[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
1.537
Waarom angst? Wat is dit voor een onzin antwoord. Je zegt dat Lyonn wolf is, maar dat je angst hebt dat er mensen meegaan op je aanval en dat je daarom je stem terugtrekt. En hoe kun je nu al weten dat Lyonn wel goedje is. Eerst wolf, dan goedje. En zover ik weet is er nog geen deadline geweest waardoor je rollen op kunt vragen. Cupido zou kunnen, maar dat kan dan ook G/S zijn. Ik snap niks van je verhaal.


Waarom Lyonn?

huh? Jacht op de bende van Simeco? Verspreek jij je nu?
Lyonn

Simeco

Lees de OP nog eens door en je ziet dat 'Simeco' de opperwolf is.
Je maakt je verdacht voor me, hele makkelijke reden om je stem van Lyonn af te halen, als je 'm terug zet vallen m'n verdenkingen van je af.
 
Reactiescore
1.014
Anonieme beul dag 2

de anonieme beul liep door het dorp met zijn bappos masker op dus iedereen wist dat het bappos was. Maar niet wie eronder zit.
oh wat spannend dacht men, die man is levensgevaarlijk zodra hij toeslaat komt het niet meer goed met het slachtoffer.
En dat bleek zeker zo te zijn. Bappos was een ware wereldverbeteraar dat kan je straks wel stellen, want hij ging corona te lijf met zijn bijl.
te weten capricorona. De wereld was verlost van corona ook wel de heks.
dus na bietje valt hier al de 2e speciale rol aan de kant van het kwaad. Zullen ze zich herpakken in de jacht op de bende van Simeco?
Reageert hier verder niemand op?
 
Reactiescore
559
Ik ga één keer reageren op alle aantijgingen. Mocht dat niet volstaan, is het jullie verlies. Ik vind het om eerlijk te zijn onbegrijpelijk dat ik plots een lynchkandidaat ben, want deed gewoon een nobele poging om serieus te spelen en andere mensen te betrekken. Volgende keer wacht ik wel gewoon af en kan ik net als jullie de meest actieve speler op het blok leggen.



Ik heb volgens mij duidelijk aangegeven waarom ik op Famdecibel doorging. Zwarte dood is uitzonderlijk, maar ook niet onmogelijk. Famdecibel liet het lijken alsof ze wist dat TLF zou doodvallen. Dat kan enkel als ze wolf is. Zwak argument, akkoord, maar er was geen enkel ander plausibel argument. Dus dat element gebruik ik dan om te zien hoe zij erop reageert en de rest erop gaat reageren.



Enerzijds lokte ik Fam uit haar tent, maar ik keek ook naar hoe al de rest erop zou reageren. Als je plots veel meeloopstemmen krijgt op Famdecibel, weet je dat er wat aan de hand is. Ook dat er niemand meeging is an sich info. Het kan er bijvoorbeeld op wijzen dat ze Elke vorm van interactie of reactie is informatie. Dat is de insteek van het voortdurend rondvragen.

Wat me is opgevallen, pende ik eerder al neer. Ik plaatste hierboven zelfs een link naar die post, dus heb het eigenlijk twee keer aangegeven. Maar je leest niet goed mee. Viel me eerder al op, daarom verdenk ik je er ook van slechtje te zijn.



Oké Nelis, bedankt alweer voor de bijdrage. Lekker meeloopstemmetje, ben je goed in.



Mijn stem stond voor deze post al niet meer op Fam... Vind je het gek dat ik wat vragen stel? Ik denk dat je intussen goed weet dat dit mijn speelstijl is. Dubieuze post vind ik het.
ik heb heel de dag gewerkt en mss over dingen heen gelezen. zou kunnen.
maar als dat me al gelijk een slechtje maakt is het merendeel van het speelveld slecht hier.
 
Reactiescore
723
Heel makkelijk minimaal 60% hiervan is wolf. Jij speelt precies hetzelfde als het potje dat je slechtje was en nonkel ook. Mike kan wolfje zijn moeilijk af te lezen. Fam speelt weird en dash speelt weird
Geweldige onderbouwing om niet op glenn te gaan.
 

DeletedUser40402

Guest
Goed, zoals het er nu naar uit ziet kan het wel eens zijn dat ik er uit ga (denk ik). Ga ook niet zo veel moeite meer doen me te verdedigen, maakt me weinig uit.

Nog even mijn verdere bevindingen op gevoel:

Slecht gevoel bij: ItsDash, materlotti, Ctrl Alt Delete, laila

Volg deze personen: nonkel jos, Timeforplanb, lyonn miketijger, jokersbrain (nouja, die laatste 2 zijn wel goed maar hebben beetje slechte logica dus daar mogen jullie kiezen)
 
Reactiescore
976
Lees de OP nog eens door en je ziet dat 'Simeco' de opperwolf is.
Je maakt je verdacht voor me, hele makkelijke reden om je stem van Lyonn af te halen, als je 'm terug zet vallen m'n verdenkingen van je af.

Ik vind dit juist in Fam haar voordeel pleiten. Moest Fam wolf zijn, gok ik dat ze zou weten dat ‘Simeco’ eigenlijk ‘infectiewolf’ is. Denk niet dat Fam zo’n toneeltje daarover zou spelen.
 
Reactiescore
1.279
Waarom Lyonn?

De theorie van jokersbrain op glenn draait voor een deel op zijn stem op lyonn en het daarna weer eraf halen. Idem bij andere verdachtmakingen. Mijn idee dan, stem eerst lyonn dan zien we wat dit verder betekend
 
Reactiescore
3.586
Even los van je glenn theorie. Die gast is toch keihard wolf. Kunnen we die niet beter doen dan glenn?
Ik bedoel hier lyonn voor de duidelijkheid

Ik weet het niet, kan ook tactiek zijn geweest dat Glenn even op een medewolf (Lyon ging) en dan later ging zeggen het een test was om dan mee op een ander te gaan. Lyon is zeker iemand die we in het oog moeten houden. Maar vind het nog moeilijk pijlen, heb meer vertrouwen in Glenn als wolf atm.

Heel makkelijk minimaal 60% hiervan is wolf. Jij speelt precies hetzelfde als het potje dat je slechtje was en nonkel ook. Mike kan wolfje zijn moeilijk af te lezen. Fam speelt weird en dash speelt weird

Ik speel allesbehalve als me potjes als wolf. Ik ga full speed modus dit potje zolang ik ideeën en inspiratie heb. Ik voel dat er een last van mijn schouders is gevallen, ben veel wolf geweest afgelopen potjes en telkens tot het einde mee gedaan. Ik weet hoe de wolf denkt, en Glenn past perfect in mijn theorie juist omdat ik hem hoog heb zitten als speler.

Zo goed als elk potje weer is het telkens het zelfde, we stemmen op iemand die verdacht gedrag vertoond en zo goed als elke keer zitten we er grandioos naast. Laten we keer letten op iemand die het wat slimmer aanpakt en daar eens voor kiezen (Glenn).

En nogmaals ik heb een last van mijn schouders ik kan vol vrijuit spelen en kies voor de aanval. Eerste keer ik als deftig als goedje speel en heb er zin in maar alsnog niets te verliezen dus full attack mode ^^
 
Reactiescore
3.586
Reageert hier verder niemand op?

Als Glenn wolf is en ik goed gezind ben dan ben ik bereid alle pagina's terug te lezen op wie een beetje op Capri zat te reageren. Dan kom ik wss op een lijst van 3 namen waar tussen de beul wel zal zitten. Mits ik dus goed gezind ben, anders ga ik depri doen en COD spelen.
 
Reactiescore
1.014
Ik heb zo m'n gevoel dat het een zeer impulsieve actie is geweest van wellicht iemand die Capri verdacht, ik heb zo m'n idee wie de beul is.
Materlotti bedoel je?
 
Reactiescore
1.537
Famdecibel je zet zo makkelijk je stem van Lyonn af zonder daar een reden voor te geven in je post. En de reden van Simeco als wolf en 'verspreking' is niet oke. Ik denk slechtjes tot nu toe: fam en lyonn. Ik houd m'n stem op Lyonn.
 
Reactiescore
1.279
Ik weet het niet, kan ook tactiek zijn geweest dat Glenn even op een medewolf (Lyon ging) en dan later ging zeggen het een test was om dan mee op een ander te gaan. Lyon is zeker iemand die we in het oog moeten houden. Maar vind het nog moeilijk pijlen, heb meer vertrouwen in Glenn als wolf atm.
Kan ik mee leven, maar het zegt om dezelfde reden nog niks over lyonn.


Mooie onderbouwing ook voor deze counter. Jij hebt er zin in. Dat zie je.
 
Reactiescore
559
pff ik heb geen idee.
ik vind dat er wel heel makkelijk op glenn wordt gegaan.

ik hou het op Nonkel
 
Reactiescore
1.707
Als Glenn wolf is en ik goed gezind ben dan ben ik bereid alle pagina's terug te lezen op wie een beetje op Capri zat te reageren. Dan kom ik wss op een lijst van 3 namen waar tussen de beul wel zal zitten. Mits ik dus goed gezind ben, anders ga ik depri doen en COD spelen.
kunnen wel potje warzone crossplay doen? ik op de pc jou dragen als jij op je ps4 aanmoddert?
 
Bovenaan