[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
723
ik zou voor glenn momenteel als goedje gaan en jokersbrain executeerder?

Voor mijn lynch twijfel ik even tussen ctrl alt, speeder, sule, stalov en west.
 
Reactiescore
999
Glenn die nu zo van die lijstjes maakt doet mij altijd een beetje twijfelen, maar zoals Joker zegt kunnen we uit de dood van Glenn veel halen.

En iedereen die hier zegt "ik vind dat er heel gemakkelijk om Glenn wordt gegaan" vind ik eigenlijk wel verdacht. Want Glenn zou perfect een goedje (statistisch gezien) kunnen zijn, en dan hebben al deze spelers een alibi achteraf.
 
Reactiescore
1.014
ik zou voor glenn momenteel als goedje gaan en jokersbrain executeerder?

Voor mijn lynch twijfel ik even tussen ctrl alt, speeder, sule, stalov en west.
Als dat laatste zo is over Joker. Dan speelt hij morgen anders.
 

DeletedUser40402

Guest
glenn485

weinig zin dat nonkel er vandaag uitgaat om dan morgen mij toch eruit te hebben. Nonkel kan veel meer betekenen voor dit potje.
 
Reactiescore
3.586
Kan ik mee leven, maar het zegt om dezelfde reden nog niks over lyonn.

Dat zien we dan morgen wel weer, mss wilt Lyon nog mee op Glenn gaan? Dan kunnen we daar ook de nodige conclusies nog uit trekken. Overigens noemde Glenn mij een goedje, dat vind ik ook zo typisch dat je de persoon die je aanvalt goedje noemt want komt altijd beter over dan dat je goedkoop tegen countert. Dus denk voor dag 1 prima lynch nu waar we veel kunnen uithalen, veel meer dan een Ctrl, Miketijger of Lyon.
 
Reactiescore
559
ja want dat is geen makkelijke stem?

goed vvhaaren

sorry Glenn485
ben er helemaal niet van overtuigd, maar ik kan niet anders
ik vond hem behoorlijk moeilijk :eek:
maar jij speelt altijd zo vragend en vorige keer zat ik met mijn gevoel helemaal verkeerd bij jou toen vertrouwde ik je en was je slechtje.
dus denk draai het nu eens om en ga niet op mn gevoel af :p
 
Reactiescore
264
Dat zien we dan morgen wel weer, mss wilt Lyon nog mee op Glenn gaan? Dan kunnen we daar ook de nodige conclusies nog uit trekken. Overigens noemde Glenn mij een goedje, dat vind ik ook zo typisch dat je de persoon die je aanvalt goedje noemt want komt altijd beter over dan dat je goedkoop tegen countert. Dus denk voor dag 1 prima lynch nu waar we veel kunnen uithalen, veel meer dan een Ctrl, Miketijger of Lyon.

Waarom zou ik stemmen op iemand die 100% goedje is rare redenatie
 
Reactiescore
3.586
Afhankelijk van de rol van glenn, gaat joker het moeilijk krijgen morgen.

Als ik wolf ben weet ik dat Glenn goedje is en weet ik dat ik een groot risico neem. Maar ben een normale burger dus i take the risks. Ik ben mogelijk morgen het ideale lynch target voor de wolven.
 
Reactiescore
976
Laila, CTRL of Mike wil in op stemmen. Glenn niet.

Evenwel totaal geen idee of dit nog iets uitmaakt. Zit op gsm, dus overzicht is moeilijk.
 
Bovenaan