dat je er wat nuttigs mee doet, anders is het zonde van de extra stem. Tenzij je tactiek natuurlijk is een stem van een goedje weg te halen. Dus vertel eens @vvhaaren wie is er voor jou verdacht en wat is je opgevallen?

ik ben helaas minder actief dan dat ik zelf hsd gehoopt. Liggen er 2 ziek hier op bed en dat zorgt ervoor dat ik echt heel weinig vrije tijd heb gehad. Desalniettemin vind ik alles overwegende time zijn theorie onderbelicht op dit moment. Het klopt gewoon niet dat lyonn at random een naam aanhaalt die nog niet voorbij is gekomen. Daar is meer aan de hand.

Lyonn een zeer vage start, iets waar ik hem normaal niet op kan betrappen.

Ah komaan, je was er zelf vorig potje actief bij toen ik nota bene gelyncht werd omdat ik Lyonn vol aanviel op zijn vage start. En nu zeg je dat je hem normaal niet kan betrappen op een vage start? Vreemd...

En deze post wil ik ook vast geciteerd hebben als mijn gevoel dat er iets niet pluis is rondom jokersbrain verder bevestigd wordt. In deze fase van het spel kun je je het als medewolf nog wel permitteren de aandacht te verschuiven.

Waarom wil je dit geciteerd hebben? Wat heeft het voor jou voor nut behalve om te kunnen zeggen: kijk hoe ik als goedje Joker al doorhad?
 

DeletedUser40402

Guest
Hmm ja ok dit klopt op zich wel.

westkieken verdient overigens mijn bm-stem door wat een prima analyse lijkt rondom het het 00:00 verhaal.
Ik beraad me nog een moment op mijn lynchsstem.

Een prima analyse waar een lynchstem van westkip op volgt, maar daar ga je dan niet in mee? Wel heel voorzichtig?
Ik vond dit op eerste zicht makkelijk op joker te gaan omdat die een goede wolf is.

Hoezo zou het makkelijk op joker gaan zijn omdat hij een goede wolf is? Snap ik niet volledig?

Speeder en Sule zijn bewezen goedje als Meister wolf blijkt. Spannend xd

Jij smijt wel heel makkelijk met bewezen goedjes zeg. Sule zou bewezen goedje zijn omdat hij zichzelf redt?
 
Reactiescore
1.014
Daar wilde ik ook nog op terugkomen.

Miketijger is in ieder geval een bewezen goedje als Sule wolf blijkt.

wat al eerder besproken is, Mike zijn stem was uit sneuheid voor meister. Het ging nog gelijk op, het was niet beslissend.

wat als sule wolf was/is? Waarom Mike dan bewezen goedje?
 

DeletedUser40402

Guest
Misschien tunnel ik wel, maar mijn stem blijft op AB

Ik vond zijn stem echt te makkelijk op sules. Mijn gevoel bij sules is goed, maar ik kan beiden niet uitleggen.

Ik heb wel heerlijk geslapen op dat veldbedje. Mijn slaaptracker zegt dat ik 9,3 uur heb gemaakt :)

Beide nogal inactief. Volgens mij zijn jullie beide stukken actiever tijdens een potje, hoezo nu niet?

Vond die post van miketijger niet per sé verdacht. Wel kinderlijk dom, maar dan ben je niet direct wolf.
Ik ben een beetje zoekende, kan niet zeggen dat zaken me sinds de lynch écht in het oog springen. Vind de afwezigheid van glenn niet zo verdacht gezien de toch relatief beperkte tijd die verstreken is in combinatie met het werkend leven.

Het enige wat jij momenteel doet is zeggen dat andere niet verdacht zijn maar veel meer komt er voorlopig niet uit. Valt me overigens nu op dat terwijl ik verdachte posts of posts die eruit springen quote, dit al de 4e van Rukurt is en er zomaar 2 extra bij had kunnen quoten. Lijkt me dus duidelijk, Rukurt.
 
Reactiescore
1.014
Speeder en Sule zijn bewezen goedje als Meister wolf blijkt. Spannend xd
Je hebt toch zelf een post hierboven gemaakt met de stemmingen? Daarin stond het 4 - 4. Daarna kwam er 1 bij voor Sule en 2 voor Meister. Dus Meister gewoon lynch? Niet dikgedrukte stemmen tellen ze nog wel mee ook.
Westkip of Materlotti worden BM geloof ik. Beide gingen op Meister. Of mss die ene nieuwe Ruktur nog, dan valt het nog af te wachten.
Ik heb net de BM stemmen geteld. Westkip is de BM, dus dat betekend dat als Sule zijn lynch telling en mijn BM telling klopt Meister de lynch is.
Ik kwam op 5 bij Materlotti, maar moet de spelleiding maar uitmaken dan. Zowel Materlotti als Westkip gingen op Meister dus maakt niet uit in de uiteindelijke lynchstemming dan.
O dat wist ik niet xD

Btw net nog eens BM telling gedaan idd 6-6 tussen Materlotti en Westkip. Hoe is uitgemaakt dat Materlotti het dan is geworden?
Mmm, een gelukstreffer voor de wolven ook? Waren ook inactiefjes die nog eerst lunch konden zijn!


@JokersBrain dit wilde ik je gisterenavond al vragen. Waarom die verwarring rondom de puntentelling. Eerst wilde ik je post naar Sule nog liken. Want ik was het met je eens.
Sule was druk met lijstjes, maar wist het daarna niet meer zeker.
Jij spreekt hem hier op aan...

maar later post je zelf wisselende en foute tellingen van BM Bracht je bewust chaos?

en wat was die laatste opmerking over de lunch?
 

DeletedUser40402

Guest
Inhoudelijk sluit ik mij aan bij Anthraxxol zijn post hierboven.

Vind je dat eigenlijk ook zelf geen rare zin? Inhoudelijk en Anthraxxol in 1 zin. Wat vind jij van het spel van hem momenteel?
Bekijk bijlage 21761

Dat is iets meer dan een paar minuten?
Dash serieus lees ff wat er in die post van 21:07 staat dat ik net thuis ben en eten moet maken. Gaat nergens meer over dit.
Oke, dat verklaart wat waarom je kortzichtig te werk bent gegaan. Wat vind je op dit moment van sule, mike en lyonn?

Je doet de moeite om iemand aan te vallen door zijn posts op te zoeken en te screenshotten maar leest zijn posts niet eens?

Ik zag nog geen enkele reden om joker te lynchen

Kan zijn, maar wat doet het er dan toe dat hij een goede wolf zou zijn? Waarom is dat juist makkelijk?
 
Reactiescore
723
Voorlopig ga ik op jokersbrain. Overal een ballonnetje opsmijten en iemand verdenken op basis van grotendeels het al dan niet BM willen zijn om dan door te gaan op de volgende als niemand meepakt. Heb er een slecht gevoel over.
Kan zijn, maar wat doet het er dan toe dat hij een goede wolf zou zijn? Waarom is dat juist makkelijk?
Ik dacht dat je joker ging lynchen omdat die als wolf goed speelt
 
Reactiescore
1.279
Ah komaan, je was er zelf vorig potje actief bij toen ik nota bene gelyncht werd omdat ik Lyonn vol aanviel op zijn vage start. En nu zeg je dat je hem normaal niet kan betrappen op een vage start? Vreemd...

Vorig potje liep hij eerst wat te trollen. nu post hij een vraag wat iemand van iemand anders denkt die nog niet heeft gepost. dat laatste vind ik meer in het oog springen dan dit. Ik sluit zelfs niet uit dat hij het al over de lunch laila in de wolvenchat gehad heeft en zich dus mogelijk verspreekte.
 
Reactiescore
534
Het is al eerder benoemd, maar ik wil het toch nog even benadrukken.

Posts @famdecibel vorig potje in 3 dagen: (4 pagina's!)
Screenshot_20200629-192624_Samsung Internet.jpg

Posts @famdecibel in de op dit moment lopende 3 dagen:
4 posts ipv 4 paginas
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.279
Je doet de moeite om iemand aan te vallen door zijn posts op te zoeken en te screenshotten maar leest zijn posts niet eens?

Ik las dat stuk in de vlugheid gisteren als dat hij laat thuis was en nog eten moest maken en dus daarom zo laat op de dag pas aan het topic lezen toe kwam. Zat dus verkeerd in mijn kop. Dat er meer tijd tussen zat was meer mijn focus. ik ben trouwens nog steeds niet tevreden met speeder zijn antwoorden.
 
Reactiescore
1.707
speciaal voor speeder ga ik een theorie maken over cmegers!!

Wat fijn dat ik terug tijd heb om mee te doen,
Ik heb geen idee wie tegenwoordig de beste wolvenvangers zijn, een hoop onbekende namen in de deelnemerslijst. Vandaar kan ik geen keuze maken op basis van sterke potjes in nabije verleden, maar dus een keuze op basis van de potjes die ik laatst meedeed. Vandaar een stem voor

Calamus Incendium

.TimeforplanB kon hem ook wel verdienen op basis van die potjes, maar liet in zijn posts in dit potje al zien niet veranderd te zijn en argumentatie overbodig te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor calamus.

Zelf mogen BM stemmen ook zeker richting mij komen, zou extra motivatie zijn om terug elke dag de stemmig in excel bij te houden en een overzicht mee te geven.

veel blabla en dan eindigen met een soort van: ondanks dat ik nutteloos ben ga ik doen alsof ik wel nutteloos kan zijn door stemmen te tellen ofzo.
Toen ik hem poste en daarna pas je vraag aan leon zag merkte ik dat mijn oordeel inderdaad wat overhaast gevallen is.

waar deze post over gaat weet ik niet maar waarschijnlijk nergens?

Dag allemaal, mijn excuses voor de inactiviteit, ik doe mijn best om meer tijd vrij te maken vanaf nu.
Heb alles grondig gelezen en ga straks mijn bedenkingen posten, wilde het nu al doen maar moet gaan eten.

we leven nu anderhalf uur later en hoop dat je buikje vol zit.
goede bedenkingen heb je wel gepost ik ben trots op je?


nu blij speeder. ?

nu vragen jullie je af, waarom stem je dan niet op cmegers,, daar gaat je theorie toch over? Ja dat klopt beste mensen maar smegers heeft pas 3 berichten gepost dus hem gun ik nog de kans om het tegendeel te bewijzen. speeder daarentegen komt met 'al' mijn posts in een printscreen, terwijl alle posts die ik vandaag inhoudelijk heb gemaakt voor het gemak even worden weggelaten.
Verder kwam hij met het verwijt dat ik vandaag niet door ben gegaan op sneger. Beetje een raar verwijt aangezien sneger helemaal geen posten durft te maken omdat ik hem ook al in het nauw heb gedreven.

dus op sneger stemmen heeft geen zin ik wacht gewoon tot hij morgen sterft aan inactiviteit?

overigens was speeder wel actief op discord. Maar niet hier. Dit zaakje stinkt naar wolvendrollen?
 

DeletedUser40402

Guest
Famdecibel is ook wolf ja. Zit constant mee te lezen maar durft niet antwoorden. Bang om iets verkeerd te zeggen, bang om te moeten liegen. Duidelijk wolfje.
 
Bovenaan