[Speeltopic] WvW #289 Dorp 1: Highland Home

DeletedUser78769

Guest
"De jury bepaalt op gebruikelijke wijze de lynch. De voorzitter heeft de beslissende stem bij gelijkspel."

#edit
Waar jij het over hebt was bij gelijkspel met het stemmen op de jury.
Ja, dat had ik net ook door XP

Nu hoop ik maar dat NITS dan een wolfje is. Dan zou het namelijk ook betekenen dat de jurystemmen op hem wijzen naar de volgende wolf. En het is idd zo dat NITS nu lynch is, want ik ben voorzitter voor de DL. Anders kon Westkip zijn actie namelijk niet uitvoeren.
 

DeletedUser78769

Guest
Nou Gijsje, doe nog maar even een tijdje over je DL. Dan kan ik nu douchen en daarna mooi verder spelen. Overigens zie ik graag alle jurystemmen die vandaag gezet zijn in privé naar mij. Nog voordat de uitslag komt als het even kan. Hopelijk kunnen we daar nog verbanden uit halen. Ik denk namelijk dat dat prima mogelijk is.
 

DeletedUser76198

Guest
3 tlf
2 westkip
1 flugel

Edit: uitleg tlf en flugel om nieuw bloed erin te stoppen, kip vanwege missen dag 3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Nou Gijsje, doe nog maar even een tijdje over je DL. Dan kan ik nu douchen en daarna mooi verder spelen. Overigens zie ik graag alle jurystemmen die vandaag gezet zijn in privé naar mij. Nog voordat de uitslag komt als het even kan. Hopelijk kunnen we daar nog verbanden uit halen. Ik denk namelijk dat dat prima mogelijk is.

Waarom in privé naar jou?
 

DeletedUser79170

Guest
Ik zet het gewoon hier

3 stemmen voor Dragonwoman (ik verdenk haar nog altijd niet)
2 stemmen voor Westkip (dacht heel actief mee vandaag en zat op hetzelfde target als mij dus wou ik hem er weer in)
1 stem voor Loyal (ik wil hem graag wel eens in de jury zien, lijkt me gemotiveerd te spelen dit potje)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik had geen reden om mijn jury stemmen aan te passen en zijn hetzelfde zoals ze ook gister waren
 

DeletedUser78393

Guest
Dag 1 - De Reis naar Mineender

Het begin van de reis was zwaarder dan veel van de inwoners van Highland Home verwacht hadden. Ze waren vroeg vertrokken en hadden het grootste deel van de dag doorgewandeld, maar aangezien niet iedereen te paard was, lag het tempo erg laag. Ook was hun reis niet zonder obstakels. Zo werden ze aan het begin van de Grand Plains verrast door een zandstorm, waarna hun groep 3 man kleiner werd dan voorheen. Leave no man behind was normaal gesproken het motto van Highland Home, maar ze hadden geen tijd te verliezen. Elk moment kunnen de indringers van Coldvault achter de geheimen van de stad komen, en dat moment zal het begin van het einde zijn. Hopend dat het drietal voor hen uit was gelopen, vervolgden ze hun tocht. Misschien kwamen ze elkaar later weer tegen.

Ze hadden nog een lange reis voor de boeg, maar voor nu was het tijd om uit te rusten. De mannen konden geen stap meer zetten. Ze zetten hun kamp op en gingen slapen. Morgen belooft een spannende dag te worden.

-------------------------------------------------------

Sorry dat het zo laat komt, ik ben echt super triest in verhalen schrijven.

67fa6b58ee068407d03315a66b5faacb.png


NITS was lynch, hij was Grote Boze Wolf!

In de nacht stierf Westkip, hij was Cupido + Koning. Het verdriet werd Momske te veel, en hij pleegde de dag erna zelfmoord. Zijn rol was Gebroeder.

Gefeliciflapskepokebal, nieuwe juryleden! (en sorry Westkip ;))

Untitled_1.jpg


Morgen zullen er nog maar 5 juryleden zijn!

Wij verwachten van alle juryleden morgen lynch-stemmen in het ROOD (DIKGEDRUKT).

Daarnaast mogen ALLE spelers morgen ook weer stemmen voor een nieuwe jury, die de Lynch van dag 2 zal mogen bepalen. Gelieve dit wederom in PM te doen!

Daarnaast zijn Speciale acties/Lunch morgen ook mogelijk! Deadline: 22:00 uur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
93
Dag 1 - De Reis naar Mineender

Het begin van de reis was zwaarder dan veel van de inwoners van Highland Home verwacht hadden. Ze waren vroeg vertrokken en hadden het grootste deel van de dag doorgewandeld, maar aangezien niet iedereen te paard was, lag het tempo erg laag. Ook was hun reis niet zonder obstakels. Zo werden ze aan het begin van de Grand Plains verrast door een zandstorm, waarna hun groep 3 man kleiner werd dan voorheen. Leave no man behind was normaal gesproken het motto van Highland Home, maar ze hadden geen tijd te verliezen. Elk moment kunnen de indringers van Coldvault achter de geheimen van de stad komen, en dat moment zal het begin van het einde zijn. Hopend dat het drietal voor hen uit was gelopen, vervolgden ze hun tocht. Misschien kwamen ze elkaar later weer tegen.

Ze hadden nog een lange reis voor de boeg, maar voor nu was het tijd om uit te rusten. De mannen konden geen stap meer zetten. Ze zetten hun kamp op en gingen slapen. Morgen belooft een spannende dag te worden.

-------------------------------------------------------

Sorry dat het zo laat komt, ik ben echt super triest in verhalen schrijven.

NITS was lynch, hij was Grote Boze Wolf!

In de nacht stierf Westkip, hij was Cupido + Koning. Het verdriet werd Momske te veel, en hij pleegde de dag erna zelfmoord. Zijn rol was Gebroeder.

Gefeliciflapskepokebal, nieuwe juryleden! (en sorry Westkip ;))

Untitled_1.jpg


Wij verwachten van alle juryleden morgen lynch-stemmen in het ROOD (DIKGEDRUKT).

Daarnaast mogen ALLE spelers morgen ook weer stemmen voor een nieuwe jury, die de Lynch van dag 2 zal mogen bepalen. Gelieve dit wederom in PM te doen! (Let op: .Time blijft lid van de jury aangezien hij Voorzitter is, daarnaast zal de jury voor dag 2 bestaan uit 6 i.p.v. 7 leden)

Daarnaast zijn Speciale acties/Lunch morgen ook mogelijk! Deadline: 22:00 uur.
Westkip is dood, moet dan niet de persoon met als #7 de meeste stemmen daarvoor in de plaats in de jury komen? En was de koning-actie pas na de lunch?
 

DeletedUser78393

Guest
Westkip is dood, moet dan niet de persoon met als #7 de meeste stemmen daarvoor in de plaats in de jury komen? En was de koning-actie pas na de lunch?
De nieuwe jury werd in principe gisteren al gekozen, westkip stierf erna, dus is er in dit geval een jurylid minder. En de koning actie was gisteravond laat, dus voor de lunch. :)
 
Reactiescore
93
De nieuwe jury werd in principe gisteren al gekozen, westkip stierf erna, dus is er in dit geval een jurylid minder. En de koning actie was gisteravond laat, dus voor de lunch. :)
Maar Westkip is nu in de jury terwijl hij dood is?:p

En als de koningsactie voor de lunch was, zou Bloodwolf nu dus voorzitter zijn toch?

#edit
Verwarring komt door "(Let op: .Time blijft lid van de jury aangezien hij Voorzitter is, daarnaast zal de jury voor dag 2 bestaan uit 6 i.p.v. 7 leden)"
 
Bovenaan