[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
2.506
Zoals angegeven heb ik vanavond geen tijd en zie 3 stemmen tegen light. Dus hij ligt er uit. Ik ga op mijn gevoel af en stem op eternity.
Morgen kom ik met onderbouwing hiervoor
 

DeletedUser78393

Guest
DEADLINE
-------------------------------------------------
 
Reactiescore
93
0fASqwp.png

Volgens mij is dit het huidige stem-overzichtje
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Regelovertreding

.TimeforplanB valt dood i.v.m. bewuste regelovertreding. Zijn rol was Burger.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Het einde van de Zandvlakte
1712cf31ab958c818fe1dd1622bb6d06_full.jpg


Ze waren alweer onderweg naar de volgende bestemming. Na de dood van de verrader, waar de aanvoerder overigens iedereen over had ingelicht, kende iedereen een gevoel van wantrouwen. Dat gevoel droeg niet bij aan de sfeer van de strijders, al probeerden de meeste het gevoel te verbergen en te doen alsof er niks aan de hand was.

Waar wel iedereen naar uit keek, was het einde van deze dag. Volgens de planning zouden ze namelijk vandaag officieel het einde van de Grand Plains naderen en zouden ze weer even in de bewoonde wereld terecht komen. Vanavond zouden ze in een bergdorpje in de buurt van de Redcap Hills komen. Een plek waar enkele strijders ooit, in hun jeugdige jaren, opgegroeid waren. Als ze daar aan zouden komen, zouden ze ook weer een goede warme maaltijd krijgen en zouden ze in fatsoenlijke bedden kunnen slapen. Wat dat betreft keek iedereen er dus wel naar uit.

Maar goed, nu liepen ze nog door de woestijn en moesten ze zeker nog 50 kilometer oostwaarts trekken, alvorens ze het einde van de oneindige zandvlaktes zouden bereiken. Al zorgden de prettige vooruitzichten in ieder geval er wel voor dat iedereen het tempo erin hield en, ondanks het wantrouwen, vrij goed gehumeurd was.

Uren gingen voorbij tot opeens een van de verkenners terugkeerde. De verkenner, ThelightFighter, keek verheugd en met vol enthousiasme riep hij;

"We zijn er mannen! Het einde van de zandvlaktes zijn in zicht! Haast jullie, we zijn er nu echt snel!'

Bloodwolf toonde een lach en riep terug met een grijns;

"Haast jij me maar alvast naar de Herberg en zeg dat ze maar alvast wat bier koud moeten zetten en een varken op het spit moeten zetten, want we komen eraan!'

TheLightfighter riep terug;

"Prima! Ik zie jullie straks!"

Hij draaide zich om en gaf zijn paard de sporen en in vol galop verdween hij uit het zicht.

De overige mannen liepen vol enthousiasme verder en zij naderden inderdaad binnen nog geen uur het einde van de zandvlakte. Ze liepen verder in oostelijke richting. Hoe verder ze liepen, hoe meer bebossing er was, tot ze zelfs na nog een uur midden in een woud liepen.

Ze zagen in de verte donkere wolken.. Maar dit was opvallend, want dit waren duidelijk geen regenwolken. Dit waren rookwolken, pikzwarte rookwolken. Er moest daar wel een heel groot kampvuur zijn.. Of nee het zou iets anders moeten zijn wat brandde..

Ze liepen door, in de richting van de bron van de rookwolken, tot ze heel dichtbij waren. Ze wisten nu waar de rookwolken vandaan kwamen. Tot hun verbazing stond heel het bergdorp in de hens! Overal woedden gigantische vuurhaarden...

TheLightFighter hebben ze overigens nooit meer teruggezien. Zou die omgekomen zijn in de vuurhaarden?

TheLightFighter was Cherubijntje.

59f1a57d97682f825413b5a401930c3b.png


Lunch:

Er was géén Lunch!

Jury voor dag 4:

69095ceda91652b40262d239bf3d2f96.png


De jury van dag 5 bestaat uit 4 leden. Gelieve allemaal weer te stemmen.
 
Reactiescore
93
Hoe the fuck kunnen er maar zo weinig jury-stemmen zijn? We zijn nu nog met 9 levenden over (na de lynch dus), dus dat zou 54 jury-stemmen moeten zijn... Hier op DZ's afbeelding zijn er welgeteld 17 zichtbaar, met Pierre slechts 2 stemmen. No way dat iedereen gestemd heeft iig :X

#edit
En 5 stemmen op Blood, terwijl hij al voorzitter is? Wtf? xD
 

DeletedUser79185

Guest
Ik ben vergeten te stemmen. Vind het kut dat elke dag op zo'n manier gestemd moet worden voor zoiets. Hoort niet bij het spel en vergeet het daarom.

Verder kunnen we er eigenlijk wel vanuit gaan dat laatste slechtje hier dus een welp of iets in de richting is omdat er wederom geen lunch is. Of het moet heel toevallig zijn.
 

DeletedUser76198

Guest
Tlf en Loyal cherubijn, ik heb mezelf verdedigd dus niet raar dat de lunch niet doorgaat.
 

DeletedUser76198

Guest
Wat zijn jullie meningen over

Beautiful creatures
Kratje
The minion
 
Bovenaan