[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
723
Mijn stem van stalov misschien nog even verklaren.
Ik vind zijn stem op fam nog even raar. Hij kan zich morgen nog wat verdedigen, maar ik vond glenn gewoon geen wolf, dus heb ik een nutteloze stem gezet
 
Reactiescore
534
@Stalov en @Sule Silmad zijn weinig te bekennen vandaag (1 post van hen momenteel)


Stalov heeft gisteren fam in het rood gezet en ik zie hem nog niet andere personen in twijfel trekken (misschien ook omdat die nog maar 1 post vandaag heeft)
Ik ben geneigd Stalov te gaan stemmen als die niets meer van zich laat horen.

Goed opgelet. Bij deze mijn 2e post ;)
 
Reactiescore
3.584
Wat???? Deadline was toch 22:00 geworden. Tering.

Lees jij ooit noob. BM was gisteren al half 10 en toen viel je uit de lucht en nu 24 uur later val je weer uit de lucht xD Zei nog in een post om 21uur dat over een half uur de DL al was.

In ieder geval kunnen we stellen dat je een goedje bent want als je in de wolvenchat zat had je de DL wel geweten.
 
Reactiescore
976
Lees jij ooit noob. BM was gisteren als half 10 en toen viel je uit de lucht en nu 24 uur later val je weer uit de lucht xD Zei nog in een post om 21uur dat over een half uur de DL al was.

In ieder geval kunnen we stellen dat je een goedje bent want als je in de wolvenchat zat had je de DL wel geweten.

@anthraxxol had in het inschrijftopic gezegd dat hij deadline op 22:00 ging plaatsen indien het veel likes zou krijgen. Ik vermoedde dat het geen probleem zou vormen en jullie die post massaal zouden liken? Neen, dus.
 
Reactiescore
3.584
We gaan toch niet de ene dag 22 uur als hij vrij is en de andere dag als hij niet vrij is half 10 nemen. Mij maakt het niet uit als het maar niet 21 uur is want dat is veel te vroeg.

Edit: half 10 dus gewoon!
 
Reactiescore
1.699
Inactiviteitsdood dag 2

Simeco, de kikker, had de spelleiding om de tuin geleid met foutieve informatie over zijn ban. Helaas verloopt deze pas maandag wat het onmogelijk maakt om deel te nemen aan dit spel.
Echter wou men nog wel graag weten wat zijn rol was. Om hier achter te komen stopte ze hem in een kooi en gooide die in het meer. Als simeco zou ontsnappen was hij wolf en konden ze hem alsnog afslachten zo was het briljante plan.
Echter verzoop hij als een duckje. :(
dood siemieco.png
 
Reactiescore
264
Inactiviteitsdood dag 2

Simeco, de kikker, had de spelleiding om de tuin geleid met foutieve informatie over zijn ban. Helaas verloopt deze pas maandag wat het onmogelijk maakt om deel te nemen aan dit spel.
Echter wou men nog wel graag weten wat zijn rol was. Om hier achter te komen stopte ze hem in een kooi en gooide die in het meer. Als simeco zou ontsnappen was hij wolf en konden ze hem alsnog afslachten zo was het briljante plan.
Echter verzoop hij als een duckje. :(
Bekijk bijlage 21251
Is dit een grap mag ik hopen
 
Reactiescore
999
Wel kut er zijn dus al een hele hoop goedjes uit zonder reden. Zwarte dood, inactieveling en dan ook nog eens die debiel van een beul die onze heks vermoordt. Zo maken we het de wolven wel heel gemakkelijk.
 
Reactiescore
559
uhm ik snap anders de grap even niet :|
simeco staat toch niet in de deelnemers lijst? maar ik ben stik moe duis mss dat ik er overheen kijk

heb de lijst al 2x doorgekeken :p

edit : nvm zag em bij de 3de keer staan :(
 
Reactiescore
534
Even voor de goede orde: Hoeveel wolven zitten er meestal in een potje? Is dit 50/50 of moet ik aan hele andere verhoudingen denken?
 
Reactiescore
1.699
dag 2 de lynch

De stemming was niet zo best in het dorp. Jan en alleman liep te janken over de deadline als een stel zeikkerels.
Ook was het spel niet al te best want we zijn al een heks, een dorpsoudste, een burger en een bietje kwijt geraakt.
Maar ik weet zeker dat jullie het vanaf nu een stuk beter gaan doen. Na vanavond dan, want Glenn werd gelyncht hij was burger.
dit keer geen Peentje voor glenn, maar ik heb iets veel leukers wat hijzelf en jullie zeker ook zwaar zullen waarderen.
Ik hoef hiervoor geen dank?

Zoek glenn485 eens op in bing en dan afbeeldingen. Wat een vrouwensmaak heeft deze man?


1. Sule Silma
2. Tigor93/Jo han -- nonkel jos
3. mohniels1 -- nonkel jos
4. Westkip -- miketijger
5. famdecibel -- glenn
6. Speeder. - -- lyon
7. ItsDash] -- -- lyonn
8. Calamus Incendium --
9.simeco
10.materlotti -- glenn
11. JokersBrain -- glenn
12. glenn485 -- glenn
13. Ctrl Alt Delete -- glenn
14. nonkel jos -- glenn
15. vvhaaren -- nonkel jos
16. altijd bezig -- nonkel jos
17. laila -- nonkel jos
19.Lyonn -- itsdash
20. Candiu -- glenn
22. miketijger -- stalov
23. .TimeforplanB -- miketijger
24. Stalov -- famdecbert

glenn 7x
nonkel 5x
lyonn 2x
miketijger 2x
stalov 1x
itsdash 1x
niet gestemd. Calamus incendium, sule silma. beide een waarschuwing, tenzij ik de stem natuurlijk heb gemist ;D
 
Reactiescore
1.014
Wel kut er zijn dus al een hele hoop goedjes uit zonder reden. Zwarte dood, inactieveling en dan ook nog eens die debiel van een beul die onze heks vermoordt. Zo maken we het de wolven wel heel gemakkelijk.
En ik weet niet waardoor het komt. Maar dit is een “te goedjes” bericht.
 
Bovenaan