[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

Reactiescore
3.586
Ik begrijp dat je de tekst verwarrend vind, ik heb namelijk jouw denkwijze even opnieuw uitgeschreven en deze is inderdaad verwarrend.

Ik snap dat je mijn tekst als onzin wil afdoen of onlogisch zodat niemand volgt.


Dat jij zo als wolf zou spelen maakt me op zich niet zo veel uit, degene die al met mij als wolf gespeeld hebben weten dat ik veel voorzichtiger speel en me gewoon afzijdig hou. Nu moet ik niet voorzichtig spelen dus ga ik er gewoon vol in. Lynch, lunch, wat ik ook ben maakt me op zich niet uit dus probeer ik zoveel mogelijk info in het potje te dumpen door anderen uit hun kot te halen. Daarom ga ik nu ook niet meer op jou antwoorden, want dit wordt een welles nietes discussie tussen (ik denk) 2 goedjes die enkel de wolven zullen helpen.


Dus mensen kennen jouw als wolf als je afwachtend speelt? Nauw ideale moment om eens van tactiek te veranderen anders vangen ze je wel heel snel. Dat vind ik dus een tegen argument van niks.
 
Reactiescore
1.577
@altijd bezig dus je plaatst je lynchstem op me omdat ik vragen stel, maar uit die antwoorden geen conclusies kan trekken?

Wat dan met al die mensen die geen vragen stellen, maar ook geen conclusies trekken (pak em beet jezelf bijvoorbeeld)?
 
Reactiescore
293
Ik vind het moeilijk om te kiezen, ik zie hier spelers op Nonkel gaan wat ik niet echt kan begrijpen. Hij probeerde het potje wel in gang te zetten waar anderen veel meer bezig waren met trollen.

Ik kijk nog even op wie ik mijn lynchstem zet.
 
Reactiescore
3.586
Ik vind Nonkel jos een veel te makkelijk typisch lynch dag 1. Alsof een wolf zoveel en zo opvallend vragen gaat stellen tegen jan en alleman. Wolven zijn veel slimmer dan dat. Laten we geen lynch verspillen op basis van deze argumenten.

Gewoon lynch op Glenn zetten, iemand die het spel veel slimmer speelt maar gevangen is. Nonkel Jos is way to easy.
 
Reactiescore
61
@altijd bezig dus je plaatst je lynchstem op me omdat ik vragen stel, maar uit die antwoorden geen conclusies kan trekken?

Wat dan met al die mensen die geen vragen stellen, maar ook geen conclusies trekken (pak em beet jezelf bijvoorbeeld)?
Ik heb geen vragen gesteld maar wel een conclusie getrokken en daarom plaats ik mijn stem, is een klein verschil met wat jij zegt dat ik doe.
Verder heb ik in tegenstelling tot anderen (zoals je in je vorige post benoemt) geen ervaring met jou in een potje voor zover ik weet, ik kijk dus enkel naar dit potje.

Maar de avond is nog jong en kan nog alle kanten uit gaan als ik iets anders zie waar mijn gevoel meer van zegt dat het een slechtje is.
Voor nu sta jij boven aan mijn lijstje gevolgd door Joker en/of Glenn.
 

DeletedUser40402

Guest
Volgende keer wacht ik wel gewoon af en kan ik net als jullie de meest actieve speler op het blok leggen.

Goed idee, volgende keer ga ik ook maar gewoon weer mijn 1 postje per dag doen, iets proberen forceren is blijkbaar wolfs!

Mijn stem zet ik voorlopig op Lyonn ik vind hem aardig vaag doen. Al richt ik mij ook vandaag op famdecibel die zich ook vreemd gedraagd.
Heb je zeker een punt, maar ik acht zeker mijn stem twijfelachtig. Dus vanavond ga ik nog eens goed kijken of ik iets opmerkelijks zie.
Mijn lynchstem verwijder ik op Lyonn ben verre van overtuigd dat we hier iets aan gaan hebben.

Maargoed, mijn stem gaat naar Ctrl Alt Delete, snel meegaan als er iemand verdacht wordt, zichzelf proberen indekken om dan nadat meerdere mensen het stemmen op lyonn gek vinden snel zijn stem ook weg te doen. Beginnend wolfje die niet weet hoe hij moet reageren om niet verdacht te worden.
 
Reactiescore
3.586
De avond is niet meer jong, over een dik halfuur is de DL al. Het is nu de moment om je stem op wat beters te zetten. Minstens 5 'bewezen' goedjes als Glenn wolf blijkt. Wat een start zou dat zijn.
 
Reactiescore
3.586
Maargoed, mijn stem gaat naar Ctrl Alt Delete, snel meegaan als er iemand verdacht wordt, zichzelf proberen indekken om dan nadat meerdere mensen het stemmen op lyonn gek vinden snel zijn stem ook weg te doen. Beginnend wolfje die niet weet hoe hij moet reageren om niet verdacht te worden.


Makkelijke stem weer. Ctrl komt zo hard als een goedje over, nieuwe speler die niet echt weet op wie hij moet stemmen en makkelijk meeloopt. Herkenbaar voor zeer vele wss.
 
Reactiescore
723
Ik vind het punt zelf van westkip niet sterk, eerder waarom heeft miketijger de drang om mee te trollen. Trollen is een van de makkelijkste manier om activiteit te laten zien zonder echt inbreng te geven in het potje.

Ik snap capri haar redenering wel tegen nonkel en vind dat nonkel makkelijk stemt op fam (zeker na zijn ongenoegen tegen fam in dt). Iedereen kan vragen stellen zonder er conclusies aan vast te maken, toch vind ik het in zijn voordeel spreken dat hij ook zegt nergens conclusies te kunnen trekken.

Lyonn speelt weer raar, niks nieuws. Kan beide kanten opgaan.

Voor nu miketijger
Ik weet niet of ik mijn trolls moeten verdedigen of niet. Ik ben volgens mij al serieus genoeg geweest deze vooravond/avond
Het is ook sneu om niets te zeggen vind ik.

kwas zuipen en ik heb volk over ; en een enorm actieve WvW speler ben ik ook nooit geweest. Kwaliteit boven kwantiteit.
Yes okay, maar heb je nog iemand buiten fam ofzo?
(Je mag het me ook morgen pas vertelen als je nu volk over hebt.

Lyon is geen bewezen goedje maar omdat Glenn zo fel op hem ging maar terug krabbelt nadat mensen volgen. Stel Glenn is lynch en blijkt een wolf dan zijn eigenlijk Lyon en zelfs Miketijger voor mij redelijk bewezen goedjes omdat Glenn (een wolf) hen viseert. Wat ik een wolf in deze situatie niet zie doen op een medewolf.
Ik zou dan juist als glenn wolf is en terugkrabbelt, lyonn als medewolfje zetten? aangezien glenn geen wolf wil lynchen.
En als westkip mij en lyonn hetzelfde benoemt, dan zou ik mezelf ook als wolf neerzetten.
Maja, da kiezen jullie zelf.
 
Reactiescore
3.586
Ik zou dan juist als glenn wolf is en terugkrabbelt, lyonn als medewolfje zetten? aangezien glenn geen wolf wil lynchen.
En als westkip mij en lyonn hetzelfde benoemt, dan zou ik mezelf ook als wolf neerzetten.
Maja, da kiezen jullie zelf.

Glenn had zijn stem op Lyon ook gewoon laten staan omdat het een mooie lynch stem was. Echter volgde al snel enkele mensen en dreigde Lyon lynch te worden, en als Lyon goedje bleek zouden mensen naar hem kijken. Een wolf wilt in mijn ogen een degelijke lynch stem plaatsen op een persoon die geen lynch zal worden. Omdat niemand echt naar je zal kijken dan. Daarom veranderde Glenn zijn tactiek weer zoals ik uitlegde.
 
Reactiescore
293
Haha zo makkelijk dit @glenn485 dus omdat ik erg in twijfel ben op wie ik moet stemmen zet je me op mij een lynch. Ik ben zoekende en ik vond Lyonn vaag reageren, dus was toen voor mij een reden voor een lynchstem. Ik heb vanavond weer gelezen maar toen twijfelde ik of Lyonn een goede keuze was. Jij was zo overtuigd van Lyonn als wolf maar wijkt daar ook van af?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zou dan juist als glenn wolf is en terugkrabbelt, lyonn als medewolfje zetten? aangezien glenn geen wolf wil lynchen.
En als westkip mij en lyonn hetzelfde benoemt, dan zou ik mezelf ook als wolf neerzetten.
Maja, da kiezen jullie zelf.

Ik heb er eerlijk gezegd geen probleem mee medewolven te lynchen als ik wolf ben, zo heb ik juist mijn beste potje gewonnen. Bewezen goedjes omdat x en y er op stemmen moet je daarom altijd met een korreltje zout nemen. Mooi argument als de speler in kwestie niet zo'n goede speler is of minder ervaren maar de betere spelers smijten er gewoon hun medewolven uit als het moet.
 
Reactiescore
264
Heel leuk en aardig maar ik zie Glenn niet als een wolf. Ik ben bereid mee te gaan op miketijger, famdecibel en nonkel jos

E: jokersbrain en dash ben ik ook bereid op te gaan
 
Reactiescore
1.707
Anonieme beul dag 2

de anonieme beul liep door het dorp met zijn bappos masker op dus iedereen wist dat het bappos was. Maar niet wie eronder zit.
oh wat spannend dacht men, die man is levensgevaarlijk zodra hij toeslaat komt het niet meer goed met het slachtoffer.
En dat bleek zeker zo te zijn. Bappos was een ware wereldverbeteraar dat kan je straks wel stellen, want hij ging corona te lijf met zijn bijl.
te weten capricorona. De wereld was verlost van corona ook wel de heks.
dus na bietje valt hier al de 2e speciale rol aan de kant van het kwaad. Zullen ze zich herpakken in de jacht op de bende van Simeco?
 
Bovenaan