[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Reactiescore
1.000
Ja ik moet eerlijk zeggen dat het weerwoord van puga indruk op mij gemaakt heeft. Mijn lynchstem staat nog steeds op hem maar ik heb mijn twijfels. Zijn argumentatie richting GreenGang vond ik ook wel iets hebben.
Verder hoop ik dat de inactievelingen zoals nonkel jos, wolfalist, calamus, mohniels, etc. ook nog iets van zich laten horen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Nonkel zal vanzelf komen, die heeft een AF-ban die volgens zijn woorden vandaag afloopt
 
Reactiescore
167
Als mensen mij verdenken dan mogen jullie op mij stemmen hoor maar ik zou het leuk vinden om weer eens wat langer in leven te blijven :p
 
Reactiescore
1.707
hoezo moet ik jou verdenken?

ik heb me vooral verdiept in altijd beestig, perdu en die andere nieuweling. ff de naam kwijt
 
Reactiescore
1.014
Ik vind AB ook erg stil nog..
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
Ik doe mee. Maargoed, hoef geen BM stemmen vorig potje was ruk.
 
Reactiescore
1.014
Welkom @Calamus Incendium
Heb je al teruggelezen?

@Chaos. Hoe heb je je verdiept in het potje? Je doet voor het eerst mee? Ken je het spel los van deze forumversie wel?
 

Deleted User - 487848581

Guest
Tot nu toe is mij nog weinig verdachts opgevallen.
Heb een beetje PTSD na #300, dus probeer mijn eigen spam op een laag pitje te houden zodat ik niet weer elke dag 15+ pagina’s hoef te lezen.
Ik vind tot nu toe waar Puga mee bezig is interessant, maar vind dat Greengang het ook wel een x naar dag 2 mag maken.
 
Reactiescore
1.014
Ik ben het met je eens Royalist, ieder die actief meedoet, vragen stelt en beantwoord zou dag 2 moeten kunnen mogen halen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind Puga dus verdacht, maar ik apprecieer zijn spel niet, te agressief. Simeco idem. Time hebben we nog niet gehoord, maar die kan dat. Het is dag 1 toch.... dat is altijd zo'n iene miene muttendag. Meestal antrax rood, maar die speelt zo raar vandaag (te normaal). Dat ben ik van hem niet gewoon...
 
Reactiescore
1.014
Als je puur naar dit potje kijkt, vind ik puga erg aanwezig.
Ik ken hem “nog” niet en weet ook niet wat te verwachten.

maar @puga je bent direct en agressief aan het spelen. Heb je hier een reden voor?
is dit jouw manier van wolven vangen?
 

DeletedUser82968

Guest
Als je puur naar dit potje kijkt, vind ik puga erg aanwezig.
Ik ken hem “nog” niet en weet ook niet wat te verwachten.

maar @puga je bent direct en agressief aan het spelen. Heb je hier een reden voor?
is dit jouw manier van wolven vangen?
Ja zo speel ik dat het liefst, blijkbaar zijn jullie dat hier niet gewend, maar ach, ik blijf gewoon mezelf begrijp je.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ten slotte Candiu. Capri blijf ik lichtjes verdacht vinden en Candiu voorlopig nog niet, en ik denk dat zij momenteel 2e meest stemmen heeft dus daarom ga ik voor haar.

Ik heb iets gemist geloof ik. Sinds wanneer en waarom vind je me verdacht?

BM lijstje tot zo ver
1 Puga (Puga,
7 Capri (JokersBrain, Altijd bezig, Candiu, ItsDash, Miketijger, Tigor93, Vvhaaren, Time,
1 Materlotti (GreenGang,
1 Tigor93 (Capri,
1 Time (Famdecibel,
1 Candiu (Anthraxxol,

Lynch
1 Vvhaaren (Materlotti, ItsDash
1 Altijd bezig (Anthraxxol,
1 Puga (Materlotti,

Ik blijf er bij dat op het moment dat er 10 vd 20 hadden gestemd dat er wolfje zich had verscholen in het lijstje namen achter Capri.

Materlotti deed de eerste noemenswaardige actie van het potje tot nu toe door te openen op Vvhaaren. Ik vond zijn opmerking op dat moment ook zo'n cliché wolvenpostje eigenlijk, maar we zouden deze man/vrouw wel op zijn woord moeten geloven. Zou maar vreemd zijn moest Vvh erover liegen. Nogmaals, vind het anderzijds niet zo vreemd dat hij eerlijk zegt liever een passieve houding aan te nemen vanwege zijn persoonlijke situatie, "hard tegen hard" is in dat opzicht dan ook niet zo'n vreemde opmerking.

Vvh breekt wel wat onder de druk die Materlotti hem oplegt en ipv af te wachten stemt hij tien minuten later wel op zijn BM-kandidaat.

ItsDash met de eerste (makkelijke) volgstem. Volgens mij zit er een dubbele agenda achter deze stem (waarmee ik niet persé gewag wil maken van het negatieve).

Oh ja hoor, vond Vvh zijn beginpostje wel wat belletjes doen rinkelen. Het lijkt me niet ondenkbaar dat je zoiets als noobwolf zou kunnen posten, mogen we niet ontkennen denk ik. Dat hij tien minuten later afstapt van zijn voorafgaande houding is wel opvallend. Dus vind het gerechtvaardigd dat daar enige focus komt op te liggen.

Nu volgens mij is dat wel het moment waar je als ervaren mede-wolf op de chat Vvh het advies zou geven om zeker niet af te stappen van je verhaal en dus snel nog die BM stem te plaatsen, vind dat op dit moment wel in zijn voordeel spreken. Dit in gedacht name, plus het feit dat je zelf aanhaalt dat het inderdaad zijn eerste potje is, vind ik dat we hem/haar gerust een dagje extra mogen laten verder spelen, puur vanuit een sportief standpunt.

Nu ik weet niet wat jou gedachten er omtrent zijn, maar Materlotti zijn screenshot van een inschrijving begot waar jij Vvh zijn post liket, dat aanhalen in het speeltopic zelf... Goh als je dat niet wat overdreven vind dan weet ik het ook niet meer hoor. Ik vind niet dat ik daar iets verkeerd zei.

Het maakt toch geen hol uit, dus waarom niet? Soms moet je het niet te ver zoeken hoor. Ik kan ook evengoed mijn kop hier niet laten zien tot 17u deze namiddag, ff volgen op ons Caprietje, zeggen dat Vvh zijn wolvenpostje genoeg is om hem op rood te zetten en weer wegwezen. Dit op repeat en als slechtje na drie dagen nog steeds in leven.

Ah, de focus verleggen op iemand die er niet voor terugdeinst zich te tonen door drie postjes te quoten en vervolgens niets van motivatie er aan toe te voegen. Aangezien het hier niet vd gewoonte is om op jezelf te stemmen acht ik de kans bestaande dat er een wolfje tussen de BM-openers zou kunnen zitten. GreenGang past wel in dit plaatje.

Om ff een pronostiekje te mogen maken:
- GreenGang met enkele quotes, niks motivatie, enkel om iemand subtiel verdacht te maken. Check.
- GreenGang die netjes afwacht tot er iemand op zijn verdachte opent om vervolgens te volgen. Wordt binnenkort afgecheckt.

Nu om het even te samen te vatten:
Ik weet dat het vroeg dag is, maar Materlotti wil ik voor vandaag toch al op safe zetten. Imo verkiezen wolven om stemmingen te sturen en door zo makkelijk te openen op Vvh zou hij dat als wolf net iets te hard doen, dat hij daarna switcht naar mij, zet hem bij mij nog net iets groener (again, voor vandaag althans). Ik denk dat moest hij wolf zijn hij toch wat langer op Vvh zou blijven staan in hoop dat er sneller naar hem gevolgd wordt (in de veronderstelling dat Vvh een goedje is).

Mijn vriendin Caprietje toch wel agressieve stijl (niet echt mijn de WvW-stijl die ik zo adoreer, maar soit), maar probeert op z'n minst wel reactie uit te lokken, wil actieve spelers (tenzij het er vingerdik opligt) er niet te snel uit, dus deze geef ik ook een dagje respijt.

GreenGang past in het plaatje: wolfje tussen BM-openers en probeert de lynch subtiel in een bepaalde richting te sturen, moest hij wolf zijn is hem dat aardig gelukt want de volgende posts lag de focus voornamelijk op mij (en dat ik degene ben maakt op zich geen hol uit, het gaat erom hoe hij het doet, niet bij wie, belangrijke nuance).

Allereerst: kennen we elkaar al ofzo? (zie dikgedrukte in de spoiler)

Eigenlijk lult hij hier vooral heel veel maar het gaat van hot naar her. Eerst begint hij met zeggen dat er een wolf zit onder de mensen die op mij stemmen (ja, duhuh), dan gaat hij uitleggen waarom Vincent zo verdacht is om vervolgens tot de conclusie te komen dat een speler die niet eens op mij stemde de wolf is. Waar zit de samenhang in jouw gedachten? Het komt zo meer over alsof je een verdachte zoekt dan dat je Greengang echt verdacht vindt.

Zie dikgedrukte in de spoiler en dan daarbij de side note dat hij zegt dat ik een agressieve stijl heb en hij dat niet fijn vindt, terwijl hij eerder nog zei dat hij dat wel kon waarderen (zie quote hieronder) en als je naar de post boven de mijne kijkt, zegt hij tegen Candiu letterlijk dat hij een agressieve speelstijl heeft, want zo speelt hij nu eenmaal.

Jaloers is wat jij ervan maakt, dus eerder zwaktebod imo. Het beschrijven als 'agressief' ook eerder dramatisch uit de lucht geplukt. Het stemt me wel positief dat je er niet voor terugdeinst mensen te gaan aanvallen. Is wel wat ik in een BM zoek, ben ook zo iemand.

Again, het lijkt alsof hij meer probeert een post te vullen dan dat hij deze dingen echt verdacht vindt/deze mening echt heeft.

Een klein beetje, ga ik zo mee verder.

En, wat is de conclusie?

Ik vind Puga dus verdacht, maar ik apprecieer zijn spel niet, te agressief. Simeco idem. Time hebben we nog niet gehoord, maar die kan dat. Het is dag 1 toch.... dat is altijd zo'n iene miene muttendag. Meestal antrax rood, maar die speelt zo raar vandaag (te normaal). Dat ben ik van hem niet gewoon...

Overigens heeft Fam hier wel een punt met Stefan, hij noemt eindelijk eens een verdachte die daadwerkelijk raar speelt, is niet meer voorgekomen sinds we herstart zijn met spelen.
 

Deleted User - 487848581

Guest
Is Anthraxx door de mand gevallen met normaal spel? o_O
 
Reactiescore
2.196
Probeer je nu te ontkennen dat je binnen een minuut tijd bijna 180 graden bent gedraaid? Dus ik merk iets op dat er zeker wel is en ik vind het opvallend..

Dit viel me ook op, meteen bij de eerste stem hard roepen dat hij hem ook verdenkt etc maar daarna toch wel terugkrabbelen.

Ik lees net mijn rol pas. Niet erg. Ik lees morgen alles bij vanaf blz 1. Nu eerst slapen.

Succes allemaal.

Time zoals de meeste potjes. Voor mij is hij, ondanks zijn boze houding af en toe, 1 van de betere spelers en daarom vertrouw ik hem ook de rol van burgemeester toe.

Waarom niet capri? Vorig potje volgde je haar blind zonder argumenten en nu krijgt ze niet bm? Wel thanks voor de stem.

voorlopig alvast even Candiu
verder toch wel wat vragen bij het verhaal van vvhaaren. Zijn speelwijze en posts doen mij ook vermoeden dat dit niet z'n eerste potje is. Hou het dus in de gaten. Mbt materlotti denk ik voorlopig niet slechtje. Hij weet hoe hij vorige keer gelyncht is op dag 1 door gelijkaardig gedrag dus lijkt me niet dat hij als slechtje dit risico gaat nemen?

Waarom vind je capri verdacht? Deze bm stem slaat nergens op en dat weet je ook.

Dan mag nonkel niet eens meedoen ik stel voor dat hij dood neervalt?

Waarom wil je dat hij doodvalt.

Ik vind Puga dus verdacht, maar ik apprecieer zijn spel niet, te agressief. Simeco idem. Time hebben we nog niet gehoord, maar die kan dat. Het is dag 1 toch.... dat is altijd zo'n iene miene muttendag. Meestal antrax rood, maar die speelt zo raar vandaag (te normaal). Dat ben ik van hem niet gewoon...

Waarom zou ik dat kunnen doen en andere niet?

Dash mijn verdachte atm.
 
Bovenaan