[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Deleted User - 2265087

Guest
1. Cryptic
4. jessicavd
5. laila
8. Capricorno

Vandaag Capri en morgen verder kijken?

Maar waarom dan mij en niet Jess of Laila of Cryptic? Zij zijn niet verdacht puur doordat ze te weinig posts hebben gemaakt. Ik ben wel actief geweest dus hebben jullie om iets tegen mij in te brengen, je kan namelijk tegen iedereen die actief is tijdens een potje WvW wel iets inbrengen wat wolfs is.
De wolf kan ook prima onder de radar zijn gebleven en dan is het één van de andere vier uit dit rijtje.
 
Reactiescore
559
Maar waarom dan mij en niet Jess of Laila of Cryptic? Zij zijn niet verdacht puur doordat ze te weinig posts hebben gemaakt. Ik ben wel actief geweest dus hebben jullie om iets tegen mij in te brengen, je kan namelijk tegen iedereen die actief is tijdens een potje WvW wel iets inbrengen wat wolfs is.
De wolf kan ook prima onder de radar zijn gebleven en dan is het één van de andere vier uit dit rijtje.

nah ik mag dan wel niet op de voorgrond spelen zoals jij, maar ik probeer mn best te doen en tis toch niet zo dat ik me ver op de achtergrond houd.
maar wie vind jij dan verdacht?
 

DeletedUser74597

Guest
Maar waarom dan mij en niet Jess of Laila of Cryptic? Zij zijn niet verdacht puur doordat ze te weinig posts hebben gemaakt. Ik ben wel actief geweest dus hebben jullie om iets tegen mij in te brengen, je kan namelijk tegen iedereen die actief is tijdens een potje WvW wel iets inbrengen wat wolfs is.
De wolf kan ook prima onder de radar zijn gebleven en dan is het één van de andere vier uit dit rijtje.
ik wil best geloven dat mogelijk de wolf onder 1 van de 4 is .. al sluit ik mezelf echt uit als wolf .. btw ben ik als wolf meestal toch erg actief .. dus als ik jou moet geloven laila of cryptic .. voor welk van deze 2 zou jij dan gaan?
 

Deleted User - 2265087

Guest
nah ik mag dan wel niet op de voorgrond spelen zoals jij, maar ik probeer mn best te doen en tis toch niet zo dat ik me ver op de achtergrond houd.
maar wie vind jij dan verdacht?

Tis met name dat je je niet zo in de discussies hebt gemengd. Daardoor weet ik niet echt voor wie jij bent en tegen wie jij bent enz. Daardoor vind ik, en volgens mij de anderen ook, het best wel lastig om een mening te vormen over jou. De enige info die ik van jou heb is eigenlijk de stemming.

Ik vind van de huidige deelnemers met name Hopeful verdacht. Dat heb ik gisteren ook uitgelegd. Hij komt bij mij heel erg over alsof hij de mentor wil spelen. Dan kom je dominerend over en ben je eerder geneigd om diegene te volgen. Ik merk bij mezelf dat ik dat wel eens onbewust doe als wolf.

ik wil best geloven dat mogelijk de wolf onder 1 van de 4 is .. al sluit ik mezelf echt uit als wolf .. btw ben ik als wolf meestal toch erg actief .. dus als ik jou moet geloven laila of cryptic .. voor welk van deze 2 zou jij dan gaan?

Als ik tussen Laila en Cryptic moet kiezen is het Laila. Maar ik heb niet echt een mening over Laila, het is vooral dat ik een heel goed gevoel heb bij Cryptic.
Maar wie denk jij dat het is van die 4 spelers + Hopeful (want hij heeft zichzelf uit die lijst gehaald maar de enige reden daarvoor is dat het zijn eigen lijst is en hij zelf die persoon is).
 
Reactiescore
559
ik wil best geloven dat mogelijk de wolf onder 1 van de 4 is .. al sluit ik mezelf echt uit als wolf .. btw ben ik als wolf meestal toch erg actief .. dus als ik jou moet geloven laila of cryptic .. voor welk van deze 2 zou jij dan gaan?
jij draait je er weer lekker onderuit.
je komt al dagen even langs en dan heb je geen mening
en nu ineens grijp je je kans om eens de boel te gaan sturen, en jij actief? :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Capri

Ik vind van de huidige deelnemers met name Hopeful verdacht. Dat heb ik gisteren ook uitgelegd. Hij komt bij mij heel erg over alsof hij de mentor wil spelen. Dan kom je dominerend over en ben je eerder geneigd om diegene te volgen. Ik merk bij mezelf dat ik dat wel eens onbewust doe als wolf.

Wat is dit nou weer hahaha

Omdat ik iemand uitleg hoe je het beste een verdenkingspost kan maken ben ik wolf? :p

Die hele gesprekken met Piet zette mij vol in de spotlights, waarom zou ik dat ooit doen als wolf?
 

DeletedUser74597

Guest
jij draait je er weer lekker onderuit.
je komt al dagen even langs en dan heb je geen mening
en nu ineens grijp je je kans om eens de boel te gaan sturen, en jij actief? :eek:
ik was inactief met reden ... had ook aan tigor netjes gevraagd voor vertrek evt te laten vervangen maar er was niemand ...en omdat ik niet ons goedjesteam te willen benadelen dus ja .... zelfs ingame tw braaf gevraagd vv voor me over te pakken ...en dat doe ik niet zomaar . maar gevoel dat je op mij tunnelt uit ongenoegen dus voor mij reden genoeg om op jou mijn stem te zetten Laila
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri



Wat is dit nou weer hahaha

Omdat ik iemand uitleg hoe je het beste een verdenkingspost kan maken ben ik wolf? :p

Die hele gesprekken met Piet zette mij vol in de spotlights, waarom zou ik dat ooit doen als wolf?

En je lyncht mij omdat ik Batchie verdedigde, alsof mij dat niet vol in de spotlights heeft gezet. Dus waarom zou ík dat ooit doen als wolf?
Dit is gewoon een goedkope counter en dat stinkt, hopeful
 

Deleted User - 487871837

Guest
En je lyncht mij omdat ik Batchie verdedigde, alsof mij dat niet vol in de spotlights heeft gezet. Dus waarom zou ík dat ooit doen als wolf?
Dit is gewoon een goedkope counter en dat stinkt, hopeful

Ohja, een counter terwijl ik je al langer in m'n lijstje van verdachten heb staan? :p

Bovendien, vlak voor de deadline met een goedkope theorie komen op iemand die al eerder verdacht was is iets wat ik wolven wel vaker heb zien doen.
Kenneth op mij nog, vorig potje of het rondje daarvoor.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ohja, een counter terwijl ik je al langer in m'n lijstje van verdachten heb staan? :p

Bovendien, vlak voor de deadline met een goedkope theorie komen op iemand die al eerder verdacht was is iets wat ik wolven wel vaker heb zien doen.
Kenneth op mij nog, vorig potje of het rondje daarvoor.

Ik vond je gisteren ook al verdacht, alleen vond ik Jo Han toen verdachter. Dus nee, het is niet dat ik nog eens een half uurtje voor de dl op jou ga.
Anyway, ik ben toch dood omdat sommige mensen *kuch*Time*kuch* tunnel op mij hebben.
 

Deleted User - 487871837

Guest
We gaan het zien.

Informatie halen we er sowieso uit.
 
Reactiescore
559
ik was inactief met reden ... had ook aan tigor netjes gevraagd voor vertrek evt te laten vervangen maar er was niemand ...en omdat ik niet ons goedjesteam te willen benadelen dus ja .... zelfs ingame tw braaf gevraagd vv voor me over te pakken ...en dat doe ik niet zomaar . maar gevoel dat je op mij tunnelt uit ongenoegen dus voor mij reden genoeg om op jou mijn stem te zetten Laila
lol waar haal je dat nu weer vandaan dat ik op jou tunnel
ik gaf alleen mening

capri ik weet het eerlijk gezegd niet meer, ik heb niet direct iets anders gezien
en ik vertrouw dit keer time
 
Bovenaan