[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
998
Positieve discriminatie bestaat natuurlijk wel, bijvoorbeeld als een vrouw met dezelfde diploma's, dezelfde soft skills en dezelfde ervaring een job aangeboden krijgt en een man niet simpelweg omdat er in het bedrijf weinig vrouwen zijn. Een analogie die hier duidelijk van toepassing is, aangezien onze Capricorno heel wat BM stemmen krijgt.

Daarom wil ik nogmaals herhalen. Volg je verstand en laat je leiden door deze ervaren rot! Aangezien ik hier vragen zag naar een plan van aanpak: ik ben voorstander van een directe strategie. Bij de minste verdachte actie onmiddellijke met de voet vooruit potentiële wolven in het nauw drijven want zoals het gezegde zegt: een wolf in het nauw maakt rare sprongen.

Stem wijs! Stem slim! Stem doordacht! Stem materlotti.
 
Reactiescore
1.286
Hoef het niet op te zoeken, kom er toch gewoon eerlijk voor uit dat het zo is.
Positieve discriminatie bestaat natuurlijk wel, bijvoorbeeld als een vrouw met dezelfde diploma's, dezelfde soft skills en dezelfde ervaring een job aangeboden krijgt en een man niet simpelweg omdat er in het bedrijf weinig vrouwen zijn. Een analogie die hier duidelijk van toepassing is, aangezien onze Capricorno heel wat BM stemmen krijgt.

Het onderliggende probleem dat als je zo stemt is dat het de positie van de vrouw onderdrukt juist door de positieve discriminatie. Er gaan dan verwijten komen dat het komt omdat capri vrouw is dat ze bm moet worden terwijl het juist haar kwaliteiten zijn. De argumentatie van je stem is hiermee een afbreuk op haar positie als kanidaat voor bm. Capri wordt nu automatisch een excuus truus.

Concluderend door altijd bezig is capri nu een excuus truus. Stem dus dash en wees je verzekerd van een bm gekozen op inhoud.

Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....


Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!

PvA is heel simpel. Op een objectieve beschouwende manier probeer ik duidelijkheid te scheppen in verwarrende tijden die ons nog te wachten staan. Voorbeeld van mijn kwaliteiten bijvoorbeeld het vorige potje na de lynch van maretan dat ik voor de deadline al de situatie uiteenzetten waardoor men in rust nogmaals de informatie door kon nemen en we al snel door hadden hoe de nacht gelopen moest zijn. Ondanks dat er dit potje geen verhullende rollen zijn, denk dat ik op deze wijzen wederom een bijdrage kan leveren.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....

Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!

Hoezo zou je je nog onthouden van stemmen? Ik eis eigenlijk gewoon dat je op mij stemt..

Positieve discriminatie bestaat natuurlijk wel, bijvoorbeeld als een vrouw met dezelfde diploma's, dezelfde soft skills en dezelfde ervaring een job aangeboden krijgt en een man niet simpelweg omdat er in het bedrijf weinig vrouwen zijn. Een analogie die hier duidelijk van toepassing is, aangezien onze Capricorno heel wat BM stemmen krijgt.

Je trekt hier dus gelijk de conclusie dat de mannen even gekwalificeerd zijn voor het BM-schap, dat terwijl je de meeste spelers amper kent en dus niet weet of dat zo is. Dat is pas raar!

Maar verder ben ik het wel met Jannes eens, weinig nuttige discussie. Stem gewoon op wie je wil en laten we geslacht er verder maar ff buiten laten xD
 
Reactiescore
1.014
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2265087

Guest
Wees maar zeker dat je dat nog gaat horen ;)

Bij deze ben ik er ook weer, bm wil ik ook wel een keertje zijn. ^^ tenzij een beul ineens daar anders overdenkt uiteraard xD

Capricorno

Hey, we spelen eindelijk eens een keer een spel samen! Ik was al een paar potjes van plan op jou te stemmen omdat je goed speelde, zeker in #300, alleen we speelden de laatste paar potjes niet samen. Dus bij deze dan eindelijk: Tigor
 
Reactiescore
5
Hoezo zou je je nog onthouden van stemmen? Ik eis eigenlijk gewoon dat je op mij stemt..
Je eist?

Bij de minste verdachte actie onmiddellijke met de voet vooruit potentiële wolven in het nauw drijven want zoals het gezegde zegt: een wolf in het nauw maakt rare sprongen.
Wil je niet voorkomen dat er juist rare dingen gebeuren? Als goede burgemeester zou je juist willen dat er alles gecontroleerd en voorspelbaar blijft...
 
Reactiescore
998
Verklaar je nader?

Omdat je het zo lief vraagt:

Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....

Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!

Onze nieuwe speler vvhaaren trekt onmiddellijk de "beginnend speler" kaart, daarmee proberend om anoniem als een mak lammetje de menigte te volgen. Maakt vervolgens een heel nutteloze opmerking "hard tegen hard", iedereen weet dat het BM schap niet zo veel voorstelt en dat het vooral een manier is om jezelf wat te profileren, dus slaat nergens op. Zegt iets omdat hij iets wil en moet zeggen maar er zit niets in.

Je eist?

Wil je niet voorkomen dat er juist rare dingen gebeuren? Als goede burgemeester zou je juist willen dat er alles gecontroleerd en voorspelbaar blijft...

Natuurlijk niet. Als een BM wil je dat je de kudde in de juiste richting kunt drijven, en niet om te "controleren" en te zorgen dat het voorspelbaar is.
 
Reactiescore
5
Het feit dat dit mijn eerste potje is, is toch niet raar om te zeggen?

Persoonlijk vind ik dat het, zeker in het begin, mensen er inderdaad hard in gingen voor een simpele BM. Verder had ik geen ander plan om eens een klein balletje op te gooien om te kijken wat er zou gebeuren...


Voor iemand die een BM wil worden, vind ik eerlijk gezegd dat je wel snel conclusies trekt op basis van een aantal berichtjes dat op één hand te tellen is....

Capricorno
 

DeletedUser82968

Guest
Ik respecteer uw initiatiefname materlotti en moet zeggen dat vvhaaren zijn postje mij ook eventjes deed daveren van achterdochtigheid. Desondanks wil ik hem wel op zijn woord geloven dat het zijn eerste potje is en ergo vind ik het dan wel normaal dat je ervoor kiest een passieve houding aan te nemen.

Ik zou willen concluderen zijn wolvenpostje als genoteerd te beschouwen en laat ons zien wat deze lynchstem teweeg brengt.
 
Reactiescore
998
Het feit dat dit mijn eerste potje is, is toch niet raar om te zeggen?

Persoonlijk vind ik dat het, zeker in het begin, mensen er inderdaad hard in gingen voor een simpele BM. Verder had ik geen ander plan om eens een klein balletje op te gooien om te kijken wat er zou gebeuren...


Voor iemand die een BM wil worden, vind ik eerlijk gezegd dat je wel snel conclusies trekt op basis van een aantal berichtjes dat op één hand te tellen is....

Capricorno

Ik dacht dat je als nieuwe speler van plan was te wachten met je BM stem uit te brengen tot er een plan van aanpak was? Kun je even vertellen waarom je van gedacht ben veranderd? En waarom ga je voor Capricorno?
 

DeletedUser82968

Guest
Je eist?


Wil je niet voorkomen dat er juist rare dingen gebeuren? Als goede burgemeester zou je juist willen dat er alles gecontroleerd en voorspelbaar blijft...
Goh, op iemand stemmen die arrogant uit de hoek komt, maar dat makkelijk anderen verwijt vind ik alvast geen goed idee. Geen goed gevoel bij onze Capri, dus stem op mij ! Newbies united godverdomme.

Bovendien kan het geen kwaad om vreemde zaken te zien in dit spel, meestal valt daar wel het één en het andere uit af te leiden. Materlotti zegt daar volgens mij weinig verkeerd.
 
Reactiescore
1.286
Het feit dat dit mijn eerste potje is, is toch niet raar om te zeggen?

Persoonlijk vind ik dat het, zeker in het begin, mensen er inderdaad hard in gingen voor een simpele BM. Verder had ik geen ander plan om eens een klein balletje op te gooien om te kijken wat er zou gebeuren...


Voor iemand die een BM wil worden, vind ik eerlijk gezegd dat je wel snel conclusies trekt op basis van een aantal berichtjes dat op één hand te tellen is....

Capricorno

Dit is echt overduidelijk niet je eerste potje.
Ga je ons vertellen wat je historie is of niet?
 
Bovenaan