[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser77639

Guest
Dag 4 - De Vereniging

maxresdefault.jpg


De laatste rivier die overgestoken moest worden was in zicht! Mineender was slechts enkele uren van hen verwijderd. De gevoelens hierover waren gemixt. Aan de ene kant was iedereen natuurlijk ontzettend blij dat de reis bijna over was, aan de andere kant wisten ze heel goed dat waarschijnlijk niet iedereen de enorme strijd die ze daar gaan voeren zal overleven. Maar dit was in ieder geval een kleine overwinning. De reizigers verhoogden hun tempo en haastten zich naar Swanland Sea, waar de adembenemde Drie Bruggen van Mineender op hen zaten te wachten.

Daar aangekomen zakte de moed hen in de schoenen: de brug was bezet! De legers die Coldvault ingenomen hadden, hadden hun aankomst al voorspeld en besloten de brug af te zetten om hen daar al in de kiem te smoren. Het leger was gigantisch, veel groter dan de groep reizigers. Als dit slechts één leger van de bezetters van Coldvault was, wat stond hen dan daar te wachten? Ze begonnen te twijfelen, maar ze hadden geen keus. De brug was de enige mogelijke route, aangezien geen enkele boot groot genoeg was om hun hele leger te vervoeren, en ze daar bovendien geen geld voor hadden.

De dappere strijders van Highland Home verzamelden hun moed, en gooiden zich in de strijd. Het gevecht duurde lang, en even leek het erop dat ze niet gingen winnen. Op dat moment kwam er een nieuw leger vanaf het noordwesten! Als zij zich ook tegen hen zouden keren, dan zou geen van hen het gevecht kunnen navertellen. Maar tot hun grote genoegen stortten de nieuwe krijgers zich op hun tegenstanders, en met hun nieuwe vrienden zouden ze dit kunnen redden!

---------------------------------------

De samensmelting heeft plaatsgevonden! Vervolg de discussie in het nieuwe speltopic dat zo aangemaakt wordt.

TheEternity was lynch, hij was Eigenwijze Wolf!

In de nacht blijft het stil.

Door de samensmelting zal er meteen een nieuwe juryvorming plaatsvinden. De deadline voor jurystemmen is morgen om 14:00! De huidige voorzitter blijft. De nieuwe jury zal bestaan uit 8 leden.
is het nou 14u of 15u? ik dacht namelijk te lezen in dorp 2 dat dl 15u was?
 
Reactiescore
93
Wolf eruit ^^ Kunnen we dan aannemen dat alle slechtjes in het samengevoegde dorp uit dorp 2 komen? Of denken we dat wij 4 slechtjes hadden?
 
Reactiescore
2.508
Ik ben trots:cool: Dit zie ik als mijn ontgroening :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wolf eruit ^^ Kunnen we dan aannemen dat alle slechtjes in het samengevoegde dorp uit dorp 2 komen? Of denken we dat wij 4 slechtjes hadden?

Johan is een slechtje sowieso

zeg t maar alvast, scheelt jullie leeswerk
 
Bovenaan