[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Deleted User - 2075062

Guest
Er kan ook best nog een wolf in zitten he en dan verkeerd geluncht hebben denk aan de BE en DO.
Ik denk dan ook gewoon dat er een wolf in zit en verkeerd geluncht heeft.
Ook kunnen we denk ik een infectie wolf uitsluiten, want dan zou het aantal wolven na infectie en inclusief welp zelfs op 5 komen.

Als we alle berichten op de klaagmuur mogen geloven dan verwacht ik dat time, castiel, cryptic en ik goed zijn.
Dit zijn mensen doorgestuurd door orakel. Zou alleen fijn wezen als we weten van die bericht is van afgelopen nacht op klaagmuur.
Dan kan je namelijk nog een naam afstrepen.

hou je deze 3 over:

3. Hopeful
4. jessicavd
9. laila

hoe denken anderen hier over @Castiel. @.TimeforplanB en @Cryptic ???

Ik kan me hier wel in vinden. Ondanks dat in me achterhoofd iets blijft zitten als dat we een fluitspeler of iets in die richting zoeken. 4 wolven lijkt me simpelweg te veel voor 14 spelers. Maar ook ik kan niet ontkennen dat er veel sterke goedjes zijn dus dat het zeker mogelijk is.

Wat betreft de 3 mogelijkheden moet ik alles even aandachtig gaan doorspitten. Ben het ermee eens dat het moeilijk zou zijn als Jessica de laatste is die we zoeken. Ga het zo allemaal doorspitten, nog druk met werk nu ...
 

DeletedUser77141

Guest
ja ik ben ook aan het kijken naar de punten
als ik kijk aan rollen die dood zijn en bekend zijn
zijn BE, DO, orakel (nog levende rollen), 2x burger beul en wreker (dode goedjes). als ik daar de huidige(dode) slechtjes af haal komen we op +1 qua punten.
maar dit zijn maar 10 rollen van de 15 dus nog 5 rollen over. 4 daarvan zijn goedjes en 1 slechtje.
deze 4 zijn minimaal 4 punten( 4x 1 punt burger) dus kom je op +5. mocht er nog een jager inzitten (zie klaagmuur dag 2) dan zelfs meer.

Betekend dus ook dat er nog wel een vrij sterke slechte rol in zit die minimaal 5 punten is. Een derde(neutrale partij) lijkt mij onwaarschijnlijk gezien het aantal punten)
 

Deleted User - 2075062

Guest
ja ik ben ook aan het kijken naar de punten
als ik kijk aan rollen die dood zijn en bekend zijn
zijn BE, DO, orakel (nog levende rollen), 2x burger beul en wreker (dode goedjes). als ik daar de huidige(dode) slechtjes af haal komen we op +1 qua punten.
maar dit zijn maar 10 rollen van de 15 dus nog 5 rollen over. 4 daarvan zijn goedjes en 1 slechtje.
deze 4 zijn minimaal 4 punten( 4x 1 punt burger) dus kom je op +5. mocht er nog een jager inzitten (zie klaagmuur dag 2) dan zelfs meer.

Betekend dus ook dat er nog wel een vrij sterke slechte rol in zit die minimaal 5 punten is. Een derde(neutrale partij) lijkt mij onwaarschijnlijk gezien het aantal punten)

Denk je dat ze het helemaal naar 0 hebben gespeeld met de punten? Betwijfel het gezien de ervaring in de goedjes kant. Maar het kan dat ik er hier naast zit ofc.

Maar wie denk jij dat het laatste wolfje is?
 

DeletedUser77141

Guest
Denk je dat ze het helemaal naar 0 hebben gespeeld met de punten? Betwijfel het gezien de ervaring in de goedjes kant. Maar het kan dat ik er hier naast zit ofc.

Maar wie denk jij dat het laatste wolfje is?

ik zeg niet dat het precies 0 is maar maar +5 zal het niet wezen en dat krijg je met een neutrale rol.
daarom ga ik er wel van uit dat er een slechtje nog in zit.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik kan me hier wel in vinden. Ondanks dat in me achterhoofd iets blijft zitten als dat we een fluitspeler of iets in die richting zoeken. 4 wolven lijkt me simpelweg te veel voor 14 spelers. Maar ook ik kan niet ontkennen dat er veel sterke goedjes zijn dus dat het zeker mogelijk is.

Wat betreft de 3 mogelijkheden moet ik alles even aandachtig gaan doorspitten. Ben het ermee eens dat het moeilijk zou zijn als Jessica de laatste is die we zoeken. Ga het zo allemaal doorspitten, nog druk met werk nu ...
Ik dacht gisteren dat er nog 1 zou zijn (wolf) ik was verbaast dat toen ik las dat capri wolf was het spel nog niet gedaan was dus je zou gelijk kunnen hebben dat er misschien een andere rol betreft ..btw gister was er geen lunch dus of is t gestopt door andere rol of er is een andere verklaring ervoor ..

Ik denk dat ik nog eens alles van dag 1 even opnieuw erbij pak wie weet waar ik nog op uit komt ,ideeen welkom

ik ben goedje, maar snap door me dagje of 2 dat ik weg was. niet veel gepost heb en niet te pijlen was /ben daardoor .
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind jessica trouwens spelen zoals ze altijd is als goedje, als ik heel eerlijk ben.

Wat denken anderen hier over?
 

DeletedUser74597

Guest
Capricorno

Actieve BM +1
En weer eens wat anders dan anders :)


Ga je nog meer open deuren intrappen?

Ik ga in de loop van de dag nog wel zien naar wie mijn BM stem gaat, afhankelijk van de activiteit. Waarschijnlijk Hopeful of Time.

Haha wauw ... Krijgen we dit nu weer? Iedereen zit te trollen en ik geef aan dat ik hoop eindelijk weer is een actief potje mee te maken en je duikt er meteen op?

Dit is toch vreemd of ligt dit aan mij? Je lijkt wel gefixeerd ofzo ...

Hap hap :p

Reacties op dit soort posts zeggen altijd heel veel dus vanuit dat opzicht was het wel een sterke post.

Nee dat is onzin. Capri ging 2 potjes terug ook zonder enige aanleiding opeens op mij en ging hier later opeens excuses voor maken. Ik zie hier gewoon een patroon in en vraag me af wat daar de bedoeling van is.

Ze heeft een oogje op je en wil zo je aandacht :)

Arggh na m'n laatste post gisteren helemaal vergeten :(
Ik ga m'n best doen vandaag na werk beter actief te zijn.

Ik heb nog nooit gehoord van een potje met moederwolf, ik had überhaupt nog nooit gehoord van die rol dus de kans dat die erin zou zitten lijkt mij echt behoorlijk nihil. Bovendien zouden Batchie en ik er wel iets eerder tegen hebben gedaan, door bijvoorbeeld een actieve te verdenken zodat de inactievelingen niet gelyncht zouden worden (want dan was het 50% kans geweest dat Poo de lul was).



Dude, dit argument geldt voor letterlijk iedereen behalve Castiel en mij. Er waren tot ongeveer tien minuten voor de deadline nog maar vier pagina's en amper posts. Hóe hadden we iets tegen elkaar kunnen zeggen? Niemand heeft iemand verdacht gemaakt, jij ook niet. Moet ik daarom maar gaan zeggen dat jij en Jessica wolf zijn omdat jullie dag 1 niks tegen elkaar hebben gezegd en elkaar niet hebben verdacht? Dat is even logisch als dit als argument gebruiken waarom Batchie en ik samen wolf zijn.



WvW is een doorlopend spel, het is niet zo dat na dag 1 alles is gereset ofzo. Dus wat er op dag twee gebeurt, moet je ook meenemen in je verdenking en niet alleen wat er dag 1 is gebeurd (of eigenlijk niet is gebeurd). Jij doet nu alsof het twee hele aparte dingen zijn en het feit dat Batchie en ik op dag 2 een beetje tegen elkaar in gingen niet meetelt omdat we dat op dag 1 niet deden. Dat is regelrechte onzin.



Hij verwachtte geen drie wolven en een welp, dat was een reactie op iemands post, omdat dat te OP is. Het is niet zo dat hij geen welp verwacht. Je maakt hier letterlijk geen punt.



Misschien moet jij eerst eens mijn posts gaan lezen. Op dat laatste heb ik namelijk in minstens twee verschillende posts al een antwoord gegeven.

Bloodwolf Prachtig voorbeeld van een wolf die een theorie tegen een speler heet gemaakt en een probleem heeft om een nieuw target te vinden en dus op die speler blijft zitten.

Ik ben eigenlijk niet bepaald overtuigd van Bloodwolf. Hij heeft een makkelijke verdenking geplaatst maar maakt dat hem meteen een wolfje?

Ik vind daarnaast PietvanNL totaal niet spelen zoals ik van hem gewend ben. Hij heeft de laatste potjes elke dag rake opmerkingen gehad en hij trad steeds slim op de voorgrond als dat nodig was. Hij lijkt me nu bewust in de luwte te spelen.

Wat me tegenhoudt op hem te stemmen, voor nu in elk geval, is dat hij dit spel vorig potje ook vertoonde en toen wolfje was. Ik wilde dit voor me trainen nog benoemd hebben om te zien en horen hoe anderen hier tegen aan kijken. Dat kan ik dan straks na trainen lezen :)

Tot straks en ik hoop op vuurwerk!

In dat geval is er in de tijd dat ik niet heb meegedaan wat betreft rollen wat verandert want ik had er nog nooit van gehoord en ik heb er nog nooit mee gespeeld.



Ik vind het bij Bloodwolf vooral opvallend dat hij door blijft gaan ook al klopt z'n logica van geen kanten. Reageert toevallig ook heel snel nadat ik heb aangegeven dat ik graag een reactie van hem had gezien, alsof hij wel zit bij te lezen en pas reageert alsof hij dat noodzakelijk acht. (Edit: Ik zit nog eens naar de tijden te kijken en het is waarschijnlijk puur toeval dat hij reageert net nadat ik aangeef dat ik graag wat van hem had gehoord, want er zitten twee minuten tussen onze posts. In die tijd had hij z'n post nooit kunnen typen. Dus dat is een niet geldig argument) En het feit dat hij niet erkent dat hij een foute theorie heeft gemaakt maar en vrolijk op doorgaat.

Mbt Piet ben ik het met je eens ja. Ik vond hem het vorige potje veel beter en toen was 'ie wolf dus dat zou erop duiden dat hij nu goedje is.



Ik denk dat je hierbij het verkeerde bericht hebt gequote? :p



Lyonn heeft al best wel een aantal potjes meegedaan en is geen beginneling die er maar een paar heeft gespeeld. Bovendien had hij gisterenavond met de stemmen wel een punt, alleen waren zijn stemmen dan wel weer raar. Maar hij is ervaren genoeg om als wolf niet onbewust zo stom te zijn.



Die discussie volgt eruit omdat Castiel erop reageerde en ik dan op hem reageerde. Bovendien was het een poging van mij op activiteit te creëren, wat niet heel erg succesvol was.



Ten eerste, wat bedoel je met 'voor iemand die rollen liever geheim houdt'?
De reden dat ik dat vroeg aan Bloodwolf was omdat Castiel het hem had gevraagd, maar Bloodwolf gaf een ander antwoord (nml wat vind je van het spelersveld, ipv antwoord op de vraag wat voor rolverdeling hij verwachtte). Ik stelde de vraag opnieuw omdat ik me afvroeg of Bloodwolf er welbewust overheen heeft gelezen omdat hij niet wilde antwoorden, bang om z'n mond voorbij te praten mbt de hoeveelheid slechtjes, of dat hij gewoon per abuis overheen heeft gelezen.
Doordat hij de tweede keer wel gewoon antwoord gaf, vermoed ik het tweede. Dat was waarom ik in eerste instantie ook een beetje twijfelde na Bloodwolfs theorie of hij niet gewoon een slecht lezend goedje is..



Omdat hij bij ons potje ook al inactief doodviel leek de kans dat hij nog actief ging worden, aangezien hij alweer even goed begon als het vorige potje, vrij klein.
Een actieve Poo heb ik nog wel eens meegemaakt, dus ik had voorkeur voor een lynchstem op Jarnick.

Overigens zou ik denken dat de klaagmuurpost van Jessica is.
Vind haar een van de weinigen die op zo'n manier een post zou maken, als je kijkt naar spelling en smileygebruik.

Piet eventueel ook, weet niet zo goed hoe hij is, maar van de meesten hier verwacht ik niet dat ze zo zouden spellen.

Zowel Piet als Jessica zouden het niet zo gauw in het Engels doen volgens mij ;)

Ik denk toch dat je die post elders moet zoeken tbh

Lol onzin:D flikker op als castiel wolf is dan is er sws een whatsapp wolvenchat en was hij wel gepusht om te stemmen. Niks onzin.

Capri post meer als goedje maar wilde de lynch naar mijn gevoel van batchie afhouden, same met hopeful.

Ik ben het hier wel mee eens. Dat spreekt Capri overigens verder zeker niet vrij naar ik acht een moederwolf zeer onwaarschijnlijk.

Na alle reacties te hebben gelezen ga ik trouwens de stemming openen door Pietvanl te zeggen. Redenen zijn in mijn eerdere posts wel duidelijk geworden geloof ik.


als ik dit onder elkaar plaatst ... zegt mijn gevoel jo-han of PietvanL
 

DeletedUser74597

Guest
Een van de twee mensen die jij noemt is dood.
Heb tot dag 16 als laatste net opnieuw gelezen ... daar is het bij mij misgelopen .. was even mis dat jo-han voor booldwolf stierf ;S ben vooral capri flink aan t lezen gegaan ... en na dag 16 en lange tijd lezen de brui aan gegeven ,me idee op piet was toch al zeer aan het toenemen ... en moet zeggen ... ene moment denk ik hope wolf dan weer laila ook jij kwam in mijn gedachte op ... hoe ik jo-han kon missen weet ik niet :oops: maar toen je t riep jah je heb gelijk maar ik ook want ik drink niet .
 

DeletedUser77141

Guest
Heb tot dag 16 als laatste net opnieuw gelezen ... daar is het bij mij misgelopen .. was even mis dat jo-han voor booldwolf stierf ;S ben vooral capri flink aan t lezen gegaan ... en na dag 16 en lange tijd lezen de brui aan gegeven ,me idee op piet was toch al zeer aan het toenemen ... en moet zeggen ... ene moment denk ik hope wolf dan weer laila ook jij kwam in mijn gedachte op ... hoe ik jo-han kon missen weet ik niet :oops: maar toen je t riep jah je heb gelijk maar ik ook want ik drink niet .

Je moet denk ik ook even de klaagmuren lezen:p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Cryp
Ga je gang.

Slim is het niet, maar goed.



Hm ja.

Alleen welke fucking neutrale zit er in dan? Heb altijd een hekel aan die rollen :p

Dit lijkt wel een beetje Hopeful die het somber in ziet ...

Fluitspeler lijkt mij de beste optie. Net alle mogelijke neutraaltjes doorgespit
 

Deleted User - 2075062

Guest

Oh zie dat ik nog midden in me post richting Jess was. Ze zei iets dat ze bij jou ook geen goed gevoel had dus wilde ik aangeven dat jij sowieso goedje bent. Maar las daarna dat het al niet meer nodig was dus had alles weggehaald. Stond toch nog n klein stukje haha
 
Bovenaan