[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
1.577
Goed, hier even wat me opviel aan Laila. Zowat elke post doet alarmbellen afgaan.

waar ben je mee bezig fam?

(...)

fam ik vind dat je voor een hoop verwarring zorgt

Na een paar dubieuze zinnen van Famdecibel volgt Laila een aantal mensen (onder wie ikzelf) op Famdecibel. Maar gaandeweg, wanneer ook de focus van Fam afglijdt, verandert ook Laila het geweer van schouder.

ik denk niet dat er genoeg redenen zijn om op fam te stemmen. voor nu dan.

Laila komt uiteindelijk tot de conclusie dat er toch nog te weinig elementen tegen Famdecibel spreken. "Voor nu dan", waarmee ze lijkt aan te geven dat ze niets uitsluit. Maar in een latere fase gaat ze wel juist op die ene persoon die Famdecibel stevig op de rooster legt, met name mezelf.
ik snap AB aan de ene kant wel.
je ziet Nonkel alleen maar vragen stellen maar wat hij er zelf van vind zegt hij niet.

vraagt aan iedereen wat ze van fam vinden, maar ik geloof niet dat ik ergens heb gelezen wat hij daar zelf van vind.
of ik moet het gemist hebben.

ik vind ook doordat je zoveel vragen stelt over 1 speler, je ze een argument geeft om te stemmen.

Laila draait dus 180°, want waar ze eerder zelf aangaf dat Famdecibel verwarrend speelt maar de persoon die daar veel vragen over stelt, ja die moet wel wolf zijn :confused2::confused2::confused2:

Daaruit blijkt opnieuw voorkennis, alsof ze weet dat Famdecibel een goedje is en dus liever niet teveel onder de aandacht komt als Fam de lynch zou worden. Bovendien gaat ze opnieuw vlotjes mee met iemand anders (in dit geval Altijd Bezig). Daaruit concludeer ik dan weer dat Laila zelf moeite heeft om tot verdenkingen te komen, terwijl ze in andere potjes toch vrij eigenwijs is.

dus je was ze uit de tent aan het lokken? :p
is niet echt gelukt, of is je nog wat opgevallen?

Uit bovenstaande post blijkt dat Laila niet goed meeleest, wat ook typisch wolfs is. Ik had op dat moment al mijn bevindingen geformuleerd na een vraag van .Time.

mag je hoor .;-)

even voor de duidelijkheid, ik had alleen opgemerkt dat fam me in verwarring bracht door haar posts.
als anderen daar over door blijven gaan zou ik daar dan niet meer op mogen reageren?
zou wat krom zijn he :p

zeg je hetzelfde over nonkel dan?

Ze geeft hier aan dat ze aanvankelijk hetzelfde deed als ik, richting Famdecibel. Dus in se zou er begrip moeten zijn voor wat ik probeerde te doen? Toch krijg ik later haar lynchstem. Opnieuw moeite om andere pistes te bekijken/onderzoeken, wat wijst op wolvengedrag.

pff ik heb geen idee.
ik vind dat er wel heel makkelijk op glenn wordt gegaan.

ik hou het op Nonkel
ik vond hem behoorlijk moeilijk :eek:
maar jij speelt altijd zo vragend en vorige keer zat ik met mijn gevoel helemaal verkeerd bij jou toen vertrouwde ik je en was je slechtje.
dus denk draai het nu eens om en ga niet op mn gevoel af :p

Bovenstaande posts heb ik al besproken. Aangeven dat ze geen idee heeft - zo'n beetje gespeeld van: tering wat moeilijk deze stemming -, nadien alvast indekken voor als Glenn blijkt goedje te zijn (dat duidt opnieuw op voorkennis) en ook nog eens een meeloopstem op mezelf. Nochtans geeft ze nadien aan dat haar gevoel wat anders zegt. Bewijst opnieuw dat ze niet echt durft stelling in te nemen en met verdachten kan komen.

Denk dat we grote kans hebben om een wolf te vangen met Laila. @vvhaaren wat denk jij er allemaal van? Vond je intussen de vraag terug die ik je gisteren stelde?
 
Reactiescore
5
Nee daar heb ik nog niet op teruggelezen. Maar als je het zo graag wilt, zal ik dat straks wel even doen.
 
Reactiescore
5
Over Laila, ik kan over vorige potjes niks zeggen want daar speelde ik niet.

Je hebt een goed punt bij Laila, die inderdaad wat rare posts plaatst en met anderen meeloopt. Ik kijk nog wel even wat er later vandaag gebeurt. Echte harde verdenkingen, behalve materlotti naar itsdash, zijn er nog niet geweest.

Echter snap ik ook wel dat ze bepaalde vragen zet bij jouw gedrag. Je stelt vragen aan een paar mensen en blijft continu mij erbij halen. Je lijkt erg vastbesloten om mij verdacht te maken...
 
Reactiescore
1.577
Je hebt een goed punt bij Laila, die inderdaad wat rare posts plaatst en met anderen meeloopt. Ik kijk nog wel even wat er later vandaag gebeurt. Echte harde verdenkingen, behalve materlotti naar itsdash, zijn er nog niet geweest.

Echter snap ik ook wel dat ze bepaalde vragen zet bij jouw gedrag. Je stelt vragen aan een paar mensen en blijft continu mij erbij halen. Je lijkt erg vastbesloten om mij verdacht te maken...

Omdat je mijn vragen negeert en het schijnbaar niet de moeite vindt om terug te gaan lezen, beetje op de achtergrond blijft en net als Laila geen echte stellingen inneemt. Ook over jouw lynchstem op mij heb ik nooit een verklaring gelezen, wellicht kan je dat nu een beetje beter toelichten?
 
Reactiescore
5
Ik heb één enkele vraag van jouw niet beantwoord. Dat ging over de zwarte dood en hoe Fam zou weten dat TFL zou dood vallen.
Wat ik snap van die zwarte dood, wordt het bijna nooit gebruikt. Het is logisch om aan te nemen dat iemand dus gwm sterft. Zeker als het op dag 1 wordt gedaan.


Ik stemde op jouw omdat ik het verdacht vind dat je met een paar vragen gelijk volledige verdachten hebt. Ik beantwoord 1 vraag niet, dus ik ben een wolf?

Over mijn achtergrondspel, ik speel als het kan sws niet op de voorgrond. Als goedje wordt je te snel lunch en als slechtje kom je dan bij mensen op een lynchlijstje. Dat is niks anders dan een andere speelstrategie.
 
Reactiescore
1.539
@Speeder. ik wacht nog steeds op een verklaring waarom je rode stem op fam staat.

Oke, hier komt ie. En nu ik de post aan het maken ben raak ik er nog meer van overtuigd.

Speeder voor de achterlijke kleur

Hier begint het verhaal Lyonn. Start met trollen op de eerste dag. Voor nu nog niet gek relevant, laterop in dit verhaal wel. Hou d'r rekening mee dat hij hierna zijn lynchstem weer baseerde op trollen en 'm op Stalov zette.

Ik raad je aan om toch de rollenlijst eens goed te lezen. Ik ga niet liegen door te zeggen dat ik slechtje ben. Als jij zegt goedje te zijn, dan wissel ik meteen van stalov naar jou.

Je geeft hier aan dat je op de hoogte bent van de rollenlijst. Je weet dus hoe het in elkaar steekt want = voor velen was het verwarrend, jij hebt er iets meer tijd in gestoken en begreep dat goedjes = slechtjes waren en slechtjes = goedjes. Je hebt zeer waarschijnlijk ook gelezen dat elke rol gekoppeld werd aan een forumnaam, zo was de rol 'Simeco = De opperwolf'.

Hmm, ik had vanochtend na de eerste post van Antrax door hoe het in elkaar stak. Het zaait verwarring, en lijkt mij, één ding dat je niet wil is verwarring zaaien over je goedjes of slechtjes rol. Ik zie niet in waarom je dat zou doen.

Ja, zo kun je er wel van alles van maken. Maar het is niet mijn schuld dat het zo verwarrend was. Dit heeft ook niets met spam te maken.
Ik vraag me af of je wel op zoek bent naar wolven. Goedjes moeten alles teruglezen, spam of niet.

Vervolgens begin je hier met het vertellen dat je opzoek gaat naar wolven en dat je een goedje bent. Echter, in je daarop volgende posts is daar niks meer van te merken:

Ik verdraai je antwoord niet. Jij bent verwarring aan het zaaien.
Dat klopt, maar de instellingen waren ook raar. Dus logisch.
Degene die bedacht heeft de spelers te weren die enkel wvw spelen tussen 21:30 en 22:00 uur :p
Normaal gezien valt hij dan meteen dood, maar ik weet niet of het dit potje is toegestaan.
Dat moet je me dan toch uitleggen. Want wat ik uit jouw beschrijving begrepen heb, is het zo als iemand ZWARTE DOOD roept, en er zitten wolven in, dan valt hij dood en als er geen wolven inzitten, dan wint hij. Maar als er geen wolven meer inzitten hebben de goedjes toch gewonnen?

Wolven vangen doe je hier niet, je bent aanwezig en laat je activiteit zien, maar het gaat niet persé om het spel maar meer om de instellingen.

Raar dat ik niet non stop post he heb ook andere dingen te doen daarnaast is het letterlijk dag 1 van antraxrtrol zijn potje dus trollen is een must daarnaast staat dat alles mag dus ook trollen!
Meeloopstemmen is niet de moeite waard om op te reageren verdenkingen slaan ook op broodje poep atm

Dit is Lyonn deel twee, kan geen manier bedenken om de verdenkingen op hem te verweren en noemt het daarom maar een broodje poep. Oke.


Ik heb dus geen idee waar ik het vandaag moet zoeken. Een aantal heeft nog bijna niet gepost. Nonkel Jos voelt niet goed, maar dat komt omdat hij mij aanvalt. Stalov en Mohiels zijn aan het trollen en Simeco kan niet posten. Ik dacht aan Time, maar mee post hij, dus ik wacht even af wat die te vertellen heeft.
Wat denk jij Time? Ik stel je mening toch op prijs.
Ik heb even teruggelezen en ik ben het met anderen eens dat Lyonn rare uitspraken doet. Ik heb bij hem dan ook een slecht gevoel. Door het getroll van dag 1 zijn we weinig opgeschoten.

Even later heb je wel door waar je het moet zoeken en ben je het er mee eens dat Lyonn wel eens een wolf kan zijn. Misschien voel je je genoodzaakt dit te doen op een medewolf, omdat ie zich wel heel graag gedraagt en jij verdacht zou worden als je hier geen post aan zou spenderen.

Kun je uitleggen waarom Lyon bewezen goedje is, want mij lijkt dat je ook niet anders kunt concluderen dat hij raar speelt.
Lyon is geen bewezen goedje maar omdat Glenn zo fel op hem ging maar terug krabbelt nadat mensen volgen. Stel Glenn is lynch en blijkt een wolf dan zijn eigenlijk Lyon en zelfs Miketijger voor mij redelijk bewezen goedjes omdat Glenn (een wolf) hen viseert. Wat ik een wolf in deze situatie niet zie doen op een medewolf.
Ik vind er veel raar spelen. Ik heb totaal geen idee. Op dit moment verdenk ik er heel veel. Joker acht ik goedje, maar is just gevoel.

Je lijkt al vrij snel terug te krabbelen, omdat er daarna niet veel meer verandert wat betreft de lynchstemmen op Lyonn. Misschien is hij toch meer target dan dat je van te voren had gedacht?

Heel leuk en aardig maar ik zie Glenn niet als een wolf. Ik ben bereid mee te gaan op miketijger, famdecibel en nonkel jos

E: jokersbrain en dash ben ik ook bereid op te gaan
Even los van je glenn theorie. Die gast is toch keihard wolf. Kunnen we die niet beter doen dan glenn?
Ik bedoel hier lyonn voor de duidelijkheid
Dit hierboven stuurt Dash richting het adress van JokersBrain. Hier wordt niks mee gedaan door Joker, blijft op Glenn focussen.

Waarom angst? Wat is dit voor een onzin antwoord. Je zegt dat Lyonn wolf is, maar dat je angst hebt dat er mensen meegaan op je aanval en dat je daarom je stem terugtrekt. En hoe kun je nu al weten dat Lyonn wel goedje is. Eerst wolf, dan goedje. En zover ik weet is er nog geen deadline geweest waardoor je rollen op kunt vragen. Cupido zou kunnen, maar dat kan dan ook G/S zijn. Ik snap niks van je verhaal.


Waarom Lyonn?

huh? Jacht op de bende van Simeco? Verspreek jij je nu?
Lyonn

Simeco
Famdecibel je zet zo makkelijk je stem van Lyonn af zonder daar een reden voor te geven in je post. En de reden van Simeco als wolf en 'verspreking' is niet oke. Ik denk slechtjes tot nu toe: fam en lyonn. Ik houd m'n stem op Lyonn.

Even later, wanneer er nóg meer verdenkingen uitgaan naar Lyonn begin je helemaal terug te krabbelen. Zelfs nog terwijl je je lynchstem op hem hebt staan. Vervolgens wijzig je je stem van Lyonn naar Simeco en vraagt/zegt dat de spelleider zich verspreekt. MAAR, in je eerste paar post ben je zo extreem bezig met de instellingen en de rollen. Ik ben ervan overtuigd dat jij precies weet wat de spelleider bedoelde, maar dat je deze kans perfect kon aangrijpen om je lynchstem van Lyonn af te halen. Ik heb dit toen al gevraagd aan je maar geen reactie op gekregen.

De theorie van jokersbrain op glenn draait voor een deel op zijn stem op lyonn en het daarna weer eraf halen. Idem bij andere verdachtmakingen. Mijn idee dan, stem eerst lyonn dan zien we wat dit verder betekend
Simeco

Glenn


Ik zeg dat ik Joker vertrouw, dus ik ga met hem mee

Joker gaat op Glenn, want Glenn is begonnen met het verdacht maken van Lyonn. Daarna gaan er veel mensen mee, en dreigt wellicht de eerste wolf het spel te moeten verlaten. Daarna krabbel jij fam terug van je stem op Lyonn, en gaat Joker extreem op Glenn: de aanstichter van de stemmen op Lyonn. Daar ga je in mee, want je vertrouwt Joker.

Om een lange post kort te maken:
- Lyonn wordt verdacht vanwege vreemd spel.

- Fam is extreem en het meest op de hoogte van alle instellingen, de mogelijkheid lijkt me gewoon niet aanwezig dat je niet weet wat de rol 'simeco' inhield.

- Fam gaat mee op Lyonn. Je kan niet anders, want Lyonn doet raar en doordat jij erg actief bent zou jij verdacht worden als je geen post aan Lyonn besteed.

- Lyonn lijkt meer en meer target te worden, en de lynchstemmen vallen niet van hem af.

- Fam haalt haar aandacht vervolgens toch langzaam maar zeker van Lyonn af en begint zelfs aan anderen te vragen waarom zij op Lyonn stemmen.

- De spelleider heeft het over 'de wolven van simeco', en Fam zegt in een post dat de spelleider zich hier verspreekt en zet heel makkelijk haar lynchstem van Lyonn naar Simeco. Zie punt 2 hierboven waarom ik dit verdacht vind, en óók, je zou kunnen weten dat Simeco gebanned was: dat kan je haast niet zijn ontgaan want het forum stond er vol mee. Hij zou dus uiteindelijk toch wel doodvallen door inactiviteit, en een lynchstem op hem zou een verspilde stem zijn.

- Joker start met zijn jacht op Glenn, en je gaat hierin mee: waarschijnlijk ook omdat je weet dat je simeco stem niks gaat uithalen, maar je op slinkse manier daar geen Lyonn hoeft neer te zetten, maar je Simeco neer kan zetten; dat valt minder op want simeco was geen target.

Glenn blijkt burger.

Voor mij verdacht: Lyonn, Famdecibel en JokersBrain.
- Een eventuele lynchdood van fam gaat naar mijn mening meer zeggen dan een lynchdood van Lyonn of JokersBrain.
 
Reactiescore
1.279
Je hebt pech. Volgens de instellingen zit er geen welp in. Ik neem aan dat dat dan ook zo is.
hmm. Ik ging er door het claimen dat aan stond vanuit dat er ook een welp in zou zitten.
maar je hebt gelijk die zit er niet in...
 
Reactiescore
1.279
*heel veel quotes en commentaar dat hieronder is samengevat*

Om een lange post kort te maken:
- Lyonn wordt verdacht vanwege vreemd spel.

- Fam is extreem en het meest op de hoogte van alle instellingen, de mogelijkheid lijkt me gewoon niet aanwezig dat je niet weet wat de rol 'simeco' inhield.

- Fam gaat mee op Lyonn. Je kan niet anders, want Lyonn doet raar en doordat jij erg actief bent zou jij verdacht worden als je geen post aan Lyonn besteed.

- Lyonn lijkt meer en meer target te worden, en de lynchstemmen vallen niet van hem af.

- Fam haalt haar aandacht vervolgens toch langzaam maar zeker van Lyonn af en begint zelfs aan anderen te vragen waarom zij op Lyonn stemmen.

- De spelleider heeft het over 'de wolven van simeco', en Fam zegt in een post dat de spelleider zich hier verspreekt en zet heel makkelijk haar lynchstem van Lyonn naar Simeco. Zie punt 2 hierboven waarom ik dit verdacht vind, en óók, je zou kunnen weten dat Simeco gebanned was: dat kan je haast niet zijn ontgaan want het forum stond er vol mee. Hij zou dus uiteindelijk toch wel doodvallen door inactiviteit, en een lynchstem op hem zou een verspilde stem zijn.

- Joker start met zijn jacht op Glenn, en je gaat hierin mee: waarschijnlijk ook omdat je weet dat je simeco stem niks gaat uithalen, maar je op slinkse manier daar geen Lyonn hoeft neer te zetten, maar je Simeco neer kan zetten; dat valt minder op want simeco was geen target.

Glenn blijkt burger.

Voor mij verdacht: Lyonn, Famdecibel en JokersBrain.
-
Een eventuele lynchdood van fam gaat naar mijn mening meer zeggen dan een lynchdood van Lyonn of JokersBrain.


Kan jij mij de laatste is uitleggen? (groen gearceerd)
ik blijf mezelf een beetje herhalen, maar leren we niet meer van lyonn dan van fam?

als fam goed blijkt weten we naar mijn idee nog steeds niks over joker en fam
als fam wolf blijkt lijkt het me heel sterk dat ze met zijn 3en als zo in elkaars haren zaten. dat zou erg slecht gespeeld zijn.

terwijl omgekeerd als lyonn goed blijkt valt je theorie rondom de verschuiving van Glenn om als een kaartenhuis.
Blijkt lyonn slecht kunnen we via jou theorie zeer aannemelijk maken dat 1 van de 2 slecht is. beide lijkt me niet realistisch.

hoor het graag hoe jij het ziet maar ik blijf erbij dat als je een theorie bouwt op het mogelijk wolf zijn van iemand en het daardoor switchen van stem je het beste eerst de bron bekijkt.

@materlotti ,

zie trouwens ook nu het bewijs van wat ik onder punt 3 schetste, het gaat nu al even niet meer over Lyonn en Lyonn is weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Je zal zien dat als het weer penibel wordt hij opeens andere mensen enorm verdacht vindt spelen.
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn stem blijft op ItsDash staan. Ik ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Daarom zijn Lyon en Materlotti voor mij beiden goedjes. Materlotti voor zijn post van gisteravond en Lyon omdat ItsDash hem er uit wil hebben. Daarnaast staat Speeder op mijn verdachtenlijst, want volgens mij zit die samen met ItsDash in de wolvenchat. Ik snap dus dat zowel speeder als ItsDash mij dood willen hebben omdat ik misschien wel anders speel, maar laat ze me dan maar lunchen ipv lynchen. Zij kunnen dat, daar ben ik vrij zeker van.
 
Reactiescore
264
Mijn stem blijft op ItsDash staan. Ik ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Daarom zijn Lyon en Materlotti voor mij beiden goedjes. Materlotti voor zijn post van gisteravond en Lyon omdat ItsDash hem er uit wil hebben. Daarnaast staat Speeder op mijn verdachtenlijst, want volgens mij zit die samen met ItsDash in de wolvenchat. Ik snap dus dat zowel speeder als ItsDash mij dood willen hebben omdat ik misschien wel anders speel, maar laat ze me dan maar lunchen ipv lynchen. Zij kunnen dat, daar ben ik vrij zeker van.
Ik ben het eens mewt famdecibel als we itsdash lynchen krijgen we er heel veel informatie uit. Daarnaast verwacht ik ook gewoon dat hij een wolf is.
 
Reactiescore
1.539
Mijn stem blijft op ItsDash staan. Ik ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Daarom zijn Lyon en Materlotti voor mij beiden goedjes. Materlotti voor zijn post van gisteravond en Lyon omdat ItsDash hem er uit wil hebben. Daarnaast staat Speeder op mijn verdachtenlijst, want volgens mij zit die samen met ItsDash in de wolvenchat. Ik snap dus dat zowel speeder als ItsDash mij dood willen hebben omdat ik misschien wel anders speel, maar laat ze me dan maar lunchen ipv lynchen. Zij kunnen dat, daar ben ik vrij zeker van.
Ik ben het eens mewt famdecibel als we itsdash lynchen krijgen we er heel veel informatie uit. Daarnaast verwacht ik ook gewoon dat hij een wolf is.

Haha kommop, dit is gewoon echt heel erg zwak spel. Ik hoop dat jullie dit ook zien? edit: met jullie bedoel ik ook alle andere spelers die deelnemen aan dit potje.
Lees mijn uitgebreide verdenkingspost hierboven eens en nu dit?

Je vraagt mij om een post en gaat er totaal niet op in. Je claimt hier Lyonn weer als goedje fam; om de reden dat ItsDash een wolf is?? Ik sta op je verdachtenlijst omdat ik in een wolvenchat zit met Dash? En om die redenen willen we jou dood....................?

Je gaat totaal niet in op m'n post en dat vind ik jammer.

Kan jij mij de laatste is uitleggen? (groen gearceerd)
ik blijf mezelf een beetje herhalen, maar leren we niet meer van lyonn dan van fam?

Oh, @ItsDash je vraag wordt hierboven beantwoord trouwens door de post van Lyonn.
 
Reactiescore
534
Mocht iemand het zich afvragen: ik ben nog geen ervaren WvWer, vandaar dat ik wat meer op de achtergrond speel. Ik lees wel alles en neem alles wat iedereen zegt goed in me op. Ik vind het op dit moment nog lastig om zelf met conclusies te komen, onder andere omdat ik niet weet hoe iedereen normaal speelt. Mocht iemand vragen hebben over mij of over hoe ik over een situatie denk, stel ze me.

Edit: Enige concrete wat mij is opgevallen is dat Famdecibel schijnbaar meer weet.
 
Reactiescore
1.014
Op mobiel kan je dat ook zien. Rechtsboven de post.

dit zijn ze.
(Ik verveel me, kan niet meer lopen, dus mn telefoon is mn beste vriend op dit moment)

Oke, hier komt ie. En nu ik de post aan het maken ben raak ik er nog meer van overtuigd.



Hier begint het verhaal Lyonn. Start met trollen op de eerste dag. Voor nu nog niet gek relevant, laterop in dit verhaal wel. Hou d'r rekening mee dat hij hierna zijn lynchstem weer baseerde op trollen en 'm op Stalov zette.



Je geeft hier aan dat je op de hoogte bent van de rollenlijst. Je weet dus hoe het in elkaar steekt want = voor velen was het verwarrend, jij hebt er iets meer tijd in gestoken en begreep dat goedjes = slechtjes waren en slechtjes = goedjes. Je hebt zeer waarschijnlijk ook gelezen dat elke rol gekoppeld werd aan een forumnaam, zo was de rol 'Simeco = De opperwolf'.





Vervolgens begin je hier met het vertellen dat je opzoek gaat naar wolven en dat je een goedje bent. Echter, in je daarop volgende posts is daar niks meer van te merken:







Wolven vangen doe je hier niet, je bent aanwezig en laat je activiteit zien, maar het gaat niet persé om het spel maar meer om de instellingen.




Dit is Lyonn deel twee, kan geen manier bedenken om de verdenkingen op hem te verweren en noemt het daarom maar een broodje poep. Oke.





Even later heb je wel door waar je het moet zoeken en ben je het er mee eens dat Lyonn wel eens een wolf kan zijn. Misschien voel je je genoodzaakt dit te doen op een medewolf, omdat ie zich wel heel graag gedraagt en jij verdacht zou worden als je hier geen post aan zou spenderen.





Je lijkt al vrij snel terug te krabbelen, omdat er daarna niet veel meer verandert wat betreft de lynchstemmen op Lyonn. Misschien is hij toch meer target dan dat je van te voren had gedacht?




Dit hierboven stuurt Dash richting het adress van JokersBrain. Hier wordt niks mee gedaan door Joker, blijft op Glenn focussen.




Even later, wanneer er nóg meer verdenkingen uitgaan naar Lyonn begin je helemaal terug te krabbelen. Zelfs nog terwijl je je lynchstem op hem hebt staan. Vervolgens wijzig je je stem van Lyonn naar Simeco en vraagt/zegt dat de spelleider zich verspreekt. MAAR, in je eerste paar post ben je zo extreem bezig met de instellingen en de rollen. Ik ben ervan overtuigd dat jij precies weet wat de spelleider bedoelde, maar dat je deze kans perfect kon aangrijpen om je lynchstem van Lyonn af te halen. Ik heb dit toen al gevraagd aan je maar geen reactie op gekregen.




Joker gaat op Glenn, want Glenn is begonnen met het verdacht maken van Lyonn. Daarna gaan er veel mensen mee, en dreigt wellicht de eerste wolf het spel te moeten verlaten. Daarna krabbel jij fam terug van je stem op Lyonn, en gaat Joker extreem op Glenn: de aanstichter van de stemmen op Lyonn. Daar ga je in mee, want je vertrouwt Joker.

Om een lange post kort te maken:
- Lyonn wordt verdacht vanwege vreemd spel.

- Fam is extreem en het meest op de hoogte van alle instellingen, de mogelijkheid lijkt me gewoon niet aanwezig dat je niet weet wat de rol 'simeco' inhield.

- Fam gaat mee op Lyonn. Je kan niet anders, want Lyonn doet raar en doordat jij erg actief bent zou jij verdacht worden als je geen post aan Lyonn besteed.

- Lyonn lijkt meer en meer target te worden, en de lynchstemmen vallen niet van hem af.

- Fam haalt haar aandacht vervolgens toch langzaam maar zeker van Lyonn af en begint zelfs aan anderen te vragen waarom zij op Lyonn stemmen.

- De spelleider heeft het over 'de wolven van simeco', en Fam zegt in een post dat de spelleider zich hier verspreekt en zet heel makkelijk haar lynchstem van Lyonn naar Simeco. Zie punt 2 hierboven waarom ik dit verdacht vind, en óók, je zou kunnen weten dat Simeco gebanned was: dat kan je haast niet zijn ontgaan want het forum stond er vol mee. Hij zou dus uiteindelijk toch wel doodvallen door inactiviteit, en een lynchstem op hem zou een verspilde stem zijn.

- Joker start met zijn jacht op Glenn, en je gaat hierin mee: waarschijnlijk ook omdat je weet dat je simeco stem niks gaat uithalen, maar je op slinkse manier daar geen Lyonn hoeft neer te zetten, maar je Simeco neer kan zetten; dat valt minder op want simeco was geen target.

Glenn blijkt burger.

Voor mij verdacht: Lyonn, Famdecibel en JokersBrain.
- Een eventuele lynchdood van fam gaat naar mijn mening meer zeggen dan een lynchdood van Lyonn of JokersBrain.
Mijn stem blijft op ItsDash staan. Ik ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Daarom zijn Lyon en Materlotti voor mij beiden goedjes. Materlotti voor zijn post van gisteravond en Lyon omdat ItsDash hem er uit wil hebben. Daarnaast staat Speeder op mijn verdachtenlijst, want volgens mij zit die samen met ItsDash in de wolvenchat. Ik snap dus dat zowel speeder als ItsDash mij dood willen hebben omdat ik misschien wel anders speel, maar laat ze me dan maar lunchen ipv lynchen. Zij kunnen dat, daar ben ik vrij zeker van.
Ik ben het eens mewt famdecibel als we itsdash lynchen krijgen we er heel veel informatie uit. Daarnaast verwacht ik ook gewoon dat hij een wolf is.
 

DeletedUser17472

Guest
Laat jullie maar zand in de ogen strooien door speeder en itsdash. Mocht ik vanavond geluncht worden, dan weten jullie dat ik gelijk had. Die twee zijn niet oké en aangezien itsdash bm is moet hij er uit. Ik ga niet meer veranderen Lees zijn posts maar en dan kom je tot dezelfde conclusie . Een ieder die hem verdedigt hoort in het slechte kamp . Kom op goedjes, we moeten winnen! Just trust me.
 
Bovenaan