[Speeltopic] WvW #288

DeletedUser17472

Guest
Fijn dat we toch gewonnen hebben. Ik dacht echt, er gaan er nog twee lopen met de winst. Ik zat dus duidelijk niet in het potje. Invallen met al 40 blz op de teller is niks voor mij. Ik lees altijd mee, maar dat is toch anders. Komt erbij dat ik op het eind ziek werd (en nog ben). Maar ik vond het op het eind ook pas leuk worden :)
Gefeliciteerd aan alle goedjes.

Blood en Tigor, thnx voor het leiden. Fijn dat de uitslagen er zo snel waren na de deadline. Top.
 

DeletedUser79170

Guest
Gast @TheEternity ik was zo boos omdat je gewoon niet meer reageerde op mijn tegenargumenten :D
Dat snap ik hoor. Maar ik had al mijn argumenten al gegeven, ik vond alles dat je als tegenargument gaf makkelijk te ontkrachten maar er zaten zeker ook niet zo sterke punten tussen. Ik blijf erbij dat het gewoon niet anders kon dan dat jij het was maar dat aan andere mensen bewijzen bleef lastig. Daarbij hoefde ik ook niet meer in discussie te gaan, je punten stonden er, de mijne stonden er, jouw agressie bewees je wolfschap in mijn ogen nogal. Jessica ging altijd op jou stemmen om haar eigen vel te redden, Piet ging sws zijn eigen keuze maken net als Fam omdat ze mij nog niet helemaal vertrouwden dus de enige die ik ECHT moest overtuigen was Time en die had je geblokkeerd. Dan ga ik er gewoon niet meer op in, eerlijk gezegd begon ik ook gewoon moegstreden te worden van dezelfde dingen te moeten herhalen. Je had Fam wel heel erg diep in je achterzak zitten, eerder mij en Time verdenken voor geen enkele logische reden dan de meest waarschijnlijke wolf van de unconfirmed goedjes.
 
Bovenaan