[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
dus jij had vandaag nog geen verdachte of toch iemand die je niet goed bevalt?

Alsook vraag ik me af waarom ik jou nog niet gehoord heb om te netwerken, aangezien ik al van een aantal gehoord heb je dat best pusherig bent?
Ik dacht dat ik pusherig was? o_O
 

DeletedUser79185

Guest
dus jij had vandaag nog geen verdachte of toch iemand die je niet goed bevalt?

Alsook vraag ik me af waarom ik jou nog niet gehoord heb om te netwerken, aangezien ik al van een aantal gehoord heb je dat best pusherig bent?

Ja, kijk maar naar mijn stem en daar blijf ik ook bij.

En ik ben niet zo'n fan van met iedereen netwerken. Ben ook niet iemand die heel snel andere aan zal spreken. Dus ik weet ook niet wat pusherig te maken heeft met iedereen aanspreken voor netwerken..
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 1 - Koning in Actie

Westkip (Koning) acht .TimeforplanB niet Voorzitter-waardig. Daarom is .TimeforPlanB per direct uit zijn functie gezet. De nieuwe Voorzitter is: Bloodwolf14.

PS. Uitslag komt met ongeveer half uurtje online. Kijk maar of je zo lang nog op wilt blijven ;) Morgen zal de uitslag een stuk vroeger zijn, aangezien we er dan allebei de hele avond zijn vgm.
 

DeletedUser79170

Guest
Sorry jongens maar dit was pure chaos. Ik had op basis van de situatie een keuze gemaakt en wachtte dus gewoon de lynch af. Opeens gaat iedereen rare sprongen maken op het laatste moment. Ik sta niet echt achter deze lynch maar goed.

NITS blijf ik enorm verdacht vinden voor eerder genoemde redenen. Bloodwolf vind ik enorm verdacht maar ergens blij dat hij er niet uit is omdat hij wel nuttige discussie op gang brengt. Kratje vind ik rare sprongen maken soms en doet een beetje tegendraads, lijkt me eerder een goedje of een neutraaltje dan een wolf momenteel. Voor verdere verdenkingen herlees ik het topic liefst nog eens, maar met al deze chaos ben ik vooral enorm verward op het moment. Nu de lunch afwachten en hopelijk morgen een iets duidelijkere, onderbouwde lynch doen.
 

DeletedUser78769

Guest
Whahaha wtf, deze verwachte ik dan echt niet :D :D :D

Thanks though Westkipje :)

Hoop dat ik het waar kan maken.
 
Reactiescore
93
Dan wordt NITS nu dus de lynch? Aangezien als Westkip dit gedaan had NA de DL, had het geen effect meer gehad omdat hij de lynch werd
 

DeletedUser78769

Guest
Oh, nee, denk het overigens niet Dragon. Het is namelijk zo dat degene met hoogste stemmen/aantal stemmers ratio de stemming wint. Dat is in dit geval gewoon Time aangezien die de meeste x3 heeft gehad. De voorzitter is enkel voor standaard jurylid. Het is niet zo dat net als bij BM de voorzitter uiteindelijk bepaald.
 
Reactiescore
93
Oh, nee, denk het overigens niet Dragon. Het is namelijk zo dat degene met hoogste stemmen/aantal stemmers ratio de stemming wint. Dat is in dit geval gewoon Time aangezien die de meeste x3 heeft gehad. De voorzitter is enkel voor standaard jurylid. Het is niet zo dat net als bij BM de voorzitter uiteindelijk bepaald.
"De jury bepaalt op gebruikelijke wijze de lynch. De voorzitter heeft de beslissende stem bij gelijkspel."

#edit
Waar jij het over hebt was bij gelijkspel met het stemmen op de jury.
 
Bovenaan