[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.279
En dit wil BM worden... flapdrol.
Waarom twijfelen of dat dit iemand zijn / haar eerste potje is...
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat zijn verhaal niet klopt met wat ii in het topic zie. Oftwel het zaakje stinkt. Meestal betekent dit een wolf..
 

DeletedUser17472

Guest
Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.
 
Reactiescore
1.707
Ik weet niet waarom maar elke reactie die in mijn hoofd komt is niet gepast om hier te plaatsen.
Maar zonder dollen, ik laat mijn stem op Capri staan zolang ze zich niet als slechtje gaat profileren in mijn ogen.
(al kan een beetje slecht wel lekker zijn)

altijd bezig

deze post (zie bijna onzichtbare tekst) is echt zo iets wat een wolf doet die lekker in zijn vel zit. tegen het arrogante aan zelfs!!
 
Reactiescore
1.804
Zozo eindelijk kan ik er ook aan beginnen!
Uiteraard heb ik in menig spelletje mijn waarde bewezen dus stem voor BM gerust op mij :smile: :smile:
Verder al kort enkele zaken die mij opvielen :wink::wink:

Net eens vite fait die rollen doorgenomen en BM blijkt dus eigenlijk een heel nutteloze functie te zijn als je het mij vraagt. Slechts één stem. Die alsnog doorslaggevend is oké, maar waarom zouden we het ons moeilijk maken door zo'n lynch te spannend te maken hé.

En plus, geen bommenwolf dus veel verantwoordelijkheid zal er precies niet hoeven genomen te worden.

Desondanks vind ik dat jullie puga (zeg maar poega, met harde g, indien je mij luidop wenst te benoemen) zeker een kans verdient om zich te bewijzen. Blauw staat me overigens zeer goed, dus mooi meegenomen!
Waarom wil je zo graag een - naar eigen zeggen - heel nutteloze functie bekleden?
Ik stem op Materlotti omdat ik hem het afgelopen potje heel scherp vond starten. Zou hem wel eens aan de leiding willen zien in een potje.
Denk je dat materlotti BM moet zijn om de leiding te kunnen nemen?
Omdat je het zo lief vraagt:



Onze nieuwe speler vvhaaren trekt onmiddellijk de "beginnend speler" kaart, daarmee proberend om anoniem als een mak lammetje de menigte te volgen. Maakt vervolgens een heel nutteloze opmerking "hard tegen hard", iedereen weet dat het BM schap niet zo veel voorstelt en dat het vooral een manier is om jezelf wat te profileren, dus slaat nergens op. Zegt iets omdat hij iets wil en moet zeggen maar er zit niets in.



Natuurlijk niet. Als een BM wil je dat je de kudde in de juiste richting kunt drijven, en niet om te "controleren" en te zorgen dat het voorspelbaar is.
Hm hm dit lezende vind ik dat jij nogal makkelijk je pijlen richt op een vermoedelijk nieuwe speler. Iemand die zichzelf niet goed kan verdedigen.
Als jullie het per se willen weten, Capricorno is de reden dat ik mee speel. Ze had het erover dat ze speelde en zei dat ik een keer mee moest doen.

De jargon is ook niet zo moeilijk als je ter voorbereiding een aantal forums hebt gelezen...
Welke forums heb je gelezen als ik vragen mag?
Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.
Ben jij wolf?
 
Reactiescore
1.014
Alles even teruggelezen

Capri meteen met drie gatlikkers achter zijn naam, staat alvast genoteerd.
Capri die ervaren is bewezen en daardoor gelijk stemmen krijgt heeft niks met gatlikkers (?) te maken.

Net eens vite fait die rollen doorgenomen en BM blijkt dus eigenlijk een heel nutteloze functie te zijn als je het mij vraagt. Slechts één stem. Die alsnog doorslaggevend is oké, maar waarom zouden we het ons moeilijk maken door zo'n lynch te spannend te maken hé.

En plus, geen bommenwolf dus veel verantwoordelijkheid zal er precies niet hoeven genomen te worden.

Desondanks vind ik dat jullie puga (zeg maar poega, met harde g, indien je mij luidop wenst te benoemen) zeker een kans verdient om zich te bewijzen. Blauw staat me overigens zeer goed, dus mooi meegenomen!
Jaloers is wat jij ervan maakt, dus eerder zwaktebod imo. Het beschrijven als 'agressief' ook eerder dramatisch uit de lucht geplukt. Het stemt me wel positief dat je er niet voor terugdeinst mensen te gaan aanvallen. Is wel wat ik in een BM zoek, ben ook zo iemand.

Waarom zoek je wat in een BM,een functie die je na goed inlezen toch niet zo functioneel vindt.
Wel het verhaal gelezen hebben en weten waar je op je jaagt, maar niet de rolomschrijving. Of zou de wolvenchat dit keer geen wolvenchat heten, maar revolutionistenchat .. En zat dat woord goed in jouw vocabulaire

Hou wel van dit wasmiddel zijn stijl, desondanks ken ik hier vooralsnog nog niemand en vertrouw ik enkel mezelf. Mijn stem heb je nog niet mijn beste!

Ook je medewolven niet?

Ik stem op Materlotti omdat ik hem het afgelopen potje heel scherp vond starten. Zou hem wel eens aan de leiding willen zien in een potje.

Heeft een BM wel eens echt de leiding gehad?

Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....


Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!

Jammer dat je hier gelijk op gepakt wordt, ik herken hier veel van mezelf in...2 potjes terug.

Discriminatie is toch nooit positief?

Jouw 1e en enige post. Ben je al zo relaxt en alwetend, dat deze inbreng voldoende is voor vandaag? Ik vind het verdacht!

oke?!
Is dit weer zo’n “Opgang-breng-stem”?!


Als jullie het per se willen weten, Capricorno is de reden dat ik mee speel. Ze had het erover dat ze speelde en zei dat ik een keer mee moest doen.

De jargon is ook niet zo moeilijk als je ter voorbereiding een aantal forums hebt gelezen...

Ik hoop niet potje #300 :p

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat zijn verhaal niet klopt met wat ii in het topic zie. Oftwel het zaakje stinkt. Meestal betekent dit een wolf..

Dit klopt ook niet..ben jij dan een wolf?

Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.

Je maakt je erg verdacht met deze uitspraak.
 
Reactiescore
1.014
Ik weet niet waarom maar elke reactie die in mijn hoofd komt is niet gepast om hier te plaatsen.
Maar zonder dollen, ik laat mijn stem op Capri staan zolang ze zich niet als slechtje gaat profileren in mijn ogen.
(al kan een beetje slecht wel lekker zijn)
Ik zie die witte regel nu pas, door eerder citaat hierboven.

blegh. Ik weet nog niet wat ik van die uitspraak moet vinden, maar waarderen doe ik het niet. Niet duidelijk genoeg om op te vallen, maar wel duidelijk genoeg om uiteindelijk gelezen te worden.
 
Reactiescore
1.014
Candiu en materlotti slechtje ze posten snachts?

Dat heet werkontwijkgedrag. Als ik ga slapen is het volgende een werkdag. Als ik niet ga slapen,komt de werkdag niet dichter bij :p
 
Reactiescore
167
Ik respecteer uw initiatiefname materlotti en moet zeggen dat vvhaaren zijn postje mij ook eventjes deed daveren van achterdochtigheid. Desondanks wil ik hem wel op zijn woord geloven dat het zijn eerste potje is en ergo vind ik het dan wel normaal dat je ervoor kiest een passieve houding aan te nemen.

Ik zou willen concluderen zijn wolvenpostje als genoteerd te beschouwen en laat ons zien wat deze lynchstem teweeg brengt.
Goh, op iemand stemmen die arrogant uit de hoek komt, maar dat makkelijk anderen verwijt vind ik alvast geen goed idee. Geen goed gevoel bij onze Capri, dus stem op mij ! Newbies united godverdomme.

Bovendien kan het geen kwaad om vreemde zaken te zien in dit spel, meestal valt daar wel het één en het andere uit af te leiden. Materlotti zegt daar volgens mij weinig verkeerd.
Hij is bezweken onder de druk mijn beste Materlotti. Geniaal, we komen in de mindfuck van de newbie terecht.


Ben ik de enige waarbij de alarmbellen echt extreem hard afgaan bij @puga ?
 
Reactiescore
1.014

DeletedUser17472

Guest
ItsDash Ik zeg je eerlijk dat dit mijn eerste potje weerwolven is op dit forum en online.
Ik geloof er niks van, anders ben je een natuurtalent.
Haha
Zoals ik al zei, was het niet veel meer dan een balletje opgooien.

Er is op dit moment nog niks te zeggen wie wat is. Je moet iemand vertrouwen op blinde tekst....
Ik heb geen reden om iemand van de mensen die zich tot nu toe verkiesbaar stelden te geloven. Echter Materlotti en ItsDash vallen mij gelijk aan...
Ja, logisch als je niet overkomt als nieuw.
Zozo eindelijk kan ik er ook aan beginnen!
Uiteraard heb ik in menig spelletje mijn waarde bewezen dus stem voor BM gerust op mij :smile: :smile:
Verder al kort enkele zaken die mij opvielen :wink::wink:


Waarom wil je zo graag een - naar eigen zeggen - heel nutteloze functie bekleden?

Denk je dat materlotti BM moet zijn om de leiding te kunnen nemen?

Hm hm dit lezende vind ik dat jij nogal makkelijk je pijlen richt op een vermoedelijk nieuwe speler. Iemand die zichzelf niet goed kan verdedigen.

Welke forums heb je gelezen als ik vragen mag?

Ben jij wolf?
Wat denk je, ik stel fam dezelfde vraag? Nee.
Je maakt je erg verdacht met deze uitspraak.
Waarom?
Ben ik de enige waarbij de alarmbellen echt extreem hard afgaan bij @puga ?
Nee, bij mij ook. Hij is veel te agressief. Wek een landgenoot. Hij spreekt netjes.
 

DeletedUser82968

Guest
De visjes hebben gebeten, mooizo, hopelijk leert het me wat. Zal het topic nu eens doornemen.
 
Bovenaan