[Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

DeletedUser74597

Guest
Dat kan maar dat lijkt me in dit geval heel onwaarschijnlijk. Hoewel dat ziener verhaal natuurlijk niet klopt kan ik met zekerheid zeggen dat er wel een orakel is!
oke ik snap je ... ik zeg ok niet dat allesc nep is ,alleen de mogelijkheid dat de wolven er iets op hebben gezet is wel mogelijk naar mijn inzicht .

maar castiel ..nu rijst me vraag wie is nu meeste kanshebber op een slechtje , en waarom
Ik weet t niet meer ene kant vermoed ik hope dan laila en ook in piet zie ik zeker die trekjes ervan ..
maar welke is juist ..ik heb echt moeite met mensen lezen .. ene x beter dan de andere x maar toch .
 

DeletedUser74597

Guest
Denk jij Hope of Jessica dan? Of wie verdenk jij?
als jij echt denk dat ik slecht ben ga je gang dan op mij , maar je zult t spel dan vandaag niet uit hebben gespeeld ,want een slechtje ben ik niet .kan die orakel mij dan ff niet bekijken ...voor jullie me slopen ... gegarandeerd sucses verzekerd om mij een bewezen goed te bewijzen dan.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik ga mijn verdachte aanhouden Pietvanl niet dat t help maar goed .
 

Deleted User - 2075062

Guest
oke ik snap je ... ik zeg ok niet dat allesc nep is ,alleen de mogelijkheid dat de wolven er iets op hebben gezet is wel mogelijk naar mijn inzicht .

maar castiel ..nu rijst me vraag wie is nu meeste kanshebber op een slechtje , en waarom
Ik weet t niet meer ene kant vermoed ik hope dan laila en ook in piet zie ik zeker die trekjes ervan ..
maar welke is juist ..ik heb echt moeite met mensen lezen .. ene x beter dan de andere x maar toch .

Zoals ik het nu zie gaat het tussen jou, laila en Hope. Met de informatie die verkregen is en hoe ik die allemaal interpreteer. Ga ervan uit dat ik dat alles goed heb geinterpreteert.

Jessica lijkt me onwaarschijnlijk door haar post dat ze geeneens weet wie dood is. Dus dan gaat het tussen laila en hope en het is me om het even eerlijk gezegd ...
 
Reactiescore
556
Zoals ik het nu zie gaat het tussen jou, laila en Hope. Met de informatie die verkregen is en hoe ik die allemaal interpreteer. Ga ervan uit dat ik dat alles goed heb geinterpreteert.

Jessica lijkt me onwaarschijnlijk door haar post dat ze geeneens weet wie dood is. Dus dan gaat het tussen laila en hope en het is me om het even eerlijk gezegd ...
nah als je slechtje ben hoef je dat allemaal niet bij te houden.
hoef je ook niks te volgen want je weet toch wie de slechtjes zijn en wie goed
 

DeletedUser74597

Guest
Zoals ik het nu zie gaat het tussen jou, laila en Hope. Met de informatie die verkregen is en hoe ik die allemaal interpreteer. Ga ervan uit dat ik dat alles goed heb geinterpreteert.

Jessica lijkt me onwaarschijnlijk door haar post dat ze geeneens weet wie dood is. Dus dan gaat het tussen laila en hope en het is me om het even eerlijk gezegd ...
als ik tussen hun moet kiezen zou t hope worden , maar dat is omdat laila stukken minder heeft gereageerd ...
 
Bovenaan