[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser78825

Guest
Ik denk inderdaad net zoals @Castiel. dat we fout zitten met zoveel stemmen op NITS.

Ik denk persoonlijk dat TUTM & RD beiden meer geschikte kandidaten zijn voor op Dag 1, zeker na de uitspraken die TUTM zonet heeft gemaakt.
 

DeletedUser79054

Guest
Het spijt me NITS, ik kreeg het warm onder mijn voetjes en stemde op jou voor de zekerheid. Met de weinige stemmen tot op het laatste moment wou ik toch voor zekerheid gaan en mezelf veilig stellen.

@Cryptic, blij met de uitleg of moet ik nog iets beantwoorden?
 

DeletedUser78769

Guest
~ BM Stemming ~

Time -> Draakje
RD507 -> Draakje
Hope -> Time
Dragon -> Time
Light -> Cryptic
Draakje -> Time
Castiel -> Time
Cryptic -> Time
Loyal -> Time
Music -> Castiel
Pierre -> Time
Roze -> Castiel
Oppai -> Time
Saphira -> Castiel
NITS -> Jessica
Laila -> Time
Piet -> Time
Jessica -> NITS

.TimeForPlanB is jullie nieuwe BM!
 

DeletedUser77898

Guest
Het spijt me NITS, ik kreeg het warm onder mijn voetjes en stemde op jou voor de zekerheid. Met de weinige stemmen tot op het laatste moment wou ik toch voor zekerheid gaan en mezelf veilig stellen.

@Cryptic, blij met de uitleg of moet ik nog iets beantwoorden?
waarom spijt het je? Wellicht is het een wolf? Weet jij meer dan wij?
 

DeletedUser78878

Guest
@Dragonwoman Ik kom ongeveer hetzelfde uit, een paar kleine aanpassingen maar op het einde was het wat rommelig dus kan ik verkeerd zitten

Geen stemmen van Laila en Jessica, tenzij ik een bericht over het hoofd zag.
upload_2018-1-22_22-3-59.png
 

Deleted User - 487871837

Guest
nits is gewoon een goedje die retarted speelt. een wolf zou nooit zo gereageerd hebben.

maar goedjes moeten eens leren als goedje te spelen en niet dit soort domme dingen te doen waardoor ze doodgaan
 

DeletedUser79054

Guest
waarom spijt het je? Wellicht is het een wolf? Weet jij meer dan wij?

Geen idee wat hij is. Dat is het juist, ik heb geen enkel idee wat ik moest doen.
Het was een stem om mezelf te redden, ik snap ook hoe snel zo'n stemming kan flippen.
 

DeletedUser78825

Guest
nits is gewoon een goedje die retarted speelt. een wolf zou nooit zo gereageerd hebben.

maar goedjes moeten eens leren als goedje te spelen en niet dit soort domme dingen te doen waardoor ze doodgaab

De stemmen op hem waren niet van een niet veel beter niveau.
 

DeletedUser78878

Guest
Er staan een aantal fouten in mijn verslag, dus vertrouw maar op wat @Dragonwoman gepost heeft, zal morgen eens uitpluizen hoe er gestemd geweest is.
 

DeletedUser78825

Guest
@.Saphira ik hou zelf ook een documentje bij om een overzicht te hebben van wat iemand doet gedurende een potje.
 
Reactiescore
93
Is dit niet de taak van de spelleiders?
Ik vind het in elk geval fijn om zelf een overzichtje te hebben, in de hoop hieruit verdachte stemmingen terug te vinden.

Tevens hoop ik altijd dat ik de leiding ook wat kan helpen ermee :p
 

DeletedUser78769

Guest
~ Lynch Dag 1 ~

Time -> NITS
RD507 -> NITS
Hope -> Light
Dragon -> NITS
Light -> Jessica
Draakje -> NITS
Castiel -> Music
Cryptic -> RD507
Loyal -> Loyal
Music -> NITS
Pierre -> ~
Roze -> Draakje
Oppai -> RD507
Saphira -> Light
NITS -> Dragon
Laila -> ~
Piet -> Music
Jessica -> Light

Nowhere In The Sun is jullie lynch!

Hij was:

Burger!
 

DeletedUser65921

Guest
Ik moet straks nog alles ff bijlezen, want het is uberhaupt een wonder dat ik een beetje kon lezen op gsm. Laat staan serieus volgen, maar deze post van helemaal op het eind viel me wel op.
Ik las dat hij nog rare dingen deed maar die moet ik dus nog eens nakijken.

waarom spijt het je? Wellicht is het een wolf? Weet jij meer dan wij?

Heel heel insinuerend/aanvallend, ik heb het gevoel dat hij weet dat hij het morgen moeilijk zal krijgen en direct extra aandacht op RD wil leggen. Want die post vind ik niet zo raar.
Ook op een manier gepost alsof hij redelijk zeker is van NITS rol.

Ik werd boos omdat Mr Kenneth begon over voortaan niet inschrijven. Jij weet zelf dat deze stem erg makkelijk is, als wolf had ik echt wel beter mijn best gedaan

Ik weet dat het niet veel is nee, maar wel het meeste wat ik op dag 1 had. De vele late meelopers late me vermoeden dat het fout was, maar dat wist ik toen niet.
 
Bovenaan