[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nee, doe ik niet, hij neemt het ook niet op voor mij, terwijl hij ook wel ziet dat ik veel minder online zijn.

Geen idee wie je bent. Ik vind je nu al irritant.

Dat vroeg ik me ook af.

Klopt, gisteren was ik wandelen en lag ik om 20:00 uur op bed en vandaag was ik wel om half 7 op, maar heb ik gewerkt. Ik kijk tussendoor wel naar discord en support, maar echt wvw volgen zat er vandaag niet bij. Ik ben nog steeds herstellende van de wandeling van gisteren. Ben over mijn grenzen gegaan helaas.

Zo komt hij bij mij ook over.

Net als ze over mij afgelopen nacht ook spotprents hebben gemaakt......

Dit is het tweede potje van Sules, wat verwacht je nu van hem? Een ervaren wolvenzoeker? Ik vind dat hij het goed doet. (Ja @anthraxxol dit lijkt weer bescherming maar is het niet, zijn feiten)

Hij trollde vorig potje ook, niets bijzonders dus

Ja, voorlopig wel. Ik heb AB niet meer gehoord. Nu weet ik dat hij ook moet werken, maar toch. Ik vertrouw het nooit als mensen pas tegen lunchtijd binnen komen vallen).

Zegt degene die stukken meer inactief is dan vorige potjes. Al heb je je redelijk hersteld vanavond.

Maar posten dat je weer een wolf gespot hebt zonder verder iets te zeggen is erg kort hoor Antraxx

Jij weet best dat ik er minder ben. Zie je me in de teamchat?? Ook minder.

Mijn forum staat open, dat is iets anders dan meelezen.


Heb je een goed geheugen, want de keer dat ik voor het laatst wolf ben geweest kan ik me zelfs niet herinneren.


Verdachten voor mij op dit moment:
Yube omdat hij een hoop onzin uitkraamt.Het is dan wel een vervanger, maar zoveel is er deze ronde nog niet gezegd. Gezien de goede post van Sules vanmorgen, snap ik zijn stem dus echt niet.

Speeder: puur gevoel

Antraxxix: Omdat hij op discord mij uit de tent lokte, maar ik hapte niet :p

Toen je met mij koppel was en ik je infecteerde?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Op dit moment verdenk ik famdecibel omdat ze het vorige potje zeer actief was, dit potje opeens niet, maar zodra ze verdacht wordt even 2x reageert, maar zodra de aandacht verschuift ze weer snel terug in haar (wolven)hol kruipt.
 
Reactiescore
3.586
Alvast mijn excuses, ik kwam veel tegen waarop ik wat te zeggen heb of mensen die iets aan mij vroegen. Zet je even neer en lees het op je gemak eens door.

Ik zit momenteel ook gewoon op het werk dus geen tijd om uitgebreid hierop te reageren (#postvanophettoilet). Ik vond die hele stemming gisterenavond op niets slaan (omdat persoon A dom post ga ik ook dom posten en er op stemmen). Tjah, ben je niets mee. Dan probeer ik maar wat, heeft wat weinig zin om op een nietszeggende speler te gaan als je dat doet, dus ga ik op 1 van de meest aanwezige personen in de pot. Helaas zonder effect. Wil daarom niet zeggen dat ik je absoluut niet verdacht vind maar ook niet uitermate verdacht. Vanavond meer uitgebreide reacties op voorbije uren.

Ja, hier kan ik niks mee. Je speelt weer op save, ik ben niet uitermate verdacht, ook niet absoluut niet verdacht. 'Je probeerde maar wat'. Wat moet ik met zo'n uitleg xD Maar ik heb begrip je op werk zat en dit snel snel hebt gereageerd dus zal vooral je volgende reactie onthouden.

Ten eerste ging ik niet op Candiu. Ik stelde wat vragen, waar ik geen antwoord op kreeg (enige reden waarom ik er meer dan 1 post aan besteedde) en sloot af met: vreemd dat je niet antwoord, ik hou je in de gaten. In mijn ogen is dat niet op iemand gaan, maar is dat gewoon wat aanduiden.

Dit en onderstaande is al een interessanter uitleg waar ik wat mee kan. Je zegt dat je niet op Candiu ging maar gewoon vragen stelde om informatie te vergaren. Maar vervolgens zet je wel je lynch stem op mij met de argumentatie dat ik mijn BM theorie had maar vervolgens wel op een ander ging stemmen. Terwijl mijn BM theorie hetzelfde was als wat jij met Candiu deed. Namelijk wat informatie vergaren. Om het in jouw eigen woorden te zeggen: in mijn ogen is dat niet op iemand gaan, maar is dat gewoon wat aanduiden.

Op jou ben ik wel gegaan ja. Denk je dat het slim is op jou te gaan als wolf? Nota bene ik heb vorig potje meegemaakt dat je niet zomaar loslaat. De kans was 100% dat je hier gewoon later op terug kwam en dat bleek ook. De reden dat ik niet direct doorging en me afzijdig hield is omdat ik aan het afwachten was, ballonnetje opsmijten bij een actief speler en kijken wie de ballon wil pakken. Helaas niemand dus. Zoals ik hierboven al zei, als ik schrik had om teveel aandacht te krijgen was er 1 iemand die ik niet moest aanvallen en dat ben jij wel.

Dat vind ik een goed vind je maakt. Ik zou als wolf ook niet meteen fel op mij gaan, maar jij ging relatief veilig op mij nog. En het is achteraf altijd makkelijk zeggen, het is niet slim om op jouw te gaan want daarmee zet een wolf zich op de rader omdat je er toch op zal reageren. Maargoed ik geef daarin het voordeel van de twijfel, vind het een degelijk tegen argument. Waar ik het dan minder mee eens ben is dat je zegt ik smijt een ballonnetje op en kijk wie de ballon wil pakken. Zoals je zelf zegt kwam er niemand, waarom dan je stem niet aangepast in de gehele avond toen het al lang duidelijk was dat ik zeker niet de lynch zou gaan worden. Van een wolf zou ik zeggen, je stem staat, de commotie gaat over andere spelers ik bemoei mij er niet nodeloos mee. Maar van een goedje is het raar je u stem dan laat staan zeker als het vooral was om een ballonnetje op te gooien en je dus verre van overtuigd ben ik slechtje ben. Daar krijg ik graag nog een antwoord op.

Klopt overigens wel dat ik vorig potje niet zo agressief speelde, maar potje daarvoor was ik ook niet zo actief. Ik probeer wat speelstijlen uit, het een beetje leuk houden voor mezelf. Deze keer wat agressiever dus. Spreken risicoloos spelen en agressief spelen elkaar niet wat tegen? Ik denk dat ik me juist uit het risicoloze gebied gehaald heb door 2 actieve spelers aan te vallen, wat ik wel prima vind hoor.

Ik vind niet dat risicoloos en agressief spelen elkaar tegen spreken. Je kan iemand agressief benaderen in formulering maar daarbij ook erg op de oppervlakte reageren.
Je kan nooit buiten als je Stefan noemt helemaal hetzelfde als goedje of als slechtje spelen. Dus met het antwoord 'ik probeer verschillende speelstijlen uit' kun je ofc overal onderuit komen. Maar ik wil leren uit mijn fouten van het vorige potje dus ik kan atm leven met de tegen argumentatie. Wel nog graag antwoord op de vraag die ik nog stelde.
 
Reactiescore
3.586
Op dit moment verdenk ik famdecibel omdat ze het vorige potje zeer actief was, dit potje opeens niet, maar zodra ze verdacht wordt even 2x reageert, maar zodra de aandacht verschuift ze weer snel terug in haar (wolven)hol kruipt.

Even tussendoor voor ik verder ga met reageren op citaten. Fam is voor mij wederom duidelijk een goedje. Vind de argumentatie van actief of niet actief in dat en dit potje onzin. Kom met wat beters aub.
 

DeletedUser40402

Guest
Welke vraag? Ik wil er gerust op reageren, maar vind hem niet direct.
 
Reactiescore
1.279
Kan jij zo'n zelfde post maken @ItsDash , ben benieuwd waarom juist deze 3 in jouw ogen en waarom je dat van mij wil weten?

jij was een van de 3 die net voor het eind van de lynch bij een gelijke stand nog ging stemmen. de andere namen zijn de andere namen zijn de 2 lynch kandidaten en mike die ik net als jou aan de tand aan het voelen ben.

Nee, dat zag ik ook, maar ik dacht dat sule er nog meer kon krijgen.

ik blijf het een non argument vinden waarom je zo stemt totaal niet bezig met het spelletje. Even zodat je het begrijpt mike, we zijn hier als groep spelers om elkaar verdacht te vinden om zo een groepje eruit te werken die wolven zijn, niet om vrienden te maken. Nog meer mensen die bij een gelijke stand eerder op je steun kunnen rekenen?
 

Deleted User - 487970061

Guest
Even tussendoor voor ik verder ga met reageren op citaten. Fam is voor mij wederom duidelijk een goedje. Vind de argumentatie van actief of niet actief in dat en dit potje onzin. Kom met wat beters aub.
Wel benieuwd waarom jij fam duidelijk als goedje bestempelt? Dit heeft nog minder argumentatie dan wat ik zei.

Ik moet zeggen dat ik (misschien ook omdat het mijn eerste potje is) het sowieso enorm lastig vind om echt al verdachten te hebben in deze fase. Dit viel mij op, vandaar mijn stem. Ik sta open voor overtuigende andere argumenten, heb er alleen nog geen gelezen.
 
Reactiescore
1.707
Alles van je wat er toe doet. Of moet ik je trollposts meenemen? Enige die hier aan het raaskallen is dat ben jij en er gaat nu in je hoofd om dat omdat ik vraag waarom chmegers een wolf is in jouw ogen, ik nu de wolf ben die het voor hem opneemt? Geloof me, als ik er niet over begonnen was had niemand het meer gedaan en dus er zou precies 0% reden voor me zijn als ik wolf zou zijn het dan zo gemakkelijk voor een medewolf zou opnemen, en daarom zeg ik nogmaals -wat ik in een eerdere post ook al aan gaf- dat ik wilde weten waarom je dat zo denkt zodat ik je weleens gelijk kan geven en dan mee zou kunnen gaan. Dat is de enige reden achter m'n post naar jou, dat dat mij verdacht maakt voor jou, daar snap ik werkelijk waar niks van?
wat een slecht lopende zin man.

we zijn al 3 uur later en cneger nog steeds geen beloofde post gemaakt. als jij goedje bent heb je het beweze slecht gespeeld door niet op hem te gaan (of op jezelf)
 
Reactiescore
723
ik blijf het een non argument vinden waarom je zo stemt totaal niet bezig met het spelletje. Even zodat je het begrijpt mike, we zijn hier als groep spelers om elkaar verdacht te vinden om zo een groepje eruit te werken die wolven zijn, niet om vrienden te maken. Nog meer mensen die bij een gelijke stand eerder op je steun kunnen rekenen?
Daarover moet je je nu geen zorgen maken. Ik heb Meister gevraagd om mee te spelen, dus al zou hij door de mand vallen als wolf op dag 1, dan zou ik het nog erg vinden.
 
Reactiescore
534
Ik ga voor nu op Vvhaaren. Krijg al 2 dagen geen antwoord op dezelfde vraag. Heb ik al meerdere keren toegelicht.

Altijd bezig lijkt zijn naam eer aan te doen en is sinds gisteren niet online geweest. Voor nu de voordeel van de twijfel.
 
Reactiescore
1.537
wat een slecht lopende zin man.

we zijn al 3 uur later en cneger nog steeds geen beloofde post gemaakt. als jij goedje bent heb je het beweze slecht gespeeld door niet op hem te gaan (of op jezelf)

Dan hoop ik dat je alsnog wél op m'n post in kan gaan als ik 'm wellicht duidelijker formuleer:

"Jij denkt dat ik nu de wolf ben die het voor m'n mede wolf chmegers op neemt omdat ik aan jou vraag waarom je op hem stemt. Als ik er niet over was begonnen had niemand dat meer gedaan, en ik zou een erg domme wolf zijn om dat dan nog eens aan te gaan halen? Daarom de enige reden die ik ervoor had is: ik wilde weten waarom jij denkt dat chmegers wolf is, mocht ik het gelijk met je zijn dat ik dan mee kan gaan?"

Kan je er nu wel op ingaan ipv te zeggen dat het een slecht lopende zin is?

En je laatste zin uit je post is natuurlijk complete nonsense. Ik wordt meer verdacht voor je omdat chmegers langer inactief blijft?
 
Reactiescore
1.279
@Lyonn

idemdito. een van mijn hoofdverdachte die gewoon nog heel de dag ze kop niet heeft laten zien ook al zij hij gisteren dat hij morgen meer actief ging zijn.
Schrijf je dan niet in...
 
Reactiescore
3.586
"niet eens een idee hoe ik mij gewoon [moet] [ge]dragen"

"het is niet dat ik al wolf ben geweest om het verschil te merken voor een eerste dag als wolf of een eerste dag als burger te spelen"

"als je me nu een typische wolfje vind op dag 1, dan vind ik dat jammer, maar misschien kan ik daaruit leren"


Dit is de twee verdachte post van Mike. Ik lees in het bovenstaande een impulsieve onbedoelde schuldbekentenis.

EDIT: Stem alvast op Mike.

Zou wel heel heel heel slecht gespeeld zijn van Mike, lijkt dan eerder een goedje die zijn zinnen nogal dubieus plaatst.

Ik denk dat ik het eerste wolfje beet heb:



Blijft een beetje op de achtergrond en komt alweer niet met enige argumentatie richting iemand. Door veel mensen aanzien als een super wolvenvanger maar er springt niets in het oog en de enige speler die hij vermeldt is Glenn, iemand die hij nota bene als goedje aanduidt. Deze post maakte hij toen zijn mening voor het eerst gevraagd werd.



De reden dat ik van de namen die ik genoemd heb verder ga op rukurt is de volgende:




Deze lynchstem op Anthraxxol springt er voor mij heel hard uit. Anthraxxol was tot hiertoe nog absoluut niet verdacht, dus is het wel makkelijk om even een simpele argumentatie richting hem te gaan maken. Jullie zouden dit ook over mijn post kunnen zeggen, MAAR, het verschil is dat ik wel een poot heb om op te staan. Je tweede puntje is iets wat ik jou op dit moment zie doen. Anthraxxol is best wel actief, maar iedereen weet dat hij hier nooit met een gigantische uiteenzetting zal gaan komen om zich te gaan verdedigen. Ook zal hij absoluut niet zijn best doen om te verantwoorden dat hij geen wolf is. Easy target dus en het perfecte doelwit voor een doordachte wolf zoals rukurt.

Daarom dus: Rukurt

Ik ben het eens met deze post, Rukurt slaat voor mij de bal ook redelijk mis voor een schijnbaar ervaren wolf in het verleden. Mss een wat ongelukkige start als wolf. Ik was meteen overtuigd bij het lezen van Materlotti zijn post en was toen al van plan mijn lynch stem te plaatsten. Later zag ik dat Glenn ook op Rukurt ging. In ieder geval als Rukurt slechtje blijkt is de kans groot Glenn goedje is en kan hij mss van mijn verdachtenlijst af wat een goede zaak zou zijn.

Jij smijt wel heel makkelijk met bewezen goedjes zeg. Sule zou bewezen goedje zijn omdat hij zichzelf redt?

Daar wilde ik ook nog op terugkomen.

wat al eerder besproken is, Mike zijn stem was uit sneuheid voor meister. Het ging nog gelijk op, het was niet beslissend.

wat als sule wolf was/is? Waarom Mike dan bewezen goedje?

Aangezien jullie het beide aanhalen. Het punt dat Sule zichzelf red had ik even gemist dus mijn uitspraak daarover trek ik bij deze terug. En Mike bewezen goedje omdat hij een beslissende stem had op Sule als Sule wolf zou blijken.

@JokersBrain dit wilde ik je gisterenavond al vragen. Waarom die verwarring rondom de puntentelling. Eerst wilde ik je post naar Sule nog liken. Want ik was het met je eens.
Sule was druk met lijstjes, maar wist het daarna niet meer zeker.
Jij spreekt hem hier op aan...

maar later post je zelf wisselende en foute tellingen van BM Bracht je bewust chaos?

en wat was die laatste opmerking over de lunch?

Ja ik wou chaos veroorzaken want het heeft een erg grote invloed als ik na de DL was het dacht ik, met een mis-telling van de BM stemming afkom. Dit vind ik echt een opmerking van niets.

En die reactie over de lunch is dat wolven meestal sportief lunchen. Vandaar dat ik zei, waarom niet een inactiefje, waarom Laila.

Wat jou betreft, volg ik de lynchargumentatie niet. Je verdedigt je bovendien duidelijk en met passie - zonder dat ik het gevoel heb gemanipuleerd te worden - waardoor ik bij jou geen slechtjesgevoel heb.

Nu wil ik u er nog even aan doen herinneren dat vorig potje waar jij zeer actief was ook, Sule in de beul discussie wel heel erg oprecht en eerlijk overkwam en ik zijn claim in eerste instantie geloofde. Terwijl hij wel gewoon zat te liegen. Ik denk dat we Sule niet mogen onderschatten en hij wel prima instaat is om ons te misleiden zonder ons dit gevoel te geven zoals vorig potje in de beul discussie. Aan zijn geloofwaardigheid lag het toen niet, enkel zijn plan sloeg nergens op, maar als die nu geleerd heeft daaruit over beter begeleid word door medewolven acht ik hem alvast wel hoger in dan enkele mensen hem inschatten.

Geen idee wat je hier bedoelt, maar voor mij kom je wel op de wolvenlijst erbij. Als jij iets aan het zoeken bent om mij wolf te maken, is dat voor mij een redenen om jou beter in de gaten te houden. Vorig potje had ik een fout gevoel over je en was je ziener. Maar nu houd ik je in de gaten.

Dit is ook precies wat ik aan het denken was, ik vind Candiu haar gedrag heel opmerkelijk. Beetje gelijkaardig met Glenn, aanvallend maar toch weinig zeggend. Voor mij zit daar toch 1 wolfje tussen. In ieder geval iets wat ik van naderbij zou moeten gaan bekijken betreffende Candiu.
 
Reactiescore
1.537
Sorry van mijn inactiviteit vanaf morgen heb ik pas tijd. Wil even terugkomen op de stemmen van mij. Gewoon zoals ik altijd post op dag 1 niks bijzonders. Beetje inkomen kijken wie erop reageren en zodoende makkelijk een stem uitbrengen. Wat mij opvalt is dat de afgeloop paar keer planb hier niet op in ging en nu opeens wel en afgelopen keren was hij elke keer goedje?!

Mijn stem gaat naar ab voor nu als zelfverdediging
Dat is niet veel 'aan stemmen dat we tot nu toe hebben'. Ik heb geen zin om te moeten gaan wachten op anderen.
Dit is de laatste post van Lyonn, geeft aan vandaag meer tijd te hebben maar wacht tot vlak voor de deadline. Trolt niet meer itt vorige potje waarin hij dat wel deed en een niet boeiende rol had, wellicht nu een meer boeiende rol en dus voorzichtiger?

edit: eerste zin duidelijker tussen ' '
 
Reactiescore
3.586
Welke vraag? Ik wil er gerust op reageren, maar vind hem niet direct.

Waar ik het dan minder mee eens ben is dat je zegt ik smijt een ballonnetje op en kijk wie de ballon wil pakken. Zoals je zelf zegt kwam er niemand, waarom dan je stem niet aangepast in de gehele avond toen het al lang duidelijk was dat ik zeker niet de lynch zou gaan worden. Van een wolf zou ik zeggen, je stem staat, de commotie gaat over andere spelers ik bemoei mij er niet nodeloos mee. Maar van een goedje is het raar je u stem dan laat staan zeker als het vooral was om een ballonnetje op te gooien en je dus verre van overtuigd ben ik slechtje ben. Daar krijg ik graag nog een antwoord op.

Wel benieuwd waarom jij fam duidelijk als goedje bestempelt? Dit heeft nog minder argumentatie dan wat ik zei.

Ik moet zeggen dat ik (misschien ook omdat het mijn eerste potje is) het sowieso enorm lastig vind om echt al verdachten te hebben in deze fase. Dit viel mij op, vandaar mijn stem. Ik sta open voor overtuigende andere argumenten, heb er alleen nog geen gelezen.

Omdat ik al veel potjes met Fam speel en het algemeen bekend is dat ze enorm slecht kan liegen. Haar gedrag is in de lijn van al haar potjes die ik al met haar heb gespeeld waar ze telkens goedje was. Ze is nu mss toevallig 2 dagen minder aanwezig maar dat doet niets van het feit af haar gedrag en manier van spelen identiek is zoals ik het gewoon ben.

Daarmee is ze zeker geen bewezen goedje maar al zeker niet een wolf. Dus beter verander je u lynch stem naar een speler waar we meer kans op maken.
 
Bovenaan