[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser77141

Guest
Dag 4 - Vervanging

Pierre the Pieter wordt vervangen door Pietvanl. Veel succes!

@pietvanl

Dank je wel!!!
Had vanmorgen al stukje gelezen over de bijzonderheden hier in het dorp.
Hoop vanmiddag/avond tijd te hebben om alles terug te lezen, zit echter wel op mn werk.

aangezien dit een netwerkronde is. mn skype is pietvanl1, mocht iemand dat willen hebben.

Zijn er nog acties die ik vandaag uit moet voeren? iemand die me daarover kan bijpraten aangezien ik verder geen overdacht van pierre heb:p
 
Reactiescore
93
Dank je wel!!!
Had vanmorgen al stukje gelezen over de bijzonderheden hier in het dorp.
Hoop vanmiddag/avond tijd te hebben om alles terug te lezen, zit echter wel op mn werk.

aangezien dit een netwerkronde is. mn skype is pietvanl1, mocht iemand dat willen hebben.

Zijn er nog acties die ik vandaag uit moet voeren? iemand die me daarover kan bijpraten aangezien ik verder geen overdacht van pierre heb:p
Vandaag jury kiezen, in pm naar DZ en Rick. Over verdere acties, geen idee want ik weet je rol niet:p Dus daarmee kunnen DZ/Rick je verder mee helpen.

Tevens zit je in de jury, dus wordt er vandaag een lynch-stem van je verwacht
 

DeletedUser77925

Guest
Wat zijn jullie meningen over

Beautiful creatures
Kratje
The minion

Aangezien hier niemand nog op gereageerd heeft...
Ik vind het bij kratje beetje dubieus. Hij is al door meerdere verdacht geweest, maar reageert wel gepast op alle verdenkingen. Tot nu toe is hij nog steeds ontkomen aan de lynch. Ik vind het lastig bij hem.

The minion hebben we nog niet veel gezien sinds hij is ingestapt. Wel is duidelijk dat hij de beste intenties heeft wat betreft het up-to-date komen van het dorp en deelt hierbij ook zijn gedachtes. Is voor mij niet erg verdacht.

Tevens, kunnen we er nu vanuit gaan dat er een welp hier in het dorp zit aangezien de lunch niet door ging?? OF? I'm confused.
 

DeletedUser77639

Guest
Aangezien hier niemand nog op gereageerd heeft...
Ik vind het bij kratje beetje dubieus. Hij is al door meerdere verdacht geweest, maar reageert wel gepast op alle verdenkingen. Tot nu toe is hij nog steeds ontkomen aan de lynch. Ik vind het lastig bij hem.

The minion hebben we nog niet veel gezien sinds hij is ingestapt. Wel is duidelijk dat hij de beste intenties heeft wat betreft het up-to-date komen van het dorp en deelt hierbij ook zijn gedachtes. Is voor mij niet erg verdacht.

Tevens, kunnen we er nu vanuit gaan dat er een welp hier in het dorp zit aangezien de lunch niet door ging?? OF? I'm confused.
er zijn veel meer mogelijkheden waardoor lunch niet geweest is dan dat. maar het is een mogelijke verklaring
 

DeletedUser77639

Guest
jammer genoeg is dit potje enorm dood zoals altijd. waardoor je niets kan ontdekken tot 10minuten voor de DL. want dan gaat iedereen plots reageren
 
Reactiescore
2.508
Uhm het is wel een erg rustige dag in dorp 1. Iemand theorieën?
 

DeletedUser77141

Guest
Ik heb een groot deeldterug gelezen vanmiddag. Maar mij isinog niet alles duidelijk. Omdat ik niet weet hoe laatlik thuis ben doe ik nu alvast mijn stem

Eternity

Ik kan helaas zelf nog niet met bewijzen komen zal morgen de laatste 10 paginas. Nog eens nalezen en mijn bevindingen hier plaatsen.

 
Reactiescore
2.508
Ik zit nog steeds een beetje met deze pagina(klik). We weten dat TheEternity hier op Light stemde, maar ook Mono verdacht. Iets wat duidelijk goedjes zijn, voor mij dan. Hiernaast haalt hij ook nog kort CI aan, iemand die een wolf is gebleken. Echter is deze beschuldiging volgens mij meer om zichzelf in te dekken. Linkje naar de post.

In plaats van dat CI zichzelf hier verdedigd maakt hij een kwarteltje met aantal posts over alles in de post behalve de verdenking van Eterity op hem. CI wilt overdreven graag met hem spreken, wat mij weer laat denken dat het wolven zijn die net doen of ze niet al met elkaar praten. Een dekmantel dus. Klikje

Ik denk dus puur om wantrouwen naar hem toe en geen idee wie het anders moet zijn voor: Eternity

Als iemand een theorie heeft hoor ik het graag. Beter stemmen jullie mij morgen niet als jurylid, ik heb namelijk echt geen idee meer. Dat is echt zonde van een juryplaats.
 

DeletedUser77639

Guest
na wat nadenken en mogelijke scenario's uit te stippelen in mijn hoofd, en door gebruik te maken van het netwerken. ben ik eruit gekomen dat we het meeste informatie kunnen verkrijgen met een lynch op Eternity.

heb ik een besluit genomen
Eternity

aangezien dit potje toch dood is ben ik ook niet echt van plan om veel meer uitleg te geven, als mensen echt uitleg willen kunnen ze me gerust aanspreken op skype
 
Reactiescore
2.508
Ik ben morgen net zo (in)actief als vandaag
 

DeletedUser78393

Guest
Dag 4 - De Vereniging

maxresdefault.jpg


De laatste rivier die overgestoken moest worden was in zicht! Mineender was slechts enkele uren van hen verwijderd. De gevoelens hierover waren gemixt. Aan de ene kant was iedereen natuurlijk ontzettend blij dat de reis bijna over was, aan de andere kant wisten ze heel goed dat waarschijnlijk niet iedereen de enorme strijd die ze daar gaan voeren zal overleven. Maar dit was in ieder geval een kleine overwinning. De reizigers verhoogden hun tempo en haastten zich naar Swanland Sea, waar de adembenemde Drie Bruggen van Mineender op hen zaten te wachten.

Daar aangekomen zakte de moed hen in de schoenen: de brug was bezet! De legers die Coldvault ingenomen hadden, hadden hun aankomst al voorspeld en besloten de brug af te zetten om hen daar al in de kiem te smoren. Het leger was gigantisch, veel groter dan de groep reizigers. Als dit slechts één leger van de bezetters van Coldvault was, wat stond hen dan daar te wachten? Ze begonnen te twijfelen, maar ze hadden geen keus. De brug was de enige mogelijke route, aangezien geen enkele boot groot genoeg was om hun hele leger te vervoeren, en ze daar bovendien geen geld voor hadden.

De dappere strijders van Highland Home verzamelden hun moed, en gooiden zich in de strijd. Het gevecht duurde lang, en even leek het erop dat ze niet gingen winnen. Op dat moment kwam er een nieuw leger vanaf het noordwesten! Als zij zich ook tegen hen zouden keren, dan zou geen van hen het gevecht kunnen navertellen. Maar tot hun grote genoegen stortten de nieuwe krijgers zich op hun tegenstanders, en met hun nieuwe vrienden zouden ze dit kunnen redden!

---------------------------------------

De samensmelting heeft plaatsgevonden! Vervolg de discussie in het nieuwe speltopic dat zo aangemaakt wordt.

TheEternity was lynch, hij was Eigenwijze Wolf!

In de nacht blijft het stil.

Door de samensmelting zal er meteen een nieuwe juryvorming plaatsvinden. De deadline voor jurystemmen is morgen om 15:00! De huidige voorzitter blijft. De nieuwe jury zal bestaan uit 8 leden.
 
Bovenaan