[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
264
Men kan ziet dat er mensen hier nogal rap op glenn stemden, en tussen die gatlopers zitten sowieso wolven. Het hele zaakje stinkt; want glenn speelt altijd zo als hij burger is, dus men heeft hem hier netjes ingeluisd, en de goedjes stonden erbij en keken ernaar. Tijd dat we versnelling hoger gaan.

Dit is een typische wolvenpost daarnaast als ik de lunch zie kom jij daar wel in aanmerking voor om dat te doen
 
Reactiescore
1.577
Elk normaal denkend mens weet dat hij goedje was als ik wist dat nonkel zoveel stemmen had dan was ik op hem gegaan. Daarnaast is deze lunch gewoon onsportief en zal het mij niet verbazen dat veel vrije forumers wolven zijn

Grappig dat je meteen die link legt. Alsof je het mijnenveld op die manier zelf hebt uitgestrooid?
 
Reactiescore
1.537
Heb ‘t gevoel dat we op meerdere paarden aan het gokken zijn en meer moeten gaan filteren.

Hier kunnen we wellicht wat meer info uithalen:

Time wordt geluncht en heeft zijn lynchstem op miketijger gezet. Momenteel weinig tijd om posts terug te lezen maar wellicht zegt het iets.

We mogen claimen. De beul is gebruikt en mocht je geen groot gezichtsverlies willen lijden dan claim je deze niet als je het ook niet bent vanwege de rare beulactie. Het lijkt me fijn als degene die beul is ‘m gaat claimen, dan kunnen we jou uitsluiten voor een volgende lynch en dichterbij een juiste lynchstemming komen.
 
Reactiescore
770
Dit is een typische wolvenpost daarnaast als ik de lunch zie kom jij daar wel in aanmerking voor om dat te doen

Waar komt dit opeens vandaan ? Zit er boter op je hoofd ofzo?
 
Reactiescore
1.577
Er waren hier lieden die zeiden dat ze info uit de lynch van Glenn konden filteren. Sta gerust op.

Verder @materlotti ben ik niet overtuigd door jouw theorie. Beter gaan we eerst voor Laila of vvhaaren.
 
Reactiescore
1.279
Ik denk beste vrienden dat ik een wolf gevangen heb. Een wolf die ik in het begin al op het spoor was, maar toen werd er weinig gehoor aan gegeven. Daarom ga ik nu proberen om jullie te overtuigen dat dit effectief een wolf is met een uitgebreide uiteenzetting:
Onmiddellijk mijn vertrouwen te winnen in de hoop dat ik hem hierdoor ook als goedje aanzie. Wolven gaan niet snel medewolven aanduiden als BM, omdat het opvalt + BM is een compleet nutteloze functie. Wie zet je daarom best neer als BM als je wolf bent? Een super goede speler die goed is, kortom: mezelf.

Een eerste trollpost van Dash. We kennen Dash allemaal als veel dingen, maar een troller is hij tijdens WvW niet. Hier probeert hij een beetje actief te zijn en lijken als sympathieke kandidaat burgervader en op die manier uit de klauwen van de lynch te blijven, maar neen.
Hier had ik mijn eerste verdachtmakingen op ItsDash gezet. Hij snauwt mij kort maar krachtig af nadat ik hem 'kalm en op de achtergrond' genoemd had. ItsDash is een goede speler, heeft hij meermaals bewezen. Een slechte speler zou hier uitgebreid op reageren, maar ItsDash weet dat als hij hier te uitgebreid op reageert, hij zichzelf verdacht zal maken. Ook zal er dan meer aandacht op mijn aantijgingen komen. Dus, aangezien hij slim is, reageert hij kort en snoeihard. Met het mes erin.
Hier reageert hij op fam, een easy target die het spel nog niet zo goed snapt. Normaal gezien zou ItsDash, die een goede speler is, zijn tijd en aandacht niet spenderen aan famdecibel, die overigens te slecht speelt om slechtje te zijn. Easy target dus, voor goede speler dash.
ItsDash, een speler die normaal direct op wolvenjacht gaat, laat zich hier verleiden tot gespam. Ideale manier om als wolfje je identiteit wat op te krikken.
Nog altijd aan het doordrammen over de burgemeestervrouw situatie. Slaat nergens op en past niet bij een goede wolvenvanger zoals ItsDash. Bizar gedrag.
Gaat hier mee met Glenn zijn aantijgingen op Lyonn. Lyonn, het easy target van de dag. Niet de stijl van ItsDash, die gewoonlijk dit soort easy aantijgingen gewoon links laat liggen en grondiger op speurtocht gaat.
Weeral aan het spammen. Vreemd vreemd vreemd want zo kennen we ItsDash niet.
Ook weer bezig over een mindere speler en zijn of haar activiteiten, in dit geval Lyonn. Onbenullig, maar ItsDash wijdt er toch weer zijn aandacht aan.
Zwarte dood, nog iets waar goede speler ItsDash zich normaal niet over zou uitlaten. Te druk bezig met wolven vangen namelijk. Hij geeft ook aan dat hij niets meer weet maar toch wil meegaan, typisch wolvenuitspraakje.
Waarom wil hij per se Lyonn op de hakblok?? Dit begint een beetje tunnelen te worden.
Conclusie: ItsDash is ofwel executeerder ofwel wolf.
Eerste slechtje of mogelijk slechtje is dus binnen.



Hmm. Ik weet niet wat ik heb gedaan om dit potje jou aandacht opeens op me te hebben.

Als ik je post mag samenvatten zie ik drie aantijgingen waarvoor je me verdacht vind.
  1. Een aantal trollposts van mij aan het begin van het potje
  2. Mijn een 2tje tegen mike rondom de bmstem op vrouwen trend die nu bezig is
  3. Mijn getunnel op lyonn.
Dan nu mijn verdediging tov deze 3 punten:
  1. Op dag 1 ben ik wel vaker een beetje te trollen. Op die manier peil ik soms een of 2 spelers om te kijken hoe ze in de wedstrijd zitten. Het is voor mij een manier om het veld af te tasten zal je aan het begin van andere potjes oom wel zien. Zoals bij wel meerdere is dit gedurende de dag bij mij minder geworden omdat er simpelweg meer info te vergaren is.
  2. Vorige potje ook al verkondigd maar ik vind het echt het grootste kut argument van een aantal hier om een bm stem te doen omdat het een vrouw is. Ik heb capri en tigor beide hoog zitten en kan genoeg redenen aandragen waarom het goede bms zijn. Waarom dan dit argument naar voren halen. Ik snap het niet en ben er potjes wvw overstijgend een kruistocht tegen begonnen. Mijn eerste post van die 2 was dus ook een val voor de 2e reactie die ik gaf richting mike. Was gewoon even wachten tot een van hen ging reageren.
  3. Tis een beetje het verklappen van mijn verborgen agenda, maar lyonn heeft aan het begin niet veel bijgedragen. In potje 300 waren we beide slechtje. Hoewel hij toen in de chat zeer actief was, liet hij zich in het topic weinig zien en als hij zich liet zien was het veel om zichzelf te verdedigen, maar ook dat zo min mogelijk als nodig. Het glijdt bij hem een beetje van hem af. Ik was hem uit de achtergrond aan het trekken om zo beter te kunnen proeven of hij wolf was. Vandaar ook een paar keer het een-tweetje dat ik zocht met joker, die ook toen slechtje was. Om te peilen hoe hij over lyonn denkt. Me gevoel is nog steeds niet best over lyonn, maar dat is de reden voor mijn getunnel dag 1. Daarnaast heb ik oprecht het getunnel op glenn ook niet begrepen.
 
Reactiescore
1.537
Oke, dat vermoeden had ik. Nee ook niet. Ik denk oprecht dat het ons zou helpen als de beul geclaimd wordt omdat je nu niet meer bent dan een normale burger (toch?), ondanks de fout.
 
Reactiescore
999
Oke, dat vermoeden had ik. Nee ook niet. Ik denk oprecht dat het ons zou helpen als de beul geclaimd wordt omdat je nu niet meer bent dan een normale burger (toch?), ondanks de fout.

goed punt, zou de anonieme beul kunnen opstaan? ik claim burger maar ben dus geen beul
 

DeletedUser17472

Guest
lunch dag 2

de wolven hadden flinke trek. dus gingen ze op jacht?
De jacht verliep voorspoedig en ze genoten van timeforplanbietje. hij was een doodsimpele burger.
Huh? Hoezo zeg je dat.. hij ligt er niet uit?
Misschien weet ze meer als ons?

Ik weet niet hoe jullie die lunchpost lezen hoor, maar ik begrijp daaruit dat Time geluncht is. Ik vind jullie reactie dus raar.
Waarom?

Ik denk beste vrienden dat ik een wolf gevangen heb. Een wolf die ik in het begin al op het spoor was, maar toen werd er weinig gehoor aan gegeven. Daarom ga ik nu proberen om jullie te overtuigen dat dit effectief een wolf is met een uitgebreide uiteenzetting:



Onmiddellijk mijn vertrouwen te winnen in de hoop dat ik hem hierdoor ook als goedje aanzie. Wolven gaan niet snel medewolven aanduiden als BM, omdat het opvalt + BM is een compleet nutteloze functie. Wie zet je daarom best neer als BM als je wolf bent? Een super goede speler die goed is, kortom: mezelf.



Een eerste trollpost van Dash. We kennen Dash allemaal als veel dingen, maar een troller is hij tijdens WvW niet. Hier probeert hij een beetje actief te zijn en lijken als sympathieke kandidaat burgervader en op die manier uit de klauwen van de lynch te blijven, maar neen.



Hier had ik mijn eerste verdachtmakingen op ItsDash gezet. Hij snauwt mij kort maar krachtig af nadat ik hem 'kalm en op de achtergrond' genoemd had. ItsDash is een goede speler, heeft hij meermaals bewezen. Een slechte speler zou hier uitgebreid op reageren, maar ItsDash weet dat als hij hier te uitgebreid op reageert, hij zichzelf verdacht zal maken. Ook zal er dan meer aandacht op mijn aantijgingen komen. Dus, aangezien hij slim is, reageert hij kort en snoeihard. Met het mes erin.




Hier reageert hij op fam, een easy target die het spel nog niet zo goed snapt. Normaal gezien zou ItsDash, die een goede speler is, zijn tijd en aandacht niet spenderen aan famdecibel, die overigens te slecht speelt om slechtje te zijn. Easy target dus, voor goede speler dash.



ItsDash, een speler die normaal direct op wolvenjacht gaat, laat zich hier verleiden tot gespam. Ideale manier om als wolfje je identiteit wat op te krikken.



Nog altijd aan het doordrammen over de burgemeestervrouw situatie. Slaat nergens op en past niet bij een goede wolvenvanger zoals ItsDash. Bizar gedrag.



Gaat hier mee met Glenn zijn aantijgingen op Lyonn. Lyonn, het easy target van de dag. Niet de stijl van ItsDash, die gewoonlijk dit soort easy aantijgingen gewoon links laat liggen en grondiger op speurtocht gaat.



Weeral aan het spammen. Vreemd vreemd vreemd want zo kennen we ItsDash niet.



Ook weer bezig over een mindere speler en zijn of haar activiteiten, in dit geval Lyonn. Onbenullig, maar ItsDash wijdt er toch weer zijn aandacht aan.



Zwarte dood, nog iets waar goede speler ItsDash zich normaal niet over zou uitlaten. Te druk bezig met wolven vangen namelijk. Hij geeft ook aan dat hij niets meer weet maar toch wil meegaan, typisch wolvenuitspraakje.



Waarom wil hij per se Lyonn op de hakblok?? Dit begint een beetje tunnelen te worden.


Conclusie: ItsDash is ofwel executeerder ofwel wolf.

Eerste slechtje of mogelijk slechtje is dus binnen.

Heel scherp materlotti. Ik kan me hier wel in vinden. Voorlopig voor mij ook Its Dash dus. Morgen Its Dash eens goed analyseren. Ik ben vrij zeker dat materlotti goed zit.
 
Reactiescore
1.014
@famdecibel

je reageert op CI dat hij er uit ligt.
daar komt mijn “rare reactie” vandaan
 
Bovenaan