[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
En we zien nu dus dat die jurystemmen wel degelijk belang hebben. Gg Westkip, jammer dat je er nu al uit ligt :(

Nog jammerder dat het een koppel was mét een gebroeder...

Lynch pakt nu wel goed uit. Ik ga straks nog eens kijken naar alle jurystemmen en verdenkingen.

Ondertussen heb ik 2 lijstjes met jurystemmen privé gekregen. Ik verwacht er nog meer. Ik wil ze zoals al gezegd privé zodat de wolven er niet op in kunnen spelen en heel laat nog even wat bekend maken wat aansluit. Zo kan ik veel sneller rare uitkomsten eruit vissen.
 

DeletedUser76198

Guest
En we zien nu dus dat die jurystemmen wel degelijk belang hebben. Gg Westkip, jammer dat je er nu al uit ligt :(

Nog jammerder dat het een koppel was mét een gebroeder...

Lynch pakt nu wel goed uit. Ik ga straks nog eens kijken naar alle jurystemmen en verdenkingen.

Ondertussen heb ik 2 lijstjes met jurystemmen privé gekregen. Ik verwacht er nog meer. Ik wil ze zoals al gezegd privé zodat de wolven er niet op in kunnen spelen en heel laat nog even wat bekend maken wat aansluit. Zo kan ik veel sneller rare uitkomsten eruit vissen.

Heb hem al hier staan
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Eventjes genetwerkt met Time, hij noemt mij dus (alweer!!) een "zekere" wolf. Remember, hij was ook zo zeker over Westkip.

Waarom? Omdat ik punten heb gegeven aan Nits. Behalve dat hij kennelijk het topic niet eerst even leest, doet hij weer "Zekere" uitspraken op gebakken lucht.
 

DeletedUser78393

Guest
Maar Westkip is nu in de jury terwijl hij dood is?:p

En als de koningsactie voor de lunch was, zou Bloodwolf nu dus voorzitter zijn toch?

#edit
Verwarring komt door "(Let op: .Time blijft lid van de jury aangezien hij Voorzitter is, daarnaast zal de jury voor dag 2 bestaan uit 6 i.p.v. 7 leden)"
Heh, ik moet die dingen echt doorlezen voor ik ze kopieer en plak XD Sorry voor de verwarring.
 

DeletedUser78769

Guest
Is de laatste nits stemmer van dag 1 bekend?

Of zijn alleen die van CI en mij bekend?
Dat waren de stemmen ook als het goed is. Ik heb nu m'n laptop niet dus kan het niet terugkijken.

Eventjes genetwerkt met Time, hij noemt mij dus (alweer!!) een "zekere" wolf. Remember, hij was ook zo zeker over Westkip.

Waarom? Omdat ik punten heb gegeven aan Nits. Behalve dat hij kennelijk het topic niet eerst even leest, doet hij weer "Zekere" uitspraken op gebakken lucht.
Ja, maar waarom heb je stemmen gegeven aan NITS? Kende je hem al van eerder, heb je toevallig zo met hem genetwerkt dat hij joiw vertrouwen won? Ik geloof niet dat dat op een eerste dag al zo kan. Normaal gesproken hebben mensen nooit zo snel vertrouwen in elkaae. Afgezien van koppels en gebroeders (die nu niet eens zeker zijn).

Wie zijn jouw verdachten nu CI? Alleen Time omdat hij jou als wolf bestempeld? Hij bestempelde Westkip en/of mij ook als wolven, maar dat bleken we ook niet te zijn. Is Time daarom gelijk wolf? Nou nee.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dat waren de stemmen ook als het goed is. Ik heb nu m'n laptop niet dus kan het niet terugkijken.


Ja, maar waarom heb je stemmen gegeven aan NITS? Kende je hem al van eerder, heb je toevallig zo met hem genetwerkt dat hij joiw vertrouwen won? Ik geloof niet dat dat op een eerste dag al zo kan. Normaal gesproken hebben mensen nooit zo snel vertrouwen in elkaae. Afgezien van koppels en gebroeders (die nu niet eens zeker zijn).

Wie zijn jouw verdachten nu CI? Alleen Time omdat hij jou als wolf bestempeld? Hij bestempelde Westkip en/of mij ook als wolven, maar dat bleken we ook niet te zijn. Is Time daarom gelijk wolf? Nou nee.

Zoals gezegd kende ik van de hele deelnemerlijst ongeveer 3 mensen NITS, Westkip en Monobear en die heb ik dan ook punten gegeven, de meeste punten aan degene die ik het meest ken.

Verder zat ik al op Time VOOR hij mij verdacht vond, niet andersom.... ik vond hem al op dag 1 verdacht en zijn "counter" op mij past prima aansluitend op mijn theorie.
 

DeletedUser78769

Guest
Hij had er van mij 2, totaal 7



Westkip heeft zich bewezen door lynch te switchen, jij niet.
Lul niet, ik heb uiteindelijk geswitcht naar NITS waardoor die eruit is gegaan he. Ik had ook mijn stem kunnen laten staan of op iemand anders kunnen gaan die ook verdacht werd om NITS simpel te laten leven. Westkip en ik waren de énige die op NITS stemden. Ik en Westkip waren daarnaast de andere verdachten. Had Westkip nog geleefd dan had ik in hem een voor mij bewezen goedje. Andersom was dat ook zo geweest.

Zoals gezegd kende ik van de hele deelnemerlijst ongeveer 3 mensen NITS, Westkip en Monobear en die heb ik dan ook punten gegeven, de meeste punten aan degene die ik het meest ken.

Verder zat ik al op Time VOOR hij mij verdacht vond, niet andersom.... ik vond hem al op dag 1 verdacht en zijn "counter" op mij past prima aansluitend op mijn theorie.
Ah oke. Dat eeste snap ik. Ik ga ook niet terugzoeken om te checken of dat klopt of niet XP

Verder ben je nu eigk net zo simpel bezig als waar je Time van beschuldigd. Heb je verder nog verdachten? Volgens jou is het niet goed van Time dat hij met zo'n minimale reden op jou zit. Andersom vind ik jou ook te makkelijk tunnelen. Tot nu toe heb ik je alleen time zien verdenken en verder iedereen goed zien vinden. Past ook bij wolfjes die graag iemand eruit wollen hebben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Lul niet, ik heb uiteindelijk geswitcht naar NITS waardoor die eruit is gegaan he. Ik had ook mijn stem kunnen laten staan of op iemand anders kunnen gaan die ook verdacht werd om NITS simpel te laten leven. Westkip en ik waren de énige die op NITS stemden. Ik en Westkip waren daarnaast de andere verdachten. Had Westkip nog geleefd dan had ik in hem een voor mij bewezen goedje. Andersom was dat ook zo geweest.


Ah oke. Dat eeste snap ik. Ik ga ook niet terugzoeken om te checken of dat klopt of niet XP

Verder ben je nu eigk net zo simpel bezig als waar je Time van beschuldigd. Heb je verder nog verdachten? Volgens jou is het niet goed van Time dat hij met zo'n minimale reden op jou zit. Andersom vind ik jou ook te makkelijk tunnelen. Tot nu toe heb ik je alleen time zien verdenken en verder iedereen goed zien vinden. Past ook bij wolfjes die graag iemand eruit wollen hebben.

Ik ben wel naar meer aan het kijken, maar ik hoop vooral dat anderen wat actiever gaan posten zodat ik er wat meer lucht van kan krijgen, ik noem een pierre, eternity en monobear oa.
Zijn ze altijd zo inactief?

Verder zit ik liever meer gefocust op 1 persoon dan als speler in 2 dagen al 3 personen met zekerheid slecht te vinden.

Wie was ook alweer de speler die niet durfde te stemmen op mensen die er uitgingen maar op zijn eigen bleef zitten wat dus 0.0 effect heeft, behalve dat je zo zelf in de luwte blijft? Dat vond ik ook zeer verdacht.
 

DeletedUser76198

Guest
Lul niet, ik heb uiteindelijk geswitcht naar NITS waardoor die eruit is gegaan he. Ik had ook mijn stem kunnen laten staan of op iemand anders kunnen gaan die ook verdacht werd om NITS simpel te laten leven. Westkip en ik waren de énige die op NITS stemden. Ik en Westkip waren daarnaast de andere verdachten. Had Westkip nog geleefd dan had ik in hem een voor mij bewezen goedje. Andersom was dat ook zo geweest.

Wat bazel je nou?

Kan niet citeren maar dit was je post:

"NITS. Toch hopelijk nog iets om mezelf levend te houden. Ik weet dat ik goedje ben, en van NITS twijfel ik nog"

Door lunch denk ik dat jij niet in de woffenchat zit maar je verdacht Nits nauwelijks. Dus geen zeker goedje door een 2e stem op NITS. Na je stem was de lynch gewoon Westkip.
 

DeletedUser79185

Guest
Ik hoor net ook van de wof en wep. Sorry dat ik doe fout gemaakt hebt om wolf etc. te zeggen. Zal doe fout nooit meer maken. Excuus.
 
Reactiescore
2.193
Zoals gezegd kende ik van de hele deelnemerlijst ongeveer 3 mensen NITS, Westkip en Monobear en die heb ik dan ook punten gegeven, de meeste punten aan degene die ik het meest ken.

Verder zat ik al op Time VOOR hij mij verdacht vond, niet andersom.... ik vond hem al op dag 1 verdacht en zijn "counter" op mij past prima aansluitend op mijn theorie.

Theorie lol.
 
Reactiescore
2.193
Waar zeg ik dat ik een theorie heb gepost? :)

Achja beter zonder netwerken iemand 2 punten geven want je probeert je medewof natuurlijk helemaal niet in jury te krijgen
 

DeletedUser79170

Guest
Ik ben wel naar meer aan het kijken, maar ik hoop vooral dat anderen wat actiever gaan posten zodat ik er wat meer lucht van kan krijgen, ik noem een pierre, eternity en monobear oa.
Zijn ze altijd zo inactief?

Verder zit ik liever meer gefocust op 1 persoon dan als speler in 2 dagen al 3 personen met zekerheid slecht te vinden.

Wie was ook alweer de speler die niet durfde te stemmen op mensen die er uitgingen maar op zijn eigen bleef zitten wat dus 0.0 effect heeft, behalve dat je zo zelf in de luwte blijft? Dat vond ik ook zeer verdacht.
Wacht, in welke trance verkeer je dat je mij inactief noemt? Ik sta toch heel dicht bij de top 3 meeste posts in dit topic na Time en Blood? Om me dan te vergelijken met 2 mensen die beide 3 posts ofzo hebben... Zwakjes.

Ik vind nu wel ook niet dat we op basis van jurystemmen moeten afgaan, het kan een extra argument zijn dat zeker maar om dat nu te zien als doorslaggevend of iemand wolf is of niet. Ik ben vandaag wel voorstander om iemand eruit te halen die wat door het potje wandelt en niet teveel inbreng heeft gehad. Iemand met stereotype wolvengedrag dus die soms wat post om niet inactief te lijken maar ver weinig echt meezoekt. Ik denk aan spelers zoals Monobear, Generaal, Creature of Calamus. Ik vind Light anders ook wat van de hak op de tak springen en loopt mensen verdacht te maken terwijl ik die verdenkingen niet echt kan volgen (op Dragonwoman en Loyal bv.). Pierre is dan weer volledig inactief, ga hem zelfs niet in een verdenking opnemen omdat het compleet zinloos is.

Blood is voor mij zeker minder verdacht dan gisteren maar confirmed is veel gezegd. Ja hij ging op NITS terwijl dat als wolf niet had gehoeven maar op dat moment had hij geen idee dat zijn stem doorslaggevend zou zijn omdat de voorzitter (time) toen nog op hem zat. Het kan nog altijd een ongelukkig afleidingsmanoeuvre zijn geweest, tenzij hij bewijs heeft van netwerk met Westkip waarin ze de Koning-switch afspraken om er zo samen NITS uit te werken. Als dat niet het geval is, ben je nog niet confirmed maar ben je gewoon veel minder verdacht voor nu.
 
Bovenaan