[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

Reactiescore
93
Omdat je niet echt een reden had om mij te verdenken en men lijkt nu toch meer te denken dat goedje is, TLF

Een belangrijk verschil met dat potje dat jij aanhaalt is dat ik door meerdere mensen als goedje beschouwd werd al, wat toen niet het geval was. Tot nu toe hebben mensen bijzonder vaak (op mijn potje als engel na) mijn rol al snel doorgehad. Zoals toen ik bengel was en PlanB als dorpsoudste wist dat ik dat was... :p
 

DeletedUser77639

Guest
net thuis jammer genoeg, vanaf morgen wel weer goede activiteit van mij, alvast mijn excuses.

Ik heb het potje nog niet volledig gelezen, dus ik weet niet wat er al gezegd is en wat niet.
Toch vind ik mensen die stil zijn in dit potje en niet in de jury zitten mogelijk wolf zijn. Met de reden die ik gisteren al aanhaalde.
Iemand die niet in de jury zit heeft op het einde van de dag niets te zeggen en ook niets te beslissen. dus je op de achtergrond houden zou alvast niet slecht zijn.

Alsook stel ik gewoon voor om de voorzitter te lynchen (naargelang hoeveel lijstjes er gepost zijn).
Is hij wolf, heb je maar naar de lijstjes te kijken.
Vandaar dat ik misschien ook wel zeg dat onze voorzitter geen wolf is. ik neem aan dat de wolven zelf ook wel zo slim zijn om een wolf geen voorzitter te maken veel te riskant in mijn ogen, ondanks geen zienende rol.

Ik neem ook aan dat er 3 slechtjes + slotenmaker/saboteur OF 4 slechtjes in dit dorp zitten.
Waardoor ik dus aanneem dat er zeker 1 slechtje in de jury zit. als er in dit dorp 4 slechtjes zitten, wil ik zelfs aannemen dat je met 2 wolven in de jury zit.

Vandaar dat ik ook de stemmen op NITS, dragon en momenteel ook TheEternity raar vind in deze jury.
reden dat ik TheEternity erbij heb staan is omdat ik hem nog niet ken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Misschien moeten we kijken of er hoge correlatie tussen juryleden in de jury en hun stemmen op elkaar zit.
 
Reactiescore
976
Iemand een overzicht van de jurystemmen? Ik zit op gsm dus moeilijk overzicht te maken. Alvast bedankt. Hopelijk leef ik nog.
 

DeletedUser78769

Guest
Iemand een overzicht van de jurystemmen? Ik zit op gsm dus moeilijk overzicht te maken. Alvast bedankt. Hopelijk leef ik nog.
Nee, heb bijna niks gezien vandaag. Privé ook niet naar gevraagd omdat ik op trainen was net. Maargoed, ik ga nu eten. Zie de uitslag zo wel.
 

DeletedUser79185

Guest
En je zo buiten de stemming onttrekken. Opvallend

Ja ik heb gewoon een sterk eigen mening altijd. Over het posten van stemming ook, hiermee ook. Als ik gewoon niet het gevoel heb dat er een wolf tussen een van hen zit, waarom zou ik dan erop stemmen? Dat is gewoon onzin.
 
Reactiescore
1.049
Ja ik heb gewoon een sterk eigen mening altijd. Over het posten van stemming ook, hiermee ook. Als ik gewoon niet het gevoel heb dat er een wolf tussen een van hen zit, waarom zou ik dan erop stemmen? Dat is gewoon onzin.
Imdat je nu zorgt dat als je goedje bent de wolven sneller een stemming kunnen ombouwen. Nu heb je als jij goedje bent een goedjesstem minder...
 

DeletedUser78769

Guest
Ja ik heb gewoon een sterk eigen mening altijd. Over het posten van stemming ook, hiermee ook. Als ik gewoon niet het gevoel heb dat er een wolf tussen een van hen zit, waarom zou ik dan erop stemmen? Dat is gewoon onzin.
Wie is er volgens jou allemaal wolfkandidaat nu en waarom?
 
Reactiescore
976
2x Westkip
2x NITS
1x Dragonwoman
1x TheEternity
1x Bloodwolf

De voorzitter stemt op Westkip. Rip goedje.
 

DeletedUser79185

Guest
Imdat je nu zorgt dat als je goedje bent de wolven sneller een stemming kunnen ombouwen. Nu heb je als jij goedje bent een goedjesstem minder...

En als ik ineens mee stem op iemand van wie ik dus denk dat het goedje is (en stel diegene gaat eruit) dan heb ik beslissende stem gehad op een goedje en ben ik ineens diegene die een 'reddingsactie' doet. Nee dat is lekker. Dan liever dat ik verdacht ben omdat ik de stemming ontwijk.
 
Reactiescore
93
2x Westkip
2x NITS
1x Dragonwoman
1x TheEternity
1x Bloodwolf

De voorzitter stemt op Westkip. Rip goedje.
Die 1x Dragonwoman moet 1x TLF zijn. Er werd enkel gezegd van "op Loyal of Dragon".

ndZdqHV.png
 

DeletedUser77639

Guest
Laten we eerst het verloop van de lynch en lunch afwachten. Dat lijkt me voor nu het meest verstandige.
dus jij had vandaag nog geen verdachte of toch iemand die je niet goed bevalt?

Alsook vraag ik me af waarom ik jou nog niet gehoord heb om te netwerken, aangezien ik al van een aantal gehoord heb je dat best pusherig bent?
 
Bovenaan