[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
999
Even voor de goede orde: Hoeveel wolven zitten er meestal in een potje? Is dit 50/50 of moet ik aan hele andere verhoudingen denken?

Denk eens goed na. Stel dat je 10 wolven hebt en 10 goedjes. En de wolven eten elke avond iemand op, en de goedjes lynchen altijd een wolf behalve één keer een goedje. Wie wint er dan?
 
Reactiescore
3.586
Itsdash, wel bereid om op Lyon te gaan die Glenn 100% goedje noemde (wat enkel een wolf kan weten) en op een random iemand anders ging en zich dus totaal niet moeide in de stemming. Maar jij zegt het maar. Mijn grote analyse hieruit maak ik later vandaag misschien nog wel. Sorry aan Glenn no hard feelings!
 
Reactiescore
534
Denk eens goed na. Stel dat je 10 wolven hebt en 10 goedjes. En de wolven eten elke avond iemand op, en de goedjes lynchen altijd een wolf behalve één keer een goedje. Wie wint er dan?

Nu je het zegt, niet erg slim van mij nee. Ik ga dan van 25/75 uit.
 
Reactiescore
1.707
lunch dag 2

de wolven hadden flinke trek. dus gingen ze op jacht?
De jacht verliep voorspoedig en ze genoten van timeforplanbietje. hij was een doodsimpele burger.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.577
Ik wil er morgen zwaarder op doorgaan, maar ik wijs jullie alvast op deze posts van laila:

pff ik heb geen idee.
ik vind dat er wel heel makkelijk op glenn wordt gegaan.

ik hou het op Nonkel

ik vond hem behoorlijk moeilijk :eek:
maar jij speelt altijd zo vragend en vorige keer zat ik met mijn gevoel helemaal verkeerd bij jou toen vertrouwde ik je en was je slechtje.
dus denk draai het nu eens om en ga niet op mn gevoel af :p

Zichzelf indekken, lijkt te weten dat Glenn geen slechtje is en intussen ook nog eens iedereen die op hem stemde verdacht maken. Nadien zeggen dat ze in haar stem op mij eens niet haar gevoel volgde, dus met andere woorden haar gevoel zegt dat ik geen slechtje ben.
 
Reactiescore
264
Itsdash, wel bereid om op Lyon te gaan die Glenn 100% goedje noemde (wat enkel een wolf kan weten) en op een random iemand anders ging en zich dus totaal niet moeide in de stemming. Maar jij zegt het maar. Mijn grote analyse hieruit maak ik later vandaag misschien nog wel. Sorry aan Glenn no hard feelings!

Elk normaal denkend mens weet dat hij goedje was als ik wist dat nonkel zoveel stemmen had dan was ik op hem gegaan. Daarnaast is deze lunch gewoon onsportief en zal het mij niet verbazen dat veel vrije forumers wolven zijn
 
Reactiescore
770
Men kan ziet dat er mensen hier nogal rap op glenn stemden, en tussen die gatlopers zitten sowieso wolven. Het hele zaakje stinkt; want glenn speelt altijd zo als hij burger is, dus men heeft hem hier netjes ingeluisd, en de goedjes stonden erbij en keken ernaar. Tijd dat we versnelling hoger gaan.
 
Reactiescore
999
Ik denk beste vrienden dat ik een wolf gevangen heb. Een wolf die ik in het begin al op het spoor was, maar toen werd er weinig gehoor aan gegeven. Daarom ga ik nu proberen om jullie te overtuigen dat dit effectief een wolf is met een uitgebreide uiteenzetting:

Materlotti was vorig potje erg sterk, maar ondanks dat roep ik jullie wederom op om op mij te stemmen. zie bijvoorbeeld hoe ik de laatste dag van het vorige potje de roedel bij de hand heb genomen en de troepen heb verenigd om de laatste wolf eruit te halen. Dat is hoe naar mijn idee een BM moet functioneren.

Onmiddellijk mijn vertrouwen te winnen in de hoop dat ik hem hierdoor ook als goedje aanzie. Wolven gaan niet snel medewolven aanduiden als BM, omdat het opvalt + BM is een compleet nutteloze functie. Wie zet je daarom best neer als BM als je wolf bent? Een super goede speler die goed is, kortom: mezelf.

Ik heb een mod gevonden. Hopeful

Een eerste trollpost van Dash. We kennen Dash allemaal als veel dingen, maar een troller is hij tijdens WvW niet. Hier probeert hij een beetje actief te zijn en lijken als sympathieke kandidaat burgervader en op die manier uit de klauwen van de lynch te blijven, maar neen.

We zijn net bezig kut kikker

Hier had ik mijn eerste verdachtmakingen op ItsDash gezet. Hij snauwt mij kort maar krachtig af nadat ik hem 'kalm en op de achtergrond' genoemd had. ItsDash is een goede speler, heeft hij meermaals bewezen. Een slechte speler zou hier uitgebreid op reageren, maar ItsDash weet dat als hij hier te uitgebreid op reageert, hij zichzelf verdacht zal maken. Ook zal er dan meer aandacht op mijn aantijgingen komen. Dus, aangezien hij slim is, reageert hij kort en snoeihard. Met het mes erin.


Wat is het nou. Ik snap er geen jota meer van wat je nu claimt

Hier reageert hij op fam, een easy target die het spel nog niet zo goed snapt. Normaal gezien zou ItsDash, die een goede speler is, zijn tijd en aandacht niet spenderen aan famdecibel, die overigens te slecht speelt om slechtje te zijn. Easy target dus, voor goede speler dash.

Ja, de beste zou bm moeten zijn. Niet de vrouwste.

ItsDash, een speler die normaal direct op wolvenjacht gaat, laat zich hier verleiden tot gespam. Ideale manier om als wolfje je identiteit wat op te krikken.

Joh echt, meen je dat, kan een vrouw de beste zijn? Waarom gebuik je dat dan niet als argument ipv ik stem op x want zij is vrouw. Ik heb ook in het verleden op capri en tigor gestemd met als reden dat ik het een goede bm vond en niet omdat ze vrouw zijn.

Nog altijd aan het doordrammen over de burgemeestervrouw situatie. Slaat nergens op en past niet bij een goede wolvenvanger zoals ItsDash. Bizar gedrag.

zit wat in Glenn. in potje 300 speelde hij ook heel erg op de achtergrond als slechtje.

Gaat hier mee met Glenn zijn aantijgingen op Lyonn. Lyonn, het easy target van de dag. Niet de stijl van ItsDash, die gewoonlijk dit soort easy aantijgingen gewoon links laat liggen en grondiger op speurtocht gaat.

ssst @anthraxxol is nog druk aan het peenten

Weeral aan het spammen. Vreemd vreemd vreemd want zo kennen we ItsDash niet.

ik snap ook helemaal niks van wat ze nu weer aan het doen is, maar dat had ik vorig potje ook nadat time al dood was...

Ook weer bezig over een mindere speler en zijn of haar activiteiten, in dit geval Lyonn. Onbenullig, maar ItsDash wijdt er toch weer zijn aandacht aan.

Ik las het ook zo. op de vraag wat is zwarte dood antwoord jij, dat hij dood valt. dat kan je enkel zeker weten als je zelf wolf bent. Nu weet ik bij jou niks meer zeker, maar ik ben zeker bereid om mee te gaan met een stem op jou.

Zwarte dood, nog iets waar goede speler ItsDash zich normaal niet over zou uitlaten. Te druk bezig met wolven vangen namelijk. Hij geeft ook aan dat hij niets meer weet maar toch wil meegaan, typisch wolvenuitspraakje.

Zullen we voordat we dit soort theorieën over anderen neer zetten eerst lyonn is op het hakblok neerleggen. Zou fijn zijn dankjewel.

Waarom wil hij per se Lyonn op de hakblok?? Dit begint een beetje tunnelen te worden.


Conclusie: ItsDash is ofwel executeerder ofwel wolf.

Eerste slechtje of mogelijk slechtje is dus binnen.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
999
Glenn die nu zo van die lijstjes maakt doet mij altijd een beetje twijfelen, maar zoals Joker zegt kunnen we uit de dood van Glenn veel halen.

En iedereen die hier zegt "ik vind dat er heel gemakkelijk om Glenn wordt gegaan" vind ik eigenlijk wel verdacht. Want Glenn zou perfect een goedje (statistisch gezien) kunnen zijn, en dan hebben al deze spelers een alibi achteraf.

Ik wil er morgen zwaarder op doorgaan, maar ik wijs jullie alvast op deze posts van laila:





Zichzelf indekken, lijkt te weten dat Glenn geen slechtje is en intussen ook nog eens iedereen die op hem stemde verdacht maken. Nadien zeggen dat ze in haar stem op mij eens niet haar gevoel volgde, dus met andere woorden haar gevoel zegt dat ik geen slechtje ben.


Ik volg je hierin Nonkel Jos. Ik kreeg ook koude rillingen toen ik "ik vind dat er heel gemakkelijk op Glenn wordt gegaan" las. Laila zou heel goed wel eens de tweede wolf kunnen zijn.
 
Bovenaan