[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.014
Ik ben zoooo trots ;)
Maar je voelde je wel aangesproken/aangevallen

iets met een kat in t nauw maakt gekke sprongen.
 
Reactiescore
1.804
Ah, de focus verleggen op iemand die er niet voor terugdeinst zich te tonen door drie postjes te quoten en vervolgens niets van motivatie er aan toe te voegen. Aangezien het hier niet vd gewoonte is om op jezelf te stemmen acht ik de kans bestaande dat er een wolfje tussen de BM-openers zou kunnen zitten. GreenGang past wel in dit plaatje.
Ik weet niet of dit naar mij gericht is?
Bovendien mag je ook gewoon op mijn vraag antwoorden hoor. Waarom wil jij graag BM worden als het een heel nutteloze functie is?
 

DeletedUser82968

Guest
Ik weet niet of dit naar mij gericht is?
Bovendien mag je ook gewoon op mijn vraag antwoorden hoor. Waarom wil jij graag BM worden als het een heel nutteloze functie is?

Nee naar GG, ik moet nog een beetje wennen aan dit forum, begrijp dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt, is mijn fout. Antwoord op jouw vraag in dezelfde post, maar boven jouw quote.
 

DeletedUser82968

Guest
Ik ben zoooo trots ;)
Maar je voelde je wel aangesproken/aangevallen

iets met een kat in t nauw maakt gekke sprongen.
Dus als ik een leugenachtige statement maak over jou ga je niet de neiging hebben om die persoon op zijn fout terecht te wijzen? Heel vreemd meisje jij.
 
Reactiescore
1.804
Nee naar GG, ik moet nog een beetje wennen aan dit forum, begrijp dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt, is mijn fout. Antwoord op jouw vraag in dezelfde post, maar boven jouw quote.
nu zie ik het
dank
 
Reactiescore
1.014
Nee shit je hebt me, Candiu de wolvenvanger heeft me... ben toch halfweg dag één geraakt seg ! :cool2:

Dus als ik een leugenachtige statement maak over jou ga je niet de neiging hebben om die persoon op zijn fout terecht te wijzen? Heel vreemd meisje jij.

Over mij?
Nee shit je hebt me ( gaat over jou)

Candiu de wolvenvanger heeft me. (Ohnee, gaat over mij)

ben toch halfweg dag één geraakt seg ( gaat weer over jou)

dus klopt, ik ga er verder niet op in.
 
Reactiescore
1.707
Dus als ik een leugenachtige statement maak over jou ga je niet de neiging hebben om die persoon op zijn fout terecht te wijzen? Heel vreemd meisje jij.
Lekker denigrerend dit.
Er is nergens een leugenachtig statement over jou gemaakt. Louter en alleen feiten
 

DeletedUser82968

Guest
Nu soit, ik ga andere belangrijke zaken doen. Ik blijf bij GG, zal niet meer switchen. ItsDash had een makkelijke volgstem op Vincent, waarop hij verder heel erg op doordrukte (overdreven vond ik, net zoals Materlotti zijn screen) en staat in het lijstje achter Capri. Nu, ik vind het wat moeilijk te geloven dat hij dat als wolfje zou doen, tenzij hij een wolf met ballen is. Het nadeel van geen vooroordelen te hebben, ken jullie niet. :biggrin:

Een passieve wolf zal er ook wel tussen zitten zeker en de BM stemming is nog niet eens voltooid, het is er zo eentje die wel profiteert van mijn aanwezigheid vermoed ik. Na half zes kan ik wel ff komen lezen hier, verder nog voor het slapen waarschijnlijk. Zou me niet verbazen moest het hier all-in rood op Puga worden, maar ik maal er niet om hoor. Streelt enkel mijn ego. :cool2:
 
Reactiescore
1.804
Hou wel van dit wasmiddel zijn stijl, desondanks ken ik hier vooralsnog nog niemand en vertrouw ik enkel mezelf. Mijn stem heb je nog niet mijn beste!
Nu soit, ik ga andere belangrijke zaken doen. Ik blijf bij GG, zal niet meer switchen. ItsDash had een makkelijke volgstem op Vincent, waarop hij verder heel erg op doordrukte (overdreven vond ik, net zoals Materlotti zijn screen) en staat in het lijstje achter Capri. Nu, ik vind het wat moeilijk te geloven dat hij dat als wolfje zou doen, tenzij hij een wolf met ballen is. Het nadeel van geen vooroordelen te hebben, ken jullie niet. :biggrin:

Een passieve wolf zal er ook wel tussen zitten zeker en de BM stemming is nog niet eens voltooid, het is er zo eentje die wel profiteert van mijn aanwezigheid vermoed ik. Na half zes kan ik wel ff komen lezen hier, verder nog voor het slapen waarschijnlijk. Zou me niet verbazen moest het hier all-in rood op Puga worden, maar ik maal er niet om hoor. Streelt enkel mijn ego. :cool2:
:confused2: :confused2: :confused2:
en wie is vincent dan wel poepgaatje?
 
Reactiescore
1.804
aha, daar heb ik over gelezen :biggrin: :biggrin:
toch valt het me op dat poepgaatje alle courante afkortingen gebruikt van spelers zoals Capri (ipv Capricorno) en AB ipv altijd bezig.
 
Reactiescore
5
Je hoeft maar 1 keer te lezen om afkortingen en dergelijke te zien, en dan is het raar om die over te nemen?
 
Reactiescore
1.804
zeker wel

met dat verschil dat hij naar zowel capri als AB als dusdanig verwijst nog voor iemand anders dat deed in dit topic. :smile: :smile:
even nagelezen met kleine rechtzetting
capri werd al een keer zo benoemd dus kan ik nog wel begrijpen
Altijd bezig werd nog niet zo benoemd
 
Reactiescore
167
even nagelezen met kleine rechtzetting
capri werd al een keer zo benoemd dus kan ik nog wel begrijpen
Altijd bezig werd nog niet zo benoemd

Voor nu nog niet heel spannend, maar mocht Puga wolfje zijn dan zou "AB" best ook eens wolf kunnen zijn en zo in de chat genoemd worden.
 
Reactiescore
1.804
Altijd bezig staat wel als AB in de ledenlijst.
je stemgedrag baseer je toch op posts in het topic en niet op de ledenlijst?
Tsjah poepgaatje lijkt me niet helemaal zuiver op de graat maar weet niet of het een wolf is.
Op dag 1 kijk ik liever naar mensen die subtiel aanwezig zijn en niet te luid roepen. Straks nog eens doorlezen met die in het achterhoofd
 
Bovenaan