[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

DeletedUser17472

Guest
:oops:
Ik dacht op time gereageerd te hebben. Nu snap ik jullie reactie. Mijn excuus.

Maar Calamus, dan zou ik toch graag antwoord hebben wie jij verdenkt, want je hebt alleen op jezelf gestemd.
 
Reactiescore
61
Ik wil er morgen zwaarder op doorgaan, maar ik wijs jullie alvast op deze posts van laila:





Zichzelf indekken, lijkt te weten dat Glenn geen slechtje is en intussen ook nog eens iedereen die op hem stemde verdacht maken. Nadien zeggen dat ze in haar stem op mij eens niet haar gevoel volgde, dus met andere woorden haar gevoel zegt dat ik geen slechtje ben.
Ondanks dat jij nog steeds hoog op mijn slechtjes lijstje staat kan ik mij hier wel in vinden, uit angst dat ik ga tunnelen op jou zal ik mijn focus eerst even op andere spelers zetten.

:oops:
Ik dacht op time gereageerd te hebben. Nu snap ik jullie reactie. Mijn excuus.

Maar Calamus, dan zou ik toch graag antwoord hebben wie jij verdenkt, want je hebt alleen op jezelf gestemd.
Deze post van famdecibel sprong er bij mij gelijk uit, van al haar vreemde post gedrag is dit iets wat ik absoluut niet gewend ben van haar.
Ik ken fam als een vrouw die (over het algemeen) heel veel aandacht aan details besteed, dat ze nu dit soort details mist geeft mij het vermoeden dat ze in een andere chat met mensen aan het praten is die haar dan ook beter op de hoogte houden van wat er gebeurt in het potje.
Kan de koppeltjeschat zijn, maar kan ook zeker de wolfchat zijn.
@materlotti en @Candiu hoe denken jullie over @famdecibel, @nonkel jos, en @laila?
 
Reactiescore
293
Ik ga vandaag proberen mee te lezen(iets minder actief vandaag). Ik probeer vanavond dan nog eens grondig de posts door te lezen en op basis daarvan zet ik mijn lynchstem
 
Reactiescore
1.014
@altijd bezig

ik had mijn lynchstem eerst op laila staan, dat zegt genoeg ;-)

nonkel: daar heb ik gisteren niet zo op gelet, omdat ik met glenn bezig was. Het enige wat ik heb meegekregen is dat hij 100% vragen stelde en dit later heeft verklaard.

en fam, ik weet het niet hoor. Ze speelt heel anders. Maakt slordige fouten en is niet echt aanwezig bij het spel lijkt het. Volgens mij weet zij al meer dan wij weten.
 
Reactiescore
1.014
Heb ‘t gevoel dat we op meerdere paarden aan het gokken zijn en meer moeten gaan filteren.

Hier kunnen we wellicht wat meer info uithalen:

Time wordt geluncht en heeft zijn lynchstem op miketijger gezet. Momenteel weinig tijd om posts terug te lezen maar wellicht zegt het iets.

We mogen claimen. De beul is gebruikt en mocht je geen groot gezichtsverlies willen lijden dan claim je deze niet als je het ook niet bent vanwege de rare beulactie. Het lijkt me fijn als degene die beul is ‘m gaat claimen, dan kunnen we jou uitsluiten voor een volgende lynch en dichterbij een juiste lynchstemming komen.

@altijd bezig en @Ctrl Alt Delete wat vinden jullie hier van.

Die speeder wil overduidelijk bij de partij van de goedjes horen. Maar de info waar die om vraagt zorgt ook voor een gemakkelijke lunch!
Stel hij is wolf, dan weet hij waar MikeTijger bijhoort. En wil hem als lynch? Zo dat er weer een goedje weg is.
een anonieme beul die zich nu bekent maakt is daarna gelijk lunch.

dus speeder ik trap niet in je theorie. Maar je komt op mijn lijstje.
 
Reactiescore
293
@altijd bezig en @Ctrl Alt Delete wat vinden jullie hier van.

Die speeder wil overduidelijk bij de partij van de goedjes horen. Maar de info waar die om vraagt zorgt ook voor een gemakkelijke lunch!
Stel hij is wolf, dan weet hij waar MikeTijger bijhoort. En wil hem als lynch? Zo dat er weer een goedje weg is.
een anonieme beul die zich nu bekent maakt is daarna gelijk lunch.

dus speeder ik trap niet in je theorie. Maar je komt op mijn lijstje.
Ik ben nog niet heel erg op de hoogte van Speeder.

Je hebt hier een theorie wat interessant is wat voor mij ook een reden is om hem in de gaten te houden. Het is namelijk onzin dat de anonieme beul gaat claimen, omdat wij hem dan kunnen lynchen. Lijkt wel erg makkelijk.

Al ga ik vanavond eens verder wat post doorspitten, aangezien ik overdag aan het werken ben.
 
Reactiescore
1.014
Ik ben nog niet heel erg op de hoogte van Speeder.

Je hebt hier een theorie wat interessant is wat voor mij ook een reden is om hem in de gaten te houden. Het is namelijk onzin dat de anonieme beul gaat claimen, omdat wij hem dan kunnen lynchen. Lijkt wel erg makkelijk.

Al ga ik vanavond eens verder wat post doorspitten, aangezien ik overdag aan het werken ben.
Speeder wil de anonieme beul niet lycnchen, maar “beschermen” voor een lynch. Dat wij als goedjes niet de anonieme beul gaan lynchen.
Maar ik draai het om. Speeder wil een lunchtarget hebben en zekerheid hebben dat het een goedje is.
 
Reactiescore
1.279
Speeder wil de anonieme beul niet lycnchen, maar “beschermen” voor een lynch. Dat wij als goedjes niet de anonieme beul gaan lynchen.
Maar ik draai het om. Speeder wil een lunchtarget hebben en zekerheid hebben dat het een goedje is.

Lees die zin zelf nog is een keer. Als speeder wolf is weet hij zelf dondersgoed dat de rest in principe goed is. eventuele welp en executereerder daargelaten.
hele slechte theorie en als voormalig wolf en executeerder had jij dit moeten weten Candiu.
 

DeletedUser17472

Guest
Lees die zin zelf nog is een keer. Als speeder wolf is weet hij zelf dondersgoed dat de rest in principe goed is. eventuele welp en executereerder daargelaten.
hele slechte theorie en als voormalig wolf en executeerder had jij dit moeten weten Candiu.
Je hebt pech. Volgens de instellingen zit er geen welp in. Ik neem aan dat dat dan ook zo is.
 
Reactiescore
61
@altijd bezig en @Ctrl Alt Delete wat vinden jullie hier van.

Die speeder wil overduidelijk bij de partij van de goedjes horen. Maar de info waar die om vraagt zorgt ook voor een gemakkelijke lunch!
Stel hij is wolf, dan weet hij waar MikeTijger bijhoort. En wil hem als lynch? Zo dat er weer een goedje weg is.
een anonieme beul die zich nu bekent maakt is daarna gelijk lunch.

dus speeder ik trap niet in je theorie. Maar je komt op mijn lijstje.
Was heel snel met het plaatsen van een stem op fam zonder ook maar enige beredenering, maar moet de rest van zijn posts nog even bekijken om tot een conclusie te komen
 
Reactiescore
1.014
Lees die zin zelf nog is een keer. Als speeder wolf is weet hij zelf dondersgoed dat de rest in principe goed is. eventuele welp en executereerder daargelaten.
hele slechte theorie en als voormalig wolf en executeerder had jij dit moeten weten Candiu.

in principe ;-)
Niet iedereen die niet in de chat zit is goed. Dus zekerheid voor alles toch. Wie weet lunchen ze de executeerder...
 
Reactiescore
293
Speeder wil de anonieme beul niet lycnchen, maar “beschermen” voor een lynch. Dat wij als goedjes niet de anonieme beul gaan lynchen.
Maar ik draai het om. Speeder wil een lunchtarget hebben en zekerheid hebben dat het een goedje is.
Sorry verkeerd gelezen maar ik ga vanavond verder alles bekijken. Aangezien dat nu niet heel makkelijk gaat op het werk.
 
Reactiescore
1.014
Nog even terug naar jou @Speeder.

Jij zegt een vermoeden te hebben dat je weet wie de beul is. Maar die persoon ( vvhaaren in dit geval) heeft geen woord over Capri laten vallen.
Waar kwam dat vermoeden vandaan?

Ik heb zo m'n gevoel dat het een zeer impulsieve actie is geweest van wellicht iemand die Capri verdacht, ik heb zo m'n idee wie de beul is.
Ben jij beul?
Oke, dat vermoeden had ik. Nee ook niet. Ik denk oprecht dat het ons zou helpen als de beul geclaimd wordt omdat je nu niet meer bent dan een normale burger (toch?), ondanks de fout.
 
Reactiescore
1.539
Geef me één goede reden waarom we de beul zouden lynchen als hij zich bekend maakt? Ik geef juist aan dat door middel van het bekendmaken we JUIST niet een lynch op die persoon kunnen doen.

Ja dat laatste kan ik wel uitleggen Candiu. Ik vond de actie onverwacht en het leek er bijna op alsof het vanuit iemand kwam met tijdsnood, 2 min later geeft vvharen aan dat hij snel zijn lynchstem moet uitbrengen omdat hij er voor de rest van de avond niet meer is. Nog meegenomen dat hij, als ik het goed heb, ook een nieuwe speler is. Was dat een optelsom voor mijn vermoeden van vvharen.
 
Reactiescore
1.000
Ik begrijp Speeder. over het bekendmaken van de beul omdat we dan een bewezen goedje hebben. Zeker omdat hij op dit moment toch geen krachten meer heeft aangezien zijn actie al geweest is en het nu dus gewoon een burger is.
Anderzijds zijn de wolven dan wel zeker dat ze inderdaad de executeerder niet lunchen. Het is een beetje dubbel, maar ik zou wel vragen dat de beul gewoon claimt. De kans dat de wolven de executeerder lunchen is sowieso niet bijster groot.
 
Reactiescore
293
Geef me één goede reden waarom we de beul zouden lynchen als hij zich bekend maakt? Ik geef juist aan dat door middel van het bekendmaken we JUIST niet een lynch op die persoon kunnen doen.
Jaa als je even mijn vorige post bekeek dan heb ik aangegeven dat ik verkeerd gelezen heb.:)
 
Reactiescore
1.014
Geef me één goede reden waarom we de beul zouden lynchen als hij zich bekend maakt? Ik geef juist aan dat door middel van het bekendmaken we JUIST niet een lynch op die persoon kunnen doen.

Ja dat laatste kan ik wel uitleggen Candiu. Ik vond de actie onverwacht en het leek er bijna op alsof het vanuit iemand kwam met tijdsnood, 2 min later geeft vvharen aan dat hij snel zijn lynchstem moet uitbrengen omdat hij er voor de rest van de avond niet meer is. Nog meegenomen dat hij, als ik het goed heb, ook een nieuwe speler is. Was dat een optelsom voor mijn vermoeden van vvharen.
Dat is al weerlegd door ctrldelete.
er is geen reden. Was verkeerd door hem gelezen.
Je uitleg helpt je niet. Je begint nu over een snelle lynchstem, terwijl de anonieme beul capri kiest. Dat heeft niks te maken met tijdsnood.
 
Reactiescore
1.539
Dat is al weerlegd door ctrldelete.
er is geen reden. Was verkeerd door hem gelezen.
Je uitleg helpt je niet. Je begint nu over een snelle lynchstem, terwijl de anonieme beul capri kiest. Dat heeft niks te maken met tijdsnood.
Hoe meer oprecht antwoord wil je hebben? M'n vermoeden op vvharen was gebaseerd op m'n gevoel wat betreft de wellicht haastige en ondoordachtige beulstem & ik trok daarbij een link naar de haastige lynchstem.
 
Reactiescore
1.736
Ik wil er morgen zwaarder op doorgaan, maar ik wijs jullie alvast op deze posts van laila:





Zichzelf indekken, lijkt te weten dat Glenn geen slechtje is en intussen ook nog eens iedereen die op hem stemde verdacht maken. Nadien zeggen dat ze in haar stem op mij eens niet haar gevoel volgde, dus met andere woorden haar gevoel zegt dat ik geen slechtje ben.

Ik zie het ook ja. Valt me ook op dat ze anders speelt, wat meer op de achtergrond.
 
Reactiescore
5
1. Speeder, zoals ik vorig potje al zei, ik ben geen schoenenwinkel. vvhAAren niet vvhAren.
2. Ik vind de conclusie, dat ik beul zou zijn, op een late lynchstem, wel heel erg voorbarig.

Het simpele probleem met het claimen vam de beul is dit: Hoe weten we dat hij/zij de waarheid spreekt?

Dan zullen er altijd stemmen opgaan die dat willen controleren. Dus loopt de beul nog steeds gevaar. Minder van de lunch, aar des te meer van de lynch. En wat als 2 of meer mensen claimen? Heks is al weg en beul ook. Enige is nog jager maar die moet dan sws zelf sterven.

Er komt naar mijn mening meer achterdocht en wantrouwen als de beul claimt.
 
Bovenaan