[Speeltopic] WvW #288

Reactiescore
326
nits is gewoon een goedje die retarted speelt. een wolf zou nooit zo gereageerd hebben.

maar goedjes moeten eens leren als goedje te spelen en niet dit soort domme dingen te doen waardoor ze doodgaan

Haha nee, de stemmers op mij hebben retarded gespeeld als ze daaruit opmaakte dat ik wolf ben.
PlanB zijn stem snapte ik enigszins nog, maar dat was ook alleen omdat ik hem en draakje zat te trollen
 
Reactiescore
93
Jammer van de lynch, maar mooi van de mislukte lunch:D
 
Reactiescore
93
Haha nee, de stemmers op mij hebben retarded gespeeld als ze daaruit opmaakte dat ik wolf ben.
PlanB zijn stem snapte ik enigszins nog, maar dat was ook alleen omdat ik hem en draakje zat te trollen
Als je jezelf op zijn minst geprobeerd had te verdedigen ipv een stem op jezelf te zetten als antwoord, zou ik niet op jou gestemd hebben... Hopelijk doe je dat een volgende keer anders
 

DeletedUser69459

Guest
Ja, maar het is toch aangenaam als iedereen kan zien hoe er gestemd wordt? Ik kan het ook voor mezelf houden als je dat liever hebt.

Ik kan je niets verbieden he :p

Ik heb het gewoon nog niet gezien dat er door een speler een uitslag wordt gepost. Wel tussentijdse lijstjes enzo natuurlijk
 
Reactiescore
93
Ik kan je niets verbieden he :p

Ik heb het gewoon nog niet gezien dat er door een speler een uitslag wordt gepost. Wel tussentijdse lijstjes enzo natuurlijk
Als een speler het doet is het niet officieel. Tevens kan er nog heel wat gebeuren :p Zoals vorig potje, toen was er opeens nog een beulactie waardoor zowel de BM als de lynch anders werden :p He @Cryptic ? xD
 
Reactiescore
326
Als je jezelf op zijn minst geprobeerd had te verdedigen ipv een stem op jezelf te zetten als antwoord, zou ik niet op jou gestemd hebben... Hopelijk doe je dat een volgende keer anders

Dat ik mij had verdedigd op wat? Zijn argumentatie was alleen dat ik met hen mee zat te trollen. Het is nog maar kijken wanneer die volgende keer is, Kenneth had daar een opmerking over :D
 

DeletedUser78825

Guest
@Dragonwoman Was een impulsieve actie met wel een redenering achter.

Verder blijven de twee mensen waar ik het meeste twijfels bij heb nog steeds RD507 & TUTM.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nou pure kutdag dus ... Maar wel veel informatie met alle niet stemmers en meeloopstemmen en noem maar op.

Lunch is ideaal en een lekkere win :) wil de opties best opnoemen als mensen ernaar vragen maar net teruggekeken en het kan niet de infectiewolf zijn gelukkig :)
 

DeletedUser78878

Guest
@RozeEenhoorn ging jij je stem niet nog wisselen?
Hahaha, ik heb m'n woorden goed proberen te kiezen waarbij ik vermelde dat mijn stem zou staan op iemand die al op zichzelf gestemd had, of dit nog zou doen. (Ongeacht veranderingen dus)

Wou je reactie eens zien of je in verdediging zou schieten, ik moest op iets zoeken. Na de stemming begin ik ook wel TUTM te verdenken, maar ik laat alles even rusten nu en zie wat er morgen gebeurt.
 
Reactiescore
93
Waarom geen infectiewolf? Heb geen ervaring met deze rol, ik vraag me af hoe je dat kan afleiden na de eerste dag.
Infectiewolf:
- Mag vanaf dag 2 één speler infecteren.
- De geïnfecteerde speler verandert in een Weerwolf en zal toetreden tot de wolvenchat.
- De infectie is naast de Lunch.
- De geïnfecteerde wolf sterft als 'weerwolf'.
- Krijgt een herkansing indien hij het zilverbloedje probeert te infecteren.

Het is pas vanaf dag 2 mogelijk :p En het is niet in plaats van de Lunch in dit potje
 

Deleted User - 2075062

Guest
Waarom geen infectiewolf? Heb geen ervaring met deze rol, ik vraag me af hoe je dat kan afleiden na de eerste dag.

Simpelweg de instellingen lezen ;) Infectiewolf is vaak elk potje net iets anders. Soms in plaats van lunch en soms niet en nog aantal andere opties.
 

DeletedUser65921

Guest
Hahaha, ik heb m'n woorden goed proberen te kiezen waarbij ik vermelde dat mijn stem zou staan op iemand die al op zichzelf gestemd had, of dit nog zou doen. (Ongeacht veranderingen dus)

Wou je reactie eens zien of je in verdediging zou schieten, ik moest op iets zoeken. Na de stemming begin ik ook wel TUTM te verdenken, maar ik laat alles even rusten nu en zie wat er morgen gebeurt.

Nou als je stem, en vooral de reden er achter, serieus was; zou ik heel vreemd opgekeken hebben. Ik ging er niet voor niks van uit dat het een troll was.

Maar dat ik op mezelf stemde eerst als reden, dat kan ik accepteren.

@de rest, wat vonden jullie van die post van TUTM die ik citeerde?

@iedereen (2) ik ga morgen van pagina 8/9 tot hier herlezen. Het deel dat ik op gsm volgde dus, want daar heb ik veel delen gemist.
Maar grote kans dat ik dat na dat examen vergeten ben, dus kan iemand me er in de namiddag aan herinneren als er niks komt?
Bij voorbaat dank.
 

DeletedUser77898

Guest
Zoals ik heb gezegd, zijn hij en RD degene waar ik mijn twijfels bij heb, aangezien ik geen goed gevoel heb bij beide.



o_O
volgt er nog een uitleg of blijft het bij gevoel?

Zie nog nergens iets waar ik mij op kan verdedigen, terwijl ik wel door verschillende mensen verdacht word?
 
Bovenaan