[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

Reactiescore
556
haha ik was net zo'n jojo :p
ik had mn schot vrijdag al op castiel staan maar ik kwam iedere keer weer terug op hope :oops:
dus toen alles nog maar es terug gelezen en uiteindelijk schot terug op castiel xd
ik vind die klaagmuur echt kut :/ raakte er ook helemaal mee door de war :(

ik had al door dat crypt orakel was en hope bengel
time had ik nog als goed :mad:
dus bleef castiel over, maar vond die al vaag en terughoudend spelen :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wist trouwens dat Cryptic orakel was omdat op de imgur klaagmuur de naam stond van de zender.. CrypticTW :p

Jup, same here:p Toen ik me eindelijk realiseerde waar de post op sloeg wist ik dus indd dat hij orakel was.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Toen ik hem die nacht beschermde en er geen lunch was dacht ik dus ook dat ik raak zat, maar helaas :(
 

Deleted User - 2265087

Guest
Toen ik hem die nacht beschermde en er geen lunch was dacht ik dus ook dat ik raak zat, maar helaas :(

Haha, nee, dat was een foutje van mijn kant:p
Castiel was dus gezien en toen vroeg ik me af wie hem had gezien en ik dacht dat dat Piet geweest moest zijn, want de rest zou in het topic hebben gegooid dat ze een wolf door hadden gekregen. Piet was op dat moment als enige niet on geweest dus ik dacht dat hij het was. Nogal dom, want ik wist al wel dat Time en Castiel koppel waren maar had de link nog niet gelegd dat Time dus Castiels rol heeft gekregen:p

Anyway, toen heb ik Piet opgegeven als lunch omdat ik dacht zo Castiel te beschermen maar dat was dus niet eens zo en hij was te laat terug om het te kunnen veranderen.
 

DeletedUser78769

Guest
Ohja trouwens. De engelse berichten van dag 1 en 2 op de klaagmuur waren van mij. Was een slechte hint naar beul/wreker.

'If only...' doelde erop dat er iets moest gebeuren voordat ik iemand kwam halen. In dit geval dus een dode.
 
Reactiescore
376
Expect the unexpected
1bde08ba892b1062933426e302848ce9.jpg


Nog met 5 en het uur van de waarheid. Bijna een volledige week hebben ze door gebracht in de belgische Ardennen. Hebben ze doodsangsten en nachtmerries moeten doorstaan, verloren ze vrienden maar tot grote opluchting ook vijanden.

Al knarsetandend begonnen ze aan hun dag, niemand deed een oog dicht meer dus de wallen waren zo groot dat je ze met make-up niet meer gecamoufleerd. Ze leken wel op automatische piloot gezet te zijn, zonder een woord of een blik te geven aan elkaar poetsten ze hun tanden en fristen ze zich op.

Pas aan het ontbijt werden de eersrewoorszn uitgesproken en werd ee ook gelijk met de deur in huis gevallen. Niemand wilde zich opofferen of laten kennen, dus werd elke beschuldiging meteen na gekijken en doorgespit. Er werd kracht bijgezet of ze werden ontkracht en zo ging het er de hele voormiddag aan toe.

Tegen de middag ging ieder zijn eigen weg, zo konden ze bezinnen en nadenken. Wat werd er de afgelopen dagen allemaal gezegd en wat is er juist allemaal gebeurd. Teruggravend in hun eigen geheugen en rond dwalend in het bos keerde ze na enkele uren terug.
Allemaal begonnen ze hun reistrolleys terug in te pakken en ruimden ze de tenten al op. Dit gebeurde met zo weinig mogelijk woorden zodat ze elkaar niet konden beïnvloeden.

Bij het laatste kampvuur werden alle mogelijkheden door genomen. En werd er gegist welke leden bewezen waren. Ze wisten namelijk af van de bengel en het orakel, ook wisten ze dat er nog een burger in moest zitten.


Waren ze ook voorbereid op het onverwachte?
Ze staken de grootste schuld op laila, die haar met de minste woorden probeerde te verdedigen. Maar tervergeefs laila was in hun ogen de laatste slechterik.
Maar voor laila zelf het loodje legde trok ze haar wapen en loste een schot.

De kogel week niet af van haar baan en baande zich een weg door het lichaam van
Castiel
deze werd overmand door de zilveren kogel en begon al spartelend te transformeren.
Zijn lieftallige partner TimeforplanB. stond moedeloos te kijken, en porde dan maar een les door zijn hart, zonder Castiel kon jij niet overleven.

de 2 overlevende Hopeful en Cryptic stonden met hun mond vol tanden. Dat er iets bijzonder was dat wisten ze allemaal maar dit hadden ze nooit verwacht!

1. Cryptic orakel
2. Jo Han wreker
3. Hopeful bengel
4. jessicavd burger
5. jarnick burger
6. Lyonn dorpsoudste gestorven als Burger
7. Castiel. Wolf gekoppeld met Time
8. Capricorno welp
9. laila jager
10. .TimeforplanB burger + cupido
11. Pietvanl burger later DO
12. Poo. Welp
13. Batchieboy verhullende wolf
14. BloodWolf14 wreker

Graag wil ik iedereen bedanken voor het potje, al was onze rolverdeling niet helemaal in balans we hebben toch spannende dingen gezien achter de schermen. Ik vond het weer heel gezellig en amusant. Ik wik ook @Ik hou van Vitabiskoeken bedanken. Ondanks de tegenslagen heb je dat wel fantastisch gedaan.
Thanksss @Tigor ;)

En bedankt iedereen voor het toffe potje :)
 

DeletedUser78769

Guest
Ja.

Alles rondom Engelen kwam van mij.

Daarom zei ik dat ik niemand beschermd had, mocht er dan geen lunch zijn, dan was die optie iig van tafel.
Dat was ook zo niet overduidelijk :eek:

Iets met kusjes en groetjes enzo. Enige mensen die dat hier doen zijn jij en Pieter. Eerder Sander en Richard nog maar die zijn al weg :p
 
Reactiescore
1.468
Lucky ending xD
Was mijn suggestie van een Cupido op dag 3 toch niet zo heel gek hè :p
Was de enige manier waarop ik de link tussen time en castiel kon verklaren.

Maarja is makkelijk praten achteraf xD
 
Reactiescore
376
Deadline dag 76:
Eindelijk nog eens een stemming (thx hope). Castiel was
wof zoals alle voorbije 300 potjes
De stemming was als volgt:
Hope -> Castiel

Groetjes
Jullie incapabele spelleiding
 
Bovenaan