[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

DeletedUser78825

Guest
Het vervelende zit er in dat we de werking van bepaalde neutraaltjes/bijrollen niet kennen.
Cupido bv. Bijrol, hoofdrol?
 
Reactiescore
559
Cryp


Dit lijkt wel een beetje Hopeful die het somber in ziet ...

Fluitspeler lijkt mij de beste optie. Net alle mogelijke neutraaltjes doorgespit
ik vind die klaagmuur echt verwarrend iedereen kan daar berichten op zetten en dan moet je maar afvragen of je er van uit kan gaan dat het klopt.

maar denk je niet als er fluitspeler in zou zitten dat er dan ook niet een hint daarover op de klaagmuur zou komen ?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dus ... Wat gaan we doen? Ik heb niet echt 1 van de 3 die ik er echt uit vind springen. Iemand wel ideeën hierin?
 
Reactiescore
559
ik doe mee een castiel zonder ideeen hebben we toch niks aan :p
 

DeletedUser78825

Guest
Ik zit wel steeds na te denken over die post van 'de engel' op de klaagmuur though.
 
Reactiescore
559
Ik zit wel steeds na te denken over die post van 'de engel' op de klaagmuur though.
wadan? want ik ben heel slecht in raadsels en vroeg me al af hoe een engel kan weten dat jij een goedje bent :|
 
Reactiescore
559
ik heb ook allemaal het gevoel dat ik iets mis :S
en dat mss wel 1 van die berichten niet klopt op die klaagmuur waardoor er mss n slechtje doorheen geglipt is
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er zijn ook een aantal berichten die ik niet snap, maar ik betwijfel hoe relevant die zijn.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoe kan 'de Engel' zo zeker zijn?



Welke snap je niet?

Dat vond ik dus ook al heel vreemd. Hoewel het een optelsommetje is blijft het heel moeilijk 100% zeker te zeggen dat het is zoals we zeggen
 

DeletedUser78825

Guest
Verder weten we ook nog enkel nacht 1 & 2 van het orakel.

Nacht 3 & 4 weten we niet.

Alhoewel we wel een geschatte gok kunnen maken van de eerste 3 nachten.
 

DeletedUser74597

Guest
ik heb ook allemaal het gevoel dat ik iets mis :S
en dat mss wel 1 van die berichten niet klopt op die klaagmuur waardoor er mss n slechtje doorheen geglipt is
de klaagmuur is leukmaar wolven kunnen ook misleidende berichten plaatsen hoor.
 

Deleted User - 2075062

Guest
de klaagmuur is leukmaar wolven kunnen ook misleidende berichten plaatsen hoor.

Dat kan maar dat lijkt me in dit geval heel onwaarschijnlijk. Hoewel dat ziener verhaal natuurlijk niet klopt kan ik met zekerheid zeggen dat er wel een orakel is!
 
Bovenaan