[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
61
Komaan AB, laat het sterke geslacht maar eventjes de boel in handen nemen, ik raad je wijselijk aan nog een switcheke te maken.
Ik weet niet waarom maar elke reactie die in mijn hoofd komt is niet gepast om hier te plaatsen.
Maar zonder dollen, ik laat mijn stem op Capri staan zolang ze zich niet als slechtje gaat profileren in mijn ogen.
(al kan een beetje slecht wel lekker zijn)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mag een BM stem op jezelf wel? :p

Het mag wel, je zou het wel een beetje .. arrogant en/of egoïstisch kunnen noemen.

Nogmaals de boodschap dat claimen UIT staat. Enige wat je mag vermelden is dat je tot het 'goedjes' of 'slechtjes' kamp behoort. Bij alle andere soort claims val je onherroepelijk dood vanaf dat de leiding het leest. Ook randgevallen = dood voor ons. Jullie zijn gewaarschuwd.

@ItsDash ;)

Capri meteen met drie gatlikkers achter zijn naam, staat alvast genoteerd.

Jaloers dat ze niet op jou stemmen ofzo? Je bent wel heel erg agressief bezig met die BM stemmen, terwijl het zoals je zelf al zei, eigenlijk maar heel weinig uitmaakt.
 

DeletedUser82968

Guest
Jaloers is wat jij ervan maakt, dus eerder zwaktebod imo. Het beschrijven als 'agressief' ook eerder dramatisch uit de lucht geplukt. Het stemt me wel positief dat je er niet voor terugdeinst mensen te gaan aanvallen. Is wel wat ik in een BM zoek, ben ook zo iemand.
 
Reactiescore
656
Waarom pakken we niet de middenweg en stemmen we voor mij?
Hebben beide kampen niks om over te ruziën!
 
Reactiescore
1.271
Lijkt me duidelijk na de laatste 3 potjes dat ik het BM schap verdien. daarom zal ik mij vanaf dit potje voortaan beschikbaar gaan stellen als BM.

@Candiu je hoeft dus niet op de eerste de beste te stemmen.
@JokersBrain je hebt ook richting mij nog een schuld open staan. kom je die dit potle inlossen of doe je dat volgende keer,
@altijd bezig , echte emancipatie bereik je pas door vrouwen op kwaliteit te beoordelen en dus niet op het vrouw zijn. Om die reden kan je beter nu je stem op mij plaatsen zodat je niet de schijn tegen hebt.
@puga je bent nieuw maar je kan beter niet op jezelf stemmen maar op mij. dat is echt beter.

Rest mij om zelf een BM stem te plaatsen. Capricorno vind ik een waardig alternatief voor mezelf.
 
Reactiescore
167
jaja we gaan weer wolfjes slopen
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lijkt me duidelijk na de laatste 3 potjes dat ik het BM schap verdien. daarom zal ik mij vanaf dit potje voortaan beschikbaar gaan stellen als BM.

@Candiu je hoeft dus niet op de eerste de beste te stemmen.
@JokersBrain je hebt ook richting mij nog een schuld open staan. kom je die dit potle inlossen of doe je dat volgende keer,
@altijd bezig , echte emancipatie bereik je pas door vrouwen op kwaliteit te beoordelen en dus niet op het vrouw zijn. Om die reden kan je beter nu je stem op mij plaatsen zodat je niet de schijn tegen hebt.
@puga je bent nieuw maar je kan beter niet op jezelf stemmen maar op mij. dat is echt beter.

Rest mij om zelf een BM stem te plaatsen. Capricorno vind ik een waardig alternatief voor mezelf.

Wat voor memorabels heb je de afgelopen drie potjes dan gedaan dat je het BMschap verdient? :O
 
Reactiescore
987
Ik stel mij wederom kandidaat als burgemeester. Ik denk dat ik mij in die 2 prachtige levende dagen van vorige editie bewezen heb als fantastische wolvenvanger. Het argument van frisse wind kan ik dit keer moeilijker gebruiken maar ik als jullie kiezen voor een combinatie van ervaring, activiteit en gezond boerenverstand: stem materlotti!
 

DeletedUser82968

Guest
Hou wel van dit wasmiddel zijn stijl, desondanks ken ik hier vooralsnog nog niemand en vertrouw ik enkel mezelf. Mijn stem heb je nog niet mijn beste!
 
Reactiescore
167
Ik stem op Materlotti omdat ik hem het afgelopen potje heel scherp vond starten. Zou hem wel eens aan de leiding willen zien in een potje.
 
Reactiescore
61
Lijkt me duidelijk na de laatste 3 potjes dat ik het BM schap verdien. daarom zal ik mij vanaf dit potje voortaan beschikbaar gaan stellen als BM.

@Candiu je hoeft dus niet op de eerste de beste te stemmen.
@JokersBrain je hebt ook richting mij nog een schuld open staan. kom je die dit potle inlossen of doe je dat volgende keer,
@altijd bezig , echte emancipatie bereik je pas door vrouwen op kwaliteit te beoordelen en dus niet op het vrouw zijn. Om die reden kan je beter nu je stem op mij plaatsen zodat je niet de schijn tegen hebt.
@puga je bent nieuw maar je kan beter niet op jezelf stemmen maar op mij. dat is echt beter.

Rest mij om zelf een BM stem te plaatsen. Capricorno vind ik een waardig alternatief voor mezelf.
Ik stem over het algemeen uitsluitend op vrouwen, zie het maar als een stukje positieve discriminatie ofzo.
 
Reactiescore
5
Als beginnend speler, eerste potje op dit forum , moet ik zeggen dat het hard tegen hard gaat in het geval van de BM....


Ik onthoud mij nog van stemmen en ik wacht op een plan van aanpak!
 
Reactiescore
1.271
Ik stem over het algemeen uitsluitend op vrouwen, zie het maar als een stukje positieve discriminatie ofzo.
Positieve discriminatie is nog steeds discriminatie altijd bezig. Zoek het maar op. Je kan het een ander naampje geven, maar het is wat het is.
 
Reactiescore
1.271
Dash dacht wel logisch na en vond hem gewoon goed spelen vorig potje. Andere potjes niks mentionable gedaan tho.
Potje daarvoor was ik slechtje en heb ik meermaals me keutel ingeslikt omdat ik bang was anders een slechtje eruit te stemmen. Op het eind met de gamechanger gekomen waar @tigornog steeds pissig over is :D

Potje daarvoor zat ik goed met mijn lijstje de laatste dag maar heb ik me door capri laten omlullen om op de andere optie te gaan. Voet bij stuk had een wolf geweest en dan was ik redelijk zeker dat gezien mijn rol toen er nog leuke dingen hadden kunnen gebeuren.
 
Bovenaan